Jump to content

Wat Is je Gekste Ding dat je ooit hebt gedaan ?


NorthStar

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • S-te-Fan

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • Nyltje

    3

Weet even niet welke de gekste ding ik ooit heb gedaan maar toen als ik kind

een keer in een auto zat, stak ik middelvinger naar mensen voor de lol.

Naar bejaarden, kinderen en volwassenen. Sommigen staken hun middelvinger terug lol.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik was eens met paar kameraden in een bos rond 2 uur s'nachts weet niet meer wrm waren best wel dronken, en toen zei een vriend van me : phoooh wat heb ik het toch koud. en ik reageerde erop op een gekke manier: trok mijn broek en shirt uit en zei koud? koud?! dit is koud en ging rond rennen in dat bos haha.

tot de dag van vandaag weet nogsteeds niemand wrm ik dat deed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

- Ik ben doorgeflipt in een dure hotel in Bremen en ik ben uit mijn kamer weggelopen, naar de traphuis gegaan. Deur achter me dicht gedaan, en ik hoorde toen een klik achter me. Bleek dus dat alleen voor kaartjes mogelijk was. Dus ik liep dertig trappen naar beneden en ik kwam naar de receptie, haalde een nieuwe kaart en ging naar de lift. Maar toen ontdekte ik dat ik er gewoon in kon lopen zonder kaart, dat was mijn ergste faal ooit :7

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Van de trap gevallen, opgestaan en nog een keer laten vallen... Aan een steiger gehangen en expres losgelaten (was maar 4 meter hoog maar goed...)

En iemand in een aquarium vol roggen geduwt (Alle medewerkers van het bedrijf lagen in een deuk!)

Link to comment
Delen op andere websites

Van de trap gevallen, opgestaan en nog een keer laten vallen... Aan een steiger gehangen en expres losgelaten (was maar 4 meter hoog maar goed...)

En iemand in een aquarium vol roggen geduwt (Alle medewerkers van het bedrijf lagen in een deuk!)

Ik ben inderdaad ook is van de trap afgevallen, had jij toen ook brandwonden onder je armen en benen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Van een skateboard ramp proberen afglijden zonder skateboard.. :7 Wat dus resulteert met een gekneusd sleutelbeen.

Ging dat dan zo snel dat je een gekneusde sleutelbeen had? O_O

ik heb mrkwark ontmoet...

:schater:

Ondertussen wel me Beste vriend dus :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...