Jump to content

nieuw geheugen


luukhardcore111

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • luukhardcore111

    15

  • Megadreams

    6

  • GTAfan33

    5

  • GolfG60

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik had al een ander topic gemaakt omdat gta 4 niet wou starten en toen vertelden ze mij dat ik nieuw geheugen moest hebben.

welk geheugen moet ik kopen?

Wie/waar zeiden ze je dat je nieuw geheugen moest hebben?

En hoeveel heb je nu en wat zijn je specificaties, dat kunnen wij niet ruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Sammie_GTA zei dat.

en dit is mijn computer:

Windows versie : windows 7 ultimate service pack 1

Processor: Intel® Core™2 CPU 6600 @ 2.40GHz 2.40 GHz

Type systeem 64bit

Link to comment
Delen op andere websites

Dat topic is hier.

Daarnaast, in dat andere topic is toch al lang en breed uitgelegd wat je moet kopen, waar je het moet kopen, hoe je het moet plaatsen op het moederbord, dus dit topic is best zinloos.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Alles staat al geschreven in je andere topic, wil je dat we je handje komen vastpakken en met je naar de computer winkel lopen?

Je moet DDR2 geheugen hebben, als je bij een computer winkel aankomt begrijpen ze wat je bedoeld.

Maar je moet er wel wat voor neertellen, met 10 euro zul je nieuw niet ver komen.

Misschien dat een kennis van je verstand ervan heeft en je kan helpen?

Edit, hurr durr, ik ben sneller :sigaar:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, in dat topic is uitgelegd dat het niet matcht, welk soort je moet hebben enzovoort enzovoort.

Ik begrijp niet wat je nou niet snapt, als ik het vorige topic van je doorlees, zijn alle vragen die je had duidelijk beantwoord.

Edit: de snelle golf was me voor.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet nodig om hier ook nog eens een topic te starten als ze je in het andere topic voor exact hetzelfde al aan het helpen zijn.

EDIT: Topic inmiddels weer geopend doordat het andere topic gesloten is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had er al een gemaakt, maar die was ineens dicht ofzo.

In mijn andere waarin ik hulp om gta vroeg die was ook ineens dicht en er werd gezegt dat ik er hier om hulp moest vragen

Ik had al wel voor 5 euro geheugen gekocht van iemand die ik ken die het verkocht maar die pastte niet.

ik snap wel welk geheugen ik moet hebben maar ik weet niet welke omdat er zoveel zijn en ze zo duur zijn

kan iemand me opnieuw helpen? :?:engel: :engel: :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Megadreams: Samengevoegd met het reeds weer geopende topic. Overigens is het niet de bedoeling om topics te hermaken welke gesloten zijn. In dit geval is er een uitzondering en voeg ik ze gewoon samen.<<<
Link to comment
Delen op andere websites

ik had er al een gemaakt, maar die was ineens dicht ofzo.

In mijn andere waarin ik hulp om gta vroeg die was ook ineens dicht en er werd gezegt dat ik er hier om hulp moest vragen

Ik had al wel voor 5 euro geheugen gekocht van iemand die ik ken die het verkocht maar die pastte niet.

ik snap wel welk geheugen ik moet hebben maar ik weet niet welke omdat er zoveel zijn en ze zo duur zijn

kan iemand me opnieuw helpen? :?:engel: :engel: :klap:

Ik heb de specs in jouw oude topic (van GTA IV) gelezen, en jouw moederbord ondersteunt alleen DDR2 RAM. Zo moeilijk is het niet!

http://interngeheugen.com/groep/568/transcend-240-pin-dimm-ddr2-800-pc2-6400.html

Kies hier uit de hoeveel GB je nodig hebt. Ik raad je een om twee verse RAM-modules van hetzelfde merk te nemen, dus 2 keer 2 GB...

Link to comment
Delen op andere websites

Rapport van Luuk's computer

Uitgevoerd op 2-1-2013, 17:56:31

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: System manufacturer

- Computermodel: System Product Name

- Computernaam: LUUK-PC (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.

- Model: P5N32-E SLI PLUS

- BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD

- BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG, versie ASUS P5N32-E SLI PLUS ACPI BIOS Revision 0801

- Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCIEX16_1 (Vrij), PCIEX16_2 (Vrij), PCIEX16_3 (Vrij), PCIEX1_1 (Vrij)

- Poorten: PRI_IDE (Geen), FLOPPY (Diskettestation), PS/2 Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB1 (USB), USB2 (USB), USB3 (USB), USB4 (USB), USB5 (USB), USB6 (USB), USB7 (USB), USB8 (USB), USB9 (USB), USB10 (USB), LINE_IN (Audio), Back Surround L/R (Audio), Side Surround L/R (Audio), Center/LFE (Audio), CD_IN (Audio), SPDIF_01 (8251 Compatibel), SPDIF_02 (8251 Compatibel), LAN_1 (Netwerk), LAN_2 (Netwerk), IE1394_1 (FireWire), IE1394_2 (FireWire), SATA1 (Geen), SATA2 (Geen), SATA3 (Geen), SATA4 (Geen), SATA5 (Geen), SATA6 (Geen), CHASSIS (Geen), ADH (Geen), AUDIO1 (Geen), CPU_FAN1 (Geen), OPT_FAN1 (Geen), OPT_FAN2 (Geen), OPT_FAN3 (Geen), OPT_FAN4 (Geen), OPT_FAN5 (Geen), PWR_FAN1 (Geen), CHA_FAN1 (Geen)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core™2 CPU 6600 @ 2.40GHz (Dual Core)

- Kloksnelheid: 2400 MHz

- Socket & Cache(s): Socket 775, 4096 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2047 MB RAM

- Type(s): 1024 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)

- Grootte: 1229,50 GB (297,99 GB (C:) + 931,51 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 1026,83 GB (118,70 GB (C:) + 908,13 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, H: Onbekend

- Model(len): A: Onbekend, C: ST332062 0AS SCSI Disk Device SCSI, D: SAMSUNG HD103UJ SCSI Disk Device SCSI, E: LITE-ON DVDRW LH-20A1H ATA Device, H: DTSOFT Virtual CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Microsoft

- Model: High Definition Audio-apparaat

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce 8800 GTS

- Beeldprocessor: GeForce 8800 GTS (0x0193)

- Geheugengrootte: 320 MB VRAM

- Stuurprogramma: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um, versie 9.18.13.697

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 59 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)

- Model: USB-invoerapparaat

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: USB-invoerapparaat

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3), NVIDIA nForce-netwerkcontroller (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 192.168.2.10, MAC: 00:1A:92:83:2A:E1, DHCP: 192.168.2.254

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.f...ftware/infotool

Dit zijn mijn systeemspecs

Link to comment
Delen op andere websites

Ik help je wel. :)

Ik heb de specs in jouw oude topic (van GTA IV) gelezen, en jouw moederbord ondersteunt alleen DDR2 RAM. Zo moeilijk is het niet!

http://interngeheuge...0-pc2-6400.html

Kies hier uit de hoeveel GB je nodig hebt. Ik raad je een om twee verse RAM-modules van hetzelfde merk te nemen, dus 2 keer 2 GB...

Met dank aan Sammie.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...