Jump to content

[2012] De Uitslag!


Dutchy3010

Recommended Posts

Gefeliciteerd iedereen!

Ik kan me wel vinden bij de uitslagen. Beste megalid was blijkbaar de spannendste strijd van alle categorieën waar ze allemaal close tegen elkaar aanliggen.

Jammer dat er dit jaar geen prijzen bij zijn, maar daar is vast wel een goede reden voor. Wel weer leuk natuurlijk dat de award tab terug is. Ik miste deze al.

Bedankt PatrickW _O_

Ik wil in het bijzonder toch 4 personen feliciteren, dat zijn Thundercover, Hanneswasco, Svenie & Dutchy3010. Deze personen vielen me van wat ik nog van 2012 heb meegekregen het meeste positief op. Ik wil wel mededelen dat ik zowel Thundercover als Nandrodavids samen zag als beste globale moderator voor 2012.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    4

  • Dutchy3010

    4

  • Megadreams

    4

  • PatrickW

    2

gallery_33831_224_7815.png

BAAAM! Heb ik na 3 en half jaar toch eindelijk eens iets gewonnen! :D

Ik zou ook wel graag eens de verschillen zien bij Beste Megalid en GTA IV-kenner, die moeten waarschijnlijk vrij klein zijn ;o

Maar in ieder geval ook gefeliciteerd aan iedereen die heeft gewonnen, zover ik kan zien is het allemaal wel verdient!

Link to comment
Delen op andere websites

QUE? QUE? Waarom is nandro niet de beste global mod ;_;

Ik wil wel mededelen dat ik zowel Thundercover als Nandrodavids samen zag als beste globale moderator voor 2012.

Ja, lief van jullie hoor, maar waarom heb ik jullie dan nergens zien lobbyen voor een andere uitslag? frown.gif

Thundercover, van harte gefeliciteerd! Je hebt 'm mijns inziens wel verdiend hoor :puh:

Ook een felicitatie aan alle andere winnaars. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in tegenstelling tot sommige andere jaren dit keer blijkbaar niet enkel op winnaars heb gestemd. Neemt niet weg dat ik me wel kan vinden in zo goed als alle winnaars. Gefeliciteerd!

Complimenten aan -Matthijs- voor de schitterende badge. Geen schande om van te verliezen, van wat misschien wel de mooiste badge ooit is. Alhoewel die allereerste van Arjen ook extreem mooi was.

Dutchy3010, dank voor de organisatie, en PatrickW, dank voor de Award-tab die vast schitterend gaat zijn. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt vreemd, maar ik ben enorm blij met het resultaat. Wellicht blijer nog dan met een award :D En wens iedereen succes met een broche aan z'n pak, het stukje plastic in z'n kast, en natuurlijk veel belangrijker; de bevestiging dat het grootste deel van de stemmers u als rechtmatige awardwinnaar ziet. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De Awardtab staat nu in ieders profiel. Mocht er bij iemand een award ontbreken en/of ten onrechte staan, dat kun je dat in een PM aan mij of Dutchy3010 melden en zullen we het corrigeren.

De opmaak voor de Cali-red skin, wordt nog aan gewerkt.

Met dank aan Dutchy3010 voor de hulp bij het verzamelen van de data voor het vullen van de prijzenkasten.

Link to comment
Delen op andere websites

De Awardtab staat nu in ieders profiel. Mocht er bij iemand een award ontbreken en/of ten onrechte staan, dat kun je dat in een PM aan mij of Dutchy3010 melden en zullen we het corrigeren.

Mijn prijzenkast is compleet. Zolang Theo Maassen maar uit de buurt blijft...

Top gedaan Patrick, ziet er zeer goed uit! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...