Jump to content

met welke wapens kan ik het beste big smoke verslaan


GTAfan33

Recommended Posts

hoi allemaal, ik heb het al met verschillende wapens geprobeerd maar het lukt mij steeds niet want ik krijg steeds te veel schade en ga dan dood. welke wapens zijn het beste te gebruiken?

groetjes Gtafan33

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al even geleden dat ik End of the Line gespeeld heb, maar ik kan me herinneren dat ik altijd een M16/AK47 gebruikte. Ga onder dat balkon zitten waar-ie overheen loopt en wacht geduldig tot hij voorbij komt lopen. Zodra je hem ziet neem je 'm onder vuur en dit blijf je gewoon steeds herhalen tot hij dood is (Big Smoke rent namelijk steeds dezelfde route als je op een vaste plek blijft). Blijf wel gehurkt zitten, zodat je makkelijk weg kunt duiken en accurater kunt schieten/richten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, blijf op het balkon zitten, achter het muurtje. Pas wel op voor gangs want die komen ook. Die komen via de deur bij het balkon en bij de trap naar boven. (die bij de deur boven eindigt) De gangs lopen allemaal achter elkaar dus je schiet ze allemaal in 1 keer dood. Maar gebruik een M16, als je er veel kogels voor wilt hebben voer je deze glitch uit:

  • Shooting Range glitch: Wanneer je de submissie Shooting Range start in een Ammu-Nation en je deze direct weer afbreekt worden de kogels van een aantal wapens verdubbeld.

WikiGTA.nl Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Was die bump nodig?

De bump was niet nodig nee, maar de reacties op/na de bump evenmin. Gebruik voortaan alleen de Rapporteren-knop als je iets ziet dat niet mag/klopt. Zelf reageren is niet nodig en alleen maar meer ongewenst.

Hoe dan ook, dit topic gaat op slot. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...