Jump to content

Jouw grootste angst


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    9

  • GuitarGuy666

    6

  • Nyltje

    5

  • SpacyColours

    3

Mijn grootste angst moet ik nog meemaken. Er zijn wel wat gevaarlijke dingen waar ik soms bang bij ben geweest, maar voor de rest valt het wel mee qua angst.

Als nachtwaker moet je toch wel wat spannends meegemaakt hebben?

Ja inderdaad, dat heb ik ook wel mee gemaakt. En zoals ik zei wat gevaarlijke dingen, waar je best bang van word. Maar niet dat ik in tijden dat het niet gevaarlijk is, dat ik er dan een angst voor heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste angst is de dood van mijn vader. Ik ben er al een aantal keer bij een reanimatie geweest van mijn vader. Nadat hij was gereanimeerd en de ambulance was ingeladen heb ik echt moeten huilen. Dit wil ik nooit meer mee maken.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn angst is om nooit meer angst te hebben....

sorry nyltje :puh:

Supergtagamer :clown:

[nyltjemode]badumtss![/nyltjemode]

Nee, even serieus,een forumban... :(

Wilde ganzen.

[nyltje mode on] Badoem tss [/nyltje mode off]

ER

IS

MAAR

ÉÉN

ECHTE

BAAAAA

DUMMM

TSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je hoorde duidelijk verschil. plateau150.jpg

Ik ben als de dood voor slechte spelling en grammatica.

Dat deel ik met je :puh:

okei düs jij vint slegte speling éng

Maaaaaar.

Ik ben bang voor wespen, vind het echt kut beesten, ik was er nooit echt heel erg bang voor, wel een beetje maar niet erg, sinds ik gestoken ben door een wesp ben ik een stuk banger geworden. Ik wil even iedereen bedanken die wespen dood slaat voor mij. _O_

Ik ben niet bang voor spinnen, ik kan er op tv naar kijken.

Horror films, schrik me altijd de T*vus (HA! Nu weet je lekker niet wat er staat door het sterretje :*D ) En ik schrik dus ook van Slender, wie niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Slender :gaap: Zo niet eng. Wespen, oh daar kan ik niet tegen. Ik ben een keer 7 x tegelijk geïnjecteerd door wespen toen ik in een boom aan het klimmen was.

Toen viel ik er uit en scheurde ik mijn enkelband :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Wespen: hoe het bij mij is gekomen:

Vroeger toen ik klein was moest ik naar de wc, ik was in de tuin aan het spelen me zus was vlakbij met wat vriendinnen. Me ma was thuis maar de deur zat op slot, en die bleef dat ook. (weet niet meer waarom me ma die rust wilde ofzo)

Ik ma roepen en die gooit me potje naar beneden, maar terwijl ik me broek naar beneden heb, komt er een wesp aan.

Ik kan geen kant op en begin te rennen met me broek nog naar beneden, me zus kijkend enzo. Geen idee of ik nou wel of niet gestoken ben maar sindsdien ben ik bang voor wespen.

Wat men ook zegt blijf rustig, doe niks, blijf staan etc.. ze kunnen de pot op.

Die krengen landen net zo goed op je lippen of je bril, dan wordt je wel nerveus en je ademt niet. En als je niet uitkijkt met eten zijn ze ook opeens bij je.

Ik doe dus net als Kat1, maar ik ren weg in zigzagende of ronde bewegingen net zo lang tot ie weg is. En kan me niet schelen wie er kijkt.

Ik schrik dus nogal wanneer ze er zijn, maar dan merk ik dat het vliegen of pluisjes zijn.

En bang voor spinnen? Wat moet ik daarop zeggen...

Soms probeer ik ze aan te raken, of op me lopen, ander keren durf ik niet in hun buurt te komen of weg te halen. Ligt ook wel aan het formaat misschien.

De babies kijk ik liever naar dan op me te hebben, hele grote joekels wil ik best eens vasthouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat men ook zegt blijf rustig, doe niks, blijf staan etc.. ze kunnen de pot op.

Die krengen landen net zo goed op je lippen of je bril, dan wordt je wel nerveus en je ademt niet. En als je niet uitkijkt met eten zijn ze ook opeens bij je.

Ik doe dus net als Kat1, maar ik ren weg in zigzagende of ronde bewegingen net zo lang tot ie weg is. En kan me niet schelen wie er kijkt.[url

Join the club! :D

Click here to join the club! :D

EDIT: BUG: Ik heb nou al de heletijd geprobeerd om op die site Click here te doen maar het werkt steeds niet, dat was dus wel de bedoeling.

Nee geen ba dum tss. :puh:

Kijk in de volgende spoiler wat ik echt wou zeggen in plaats van dit! :D

291266799ef2069021492eee72f20df7.png

Trolled :D

Kijk de volgende spoiler voor wat ik ECHT wou zeggen! :D

De link hoef je niet serieus te nemen ik zocht gewoon een linkje.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...