Jump to content

Jouw grootste angst


GuitarGuy666

Recommended Posts

iemand die zelfmoord pleegt te zien

heb ik laatst meegemaakt..

Heb ik ook meegemaakt en dat was behoorlijk traumatiserend voor mij.

Spinnen ben ik echt doodsbenauwd voor of andere eng uitziende insecten daarom heb ik ook op skyrim de spider en chaurus replacer geinstalleerd :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    9

  • GuitarGuy666

    6

  • Nyltje

    5

  • SpacyColours

    3

Ja spinnen bij mij, schrijf het woord met een zwarte alcoholise stift 'SPIN' en ik kruip al de muren op! En nee post geen foto's van spinnen en schorpioenen hier in of in spoilers want dan flip ik! :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste angst is het overlijden van dierbaren. En al helemaal wanneer dat voor je gezicht gebeurt, bijvoorbeeld omdat iemand uitglijdt en naar beneden valt, of een auto-ongeluk wat je zelf overleeft.

Inderdaad, maar aangezien dat voor bijna iedereen wel geldt houd ik het op iets minder erge dingen :puh:

Zoals bijvoorbeeld spinnen. Ik raak al haast in paniek als ik aan een vogelspin of iets dergelijks denk.

Link to comment
Delen op andere websites

Twee zaken eigenlijk bij mij (welke hier ook al eerder zijn opgenoemd geweest):

Een dierbaar iemand verliezen zou ik het volgens mij erg moeilijk mee hebben, omdat deze toch ook veel voor me betekend zou hebben, dusja.. Lijkt me logisch dan.

En ten tweede: spinnen.

Hoe klein de spin ook is, van zodra ik het zie krijg ik er al kippenvel van. xD

Ik kan spinnen echt niet uitstaan, ook al doen de meeste spinnen geen kwaad, toch vind ik het alleen al eng als ik ze zie lopen, en zeker dan als je 's avonds een spin ziet, en die er de volgende ochtend niet meer zit. Nee, bedankt. Voorbije zomer heb ik enkele redelijk grote spinnen gezien, en dat was niet bepaald fijn. :erm:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ja spinnen bij mij, schrijf het woord met een zwarte alcoholise stift 'SPIN' en ik kruip al de muren op! En nee post geen foto's van spinnen en schorpioenen hier in of in spoilers want dan flip ik! :sst:

Ik denk dat ik dan toch het meest ga flippen! :(

Wat ik ook erg vond was dat ik mijn eigen konijn zag sterven. :( Ik zag hem gewoon verstijven. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste angst is het overlijden van dierbaren. En al helemaal wanneer dat voor je gezicht gebeurt, bijvoorbeeld omdat iemand uitglijdt en naar beneden valt, of een auto-ongeluk wat je zelf overleeft.

Dit sowieso. Maar dat zou iedereen eigenlijk moeten hebben.

Waar ik ook vaak bang voor ben, is dat ik zelf fouten maak. Dit kan bij kleine, minder belangrijke zaken zijn, maar ook bij grotere. Ik probeer vaak iets goeds te doen, maar dan is het toch niet goed volgens anderen. Dat verandert mijn vertrouwen op hoe het dadelijk in de toekomst zal gaan. Zo probeer ik zelfstandig te zijn, maar lijkt het net alsof mijn moeder dat probeert te belemmeren ofzo...

Nu is dat niet iets wat je een angst voor iets kunt noemen, maar ik vond het toch wel geschikt om hier bij te zetten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste angst moet ik nog meemaken. Er zijn wel wat gevaarlijke dingen waar ik soms bang bij ben geweest, maar voor de rest valt het wel mee qua angst.

Als nachtwaker moet je toch wel wat spannends meegemaakt hebben?

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...