Jump to content
Joriz

Kavinsky op NightRide FM in GTA5?


Kavinsky was al eerder te horen met het nummer

op Electro Choc. Zijn nummer Nightcall is mede bekend geworden dankzij de film Drive waar het nummer in de lange beginscene is te horen. Maar Kavinsky, het pseudoniem van de Franse elektro DJ Vincent Belorgey, gaat nu nog bekend worden mede dankzij GTA5.

Gisteren heeft namelijk de Franse columnist Mouloud Achour het volgende getweet: "2013 on pourra écouter Nightride Fm dans GTA5 avec du @iamkavinsky dedans . BIM" wat op het volgende in het Nederlands vertaald: "In 2013 kan je Nightride FM in GTA5 luisteren met daarin @iamkavinsky" Nu worden er natuurlijk wel vaker rare dingen getweet, maar de tekst "NightRide FM" staat nu ook op de twitter van Kavinsky zelf.

Het lijkt er dus op dat er in GTA5 weer een fantastisch electro station is als vervanger van Electro Choq. Nu dus afwachten of hij ook de DJ van het gehele NightRide FM radiostation is of dat er slechts één nummer van hem is te horen. Meer informatie hierover zullen we wel binnen enkele maanden hebben als de promotie rondom GTA5 weer los gaat. shiny.gif

Kavinsky's nieuwste nummer die in Los Angeles is opgenomen.

Bron: Twitter via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik verwacht toch wel dat we rond februari een release datum te horen krijgen. En laten we dan meteen hopen dat Rockstar Games de uitstel-traditie niet zal volgen... :7

Om nog even terug te komen op het onderwerp: Electro Choc was toch wel een radiozender die bij mij het meeste aan het draaien was in een voertuig. Laten we hopen dat deze radiozender nog beter zal zijn. Ze mogen Vice City FM ook wel terug laten keren, want dat blijft de beste muziek. :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ah wel leuk nieuws hoor! Electro Choc was voor mij zo'n radiostation voor de afwisseling. Als ik een auto jatte met die zender erop liet ik 'm er altijd wel op staan om even te luisteren maar stemde er zelf nooit op af. Heb op m'n telefoon ook verschillende radiostations uit IV, en deze is er één van - nog steeds puur voor afwisseling. :puh:

Het is in ieder geval leuk dat er weer wat nieuws is opgevangen! In de jungle van hashtags op Twitter.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet wat mensen aan electro vinden, dit boeit me dan ook geen ene reet.. Nooit van die gast gehoord, maar hij zal 't vast goed doen.. Ach, R* propt er voor iedereen wat in! Als ze veel aandacht aan electro besteden houdt dat hopelijk ook in dat ze dat met andere genres ook doen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor ieder wat wils! Ik ben nu ook geen fanaat van Electro muziek, maar tijdens een achtervolging is deze toch toepasselijk :*D

Ik ben voornamelijk ook verheugd op de hopelijke come back van Wave 103 en Flash FM!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind Protovision wel aardig, maar Nightcall niet echt.

De remix van SebastiAn van Testarossa Autodrive vond ik wel weer erg goed. smile3.gif

Ben benieuwd wat het station zelf brengt. Verder hoop ik op nog een EDM-zender met house/trance. Als ze dubstep maar weglaten. puh2.gif

Alleen al voor die laatste zin verdien je een promotie naar Admin..

Zo te horen zit er een kans in dat ik in een GTA m'n radio niet zal moeten uitzetten..? We'll see. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kavinsky-fan hier. Hij heeft nog geen 'echt' album uitgebracht, dus dat 'ie toch al in GTA V te horen zal zijn is best bewonderenswaardig. Vond Electro Choc niet echt wat in IV, maar als ze meer de french house kant (Stardust, Breakbot, Jamaica, Pony Pony Run Run, Justice) opgaan ga ik zeker luisteren. Verder ben ik ook benieuwd naar wat de zenders met classic rock gaan brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Grappig, ik ken zowel de remix van in GTA IV als het originele nummer maar ik wist niet dat er een link tussenbeide lag :puh: Ik vind de nummers van Kavinsky wel echt goed, ze drukken een bepaalde sfeer uit dus ze kunnen, mits goed gebruikt, een groot gevoel van meeslependheid creeëren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...