Jump to content

[Wens] Submissies


Foreigner97

Recommended Posts

Welke submissies willen we/verwachten we/ zullen terugkeren in GTA V?

Totaal nieuwe submissies, of zullen oude, bekende submissies weer terugkeren?

Wat hoop/denk je?

Een aantal op een rijtje van de vorige GTA's:

Assassinations (IV)

Base Jumping (TBOGT)

Burglar (SA)

Car Salesman (SA beta, LCS)

Car theft/bike theft/exotic exports (IV)

Courier/pizza boy (VC. SA)

Dirty laundry (random jobs) (TLAD)

Drug delivery (IV)

Fire fighter (III, VC, Advance, SA, LCS, CTW)

Gang wars (SA, TLAD)

Import/export (SA)

Most Wanted (IV)

Paramedic (III, VC, Advance, SA, LCS, VCS, CTW)

Races (VC, SA (ook met bikes en vliegtuigen), LCS, VCS, IV, TLAD (met bikes))

Random characters (IV)

Stadium Events (VC, SA)

Taxi driver (III, VC, Advance, SA, LCS, VCS, CTW)

Triatlons (SA, TBOGT)

Trucking (SA)

Verschillende challenges met voertuigen (VCS)

Vigilante (III, VC, Advance, SA, LCS, VCS, IV)

Submissies die misschien worden toegevoegd, bepaald aan de hand van verkregen media/logisch nadenken en tevens hier besproken [speculaties]:

Iets met een onderzeëer (gezien op een verkregen screenshot)

Iets met vliegtuigen ((illegaal) mensen of pakjes vervoeren), of bijvoorbeeld een aantal 'races' (zoals in SA) (gezien het feit dat vliegtuigen terug zullen keren)

Terugkeer van trucking? (gezien het feit dat er een groot landelijk gebied zal zijn)

Dirt biking (gezien in een trailer)

Het ophalen van auto's (gezien de job van Franklin)

Gym/sporten (gezien in trailer 1)

Triatlons, Chiliad Challenge? (gezien de nu al bekende sportactiviteiten, en uiteraard de terugkeer van de mt. Chilliad

Assasinations (zeker niet onlogisch met Michael, Franklin of Trevor, tevens is genoeg beeldmateriaal bekend waarop te zien is dat één van de protagonisten een vijand omlegt)

Yoga (te zien op verkregen beeldmateriaal)

Submissies die door een aantal mensen gewenst/besproken zijn, maar zonder enig bewijs:

Overvallen (winkels, geldtransporten)

Bus driver

Burglary

Submissies die daadwerkelijk bevestigd zijn:

Golf

Tennis

Random Characters/meetings/events

Wielrennen

Duiken

Vastgoed kopen, bedrijven runnen, etc.

Shooting Range

Parachutespringen

Aandelen kopen

Jagen

Races

Wil jij dat er iets wordt toegevoegd aan de lijst? Meld het in dit topic of stuur een PM.

Laatste update:

Bewerkt: door Foreigner97
tags toegevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    12

  • Phoenyxar

    8

  • TalkingPear

    6

  • GrandTheftHaye

    6

In de beta versie van San Andreas was ook een leuke zijmissie. Je moest daarin spelen als autoverkoper.

Je reed naar de plek toe waar de auto's stonden, en je stapte met een eventuele klant in een auto. Vervolgens had die klant een eis (bijv. ''I like fast cars'') en je moest voldoen aan die eis (in dit geval dus snel rijden), en op die manier de klant proberen te overtuigen van die auto. Er is ook een filmpje van op YouTube, maar ik kon het zo snel niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

In de beta versie van San Andreas was ook een leuke zijmissie. Je moest daarin spelen als autoverkoper.

Je reed naar de plek toe waar de auto's stonden, en je stapte met een eventuele klant in een auto. Vervolgens had die klant een eis (bijv. ''I like fast cars'') en je moest voldoen aan die eis (in dit geval dus snel rijden), en op die manier de klant proberen te overtuigen van die auto. Er is ook een filmpje van op YouTube, maar ik kon het zo snel niet vinden.

Die beschrijving doet me eigenlijk meteen aan de Car Salesman zijmissie uit GTA Liberty City Stories denken.

Ik denk dat de races en de random characters sowieso zullen terugkeren. Daarnaast zal je waarschijnlijk, afhankelijk van het hoofdpersonage waarmee je speelt, andere submissies kunnen spelen. Franklin die bijvoorbeeld auto's moet gaan innen voor de autozaak waarvoor hij werkt, Trevor die zijn drugs- en wapenhandeltje verder uitbreidt in zijmissies als drugs delivery/drug wars,...

Link to comment
Delen op andere websites

In de beta versie van San Andreas was ook een leuke zijmissie. Je moest daarin spelen als autoverkoper.

Ik ruik Franklin, hoewel het toch anders is.

Wat houdt "Dirty Laundry" trouwens in? Want ik kan me bij zo'n naam weinig zinnigs voorstellen :7

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Die beschrijving doet me eigenlijk meteen aan de Car Salesman zijmissie uit GTA Liberty City Stories denken.

Zal dan uiteindelijk wel in LCS geplaatst zijn i.p.v. SA.

Wat houdt "Dirty Laundry" trouwens in? Want ik kan me bij zo'n naam weinig zinnigs voorstellen :7

Stubbs' Dirty Laundry uit TLAD, zal het even verduidelijken in de hoofdpost. http://nl.wikigta.or...'_Dirty_Laundry

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Die beschrijving doet me eigenlijk meteen aan de Car Salesman zijmissie uit GTA Liberty City Stories denken.

Dat is ook dezelfde als in LCS.

OT: graag zoveel mogelijk. Alles wat in de titelpost genoemd is. Coastguard mag van mij ook terug komen, maar dan wel beter uitgewerkt. Ik vond van de Coastguard in VCS eigenlijk alleen het deel waarbij je de bikers van hun sokken moest rijden met de BJ Injection leuk :puh: Ik hoop wel dat het nu een beetje gemixt wordt, mocht het er in komen.

Trucking, Train en Hunter Quarry submissies vond ik ook altijd wel leuk om te doen, dus die mogen van mij ook weer terug komen. Pimping submissies misschien ook wel.

Er mogen ook heel veel nieuwe submissies komen van mij. Misschien iets als bodyguard ofzo? Of dat je een nightclub moet verdedigen tegen allerlei dronken lui enzo :puh:

We zien het wel. Ik laat me verrassen door Rockstar Games :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

TBOGT heeft ook iets met een nachtclub, dan moet je daar toezicht houden enzo.

Een zijmissie met vliegtuigen lijkt mij erg leuk. Pakjes (illegaal :)) bezorgen, of mensen vervoeren.

Of iets als buschauffeur, of de terugkeer van trucking.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bus missie mis ik al sinds GTA Vice City en zie ik dus zeker weer graag verschijnen in GTA V. Het zou ook vooral een grote extra zijn aan GTA V dat ze voor (bijna) alle voertuigen die een functie hebben submissies invoeren.

Denk zo aan een ijskar met submissies, hotdogkraampje met submissies, vrachtwagens met submissies, takelwagen met submissies en ga zo maar door. Bij bepaalde gebouwen zou dit ook eventueel mogelijk kunnen zijn. Submissie in een fastfood tent of in een fabriek. Er zijn zoveel mogelijkheden voor Rockstar, het zou leuk zijn mochten ze in GTA V daar net nog iets meer in spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke zijmissies, die mij echt een toevoeging lijken, zijn (bank)overvallen plegen, racen, Most wanted/vigilante, taxi-missies, Random characters en sporten. Zorgt voor veel afwisseling en is ook gewoon echt leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

In de beta versie van San Andreas was ook een leuke zijmissie. Je moest daarin spelen als autoverkoper.

Je reed naar de plek toe waar de auto's stonden, en je stapte met een eventuele klant in een auto. Vervolgens had die klant een eis (bijv. ''I like fast cars'') en je moest voldoen aan die eis (in dit geval dus snel rijden), en op die manier de klant proberen te overtuigen van die auto. Er is ook een filmpje van op YouTube, maar ik kon het zo snel niet vinden.

Ja, dat had ik ook gezien. Er zijn nog redelijk veel zijmissies verwijderd uit SA als je naar de beta kijkt. Toevallig wou ik net een mod installeren om alles wat in de beta zat weer toegankelijk te maken, dus ook dat.

wat phoenyxyar een keer zei, met die duikboot zo snel mogelijk van zwembad naar zwembad springen :puh:

Dat is niet met een gewone duikboot, maar met een aangepaste. Ik had hem hier ergens gepost, in het voertuigentopic, maar ik weet niet meer hoe het ding heet.

Een zijmissie met vliegtuigen lijkt mij erg leuk. Pakjes (illegaal :)) bezorgen, of mensen vervoeren.

Dat is inderdaad wel leuk, zoals die missie NOE in SA. Gewoon boven een stadje vliegen en lossen die lading.

Iets met helikopters zou ook wel leuk zijn. bv: luchtkraan. Dingen die in het midden van de woestijn staan terug vliegen naar de beschaving, of dingen naar een werf vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...