Jump to content

Wat Is je Gekste Ding dat je ooit hebt gedaan ?


NorthStar

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • S-te-Fan

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • Nyltje

    3

Dat ik met mijn vriendengroep naar de Bioscoop ging, had ik nooit echt meegemaakt omdat ik liever alleen naar de bioscoop ging. Vond het wel leuk, alleen de dag er na was vreselijk. Een vriend begon te zeuren dat ik wat gemene opmerkingen maak, maar daar moet je maar mee leven. Ik moet ook altijd zijn gedrag door de vingers zien, dus dat is misschien mijn minst gekste ervaring.

Mijn (ex) vriendin had de hele dag al helemaal niks gegeten. We waren in een Alpinecenter in Bottrop maar ze was dus uitgehongerd. Dus toen had ik twee dienbladen vol met cakjes, snoepjes en andere shit meegenomen voor haar. Ze vond het wel leuk, ik vond het wel schattig dat ik dat toen voor haar deed. Daarna begon ze vreemd te doen, heel naar. Net als dat ze me haatte. Toen was ik best wel boos op mezelf dat ik dat ook echt voor haar deed :7

[sarcasm] En ondertussen ook z'n enige vriend :$. [/sarcasm]

Beetje jammer dat jij niet je gekste ding niet hebt opgeschreven.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik ben gewoon pro. Dus ik doe niets raars.

Wel ben ik op de kerk geklommen met een aantal mensen, en toen moesten we eraf van de politiemannen.

Oh en momenteel elke week als we uit gaan gooien we wasmiddel in iemands brievenbus. :) Altijd dezefde persoon, want die persoon is stom, want die had tegen zijn vader gezegd dat ik zijn vakantie had verpest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 years later...

Jawel, toen ik een klein kind was; was ik echt een terrorkind.

1.

ik was 7 jaar oud en toen ging ik defend the flag spelen met een brandslang. Brandslang ergens uitrollen op de 2e vloer in een winkelcentrum, op een vangnetje gaan staan die alleen jij met je lichtgewicht kan houden en dan naar beneden spuiten het winkelcentrum in. Ondertussen de toegangsdeuren naar het platteau natuurlijk geblokkeerd en afgesloten, zodat ze niet zo snel 1. bij de blusinstallatie kwamen. 2. bij mij. Iedereen die poogte in de buurt te komen van de brandslang moest eerst allerlei obstakels over en vol vuur krijgen van de brandslang.

2.

Achter in een spokenhuis glippen en live over al die karretjes gaan lopen en mensen aan het schrikken maken. Dan krijgt die spookhuisbediende de melding van "ja er zwerft daar een kind door je spokenhuis die iedereen bang maakt". Ja leuk eh, gaf ie dan als antwoord (geloofde er niks van >.<). Tot dat het op een gegeven moment te veel meldingen werden en hij achter in z'n spookhuis ging kijken. Toen moest ik snel door de voorkant eruit sprinten >.<

Nja en zo had ik destijds wel meer van dat soort idiote dingen. Toen ik tiener was, was dat wel een beetje gestopt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...