Jump to content

Jouw grootste angst


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    9

  • GuitarGuy666

    6

  • Nyltje

    5

  • SpacyColours

    3

Dit is een hele zeldzame spin, Foreigner. Speciaal voor jou tussen spoilertags geworpen:

candy-floss.jpg

Overigens ben ik ook niet bepaald fan van wespen. In dat zelfde Noorwegen heb ik een duel met zo'n beest weten te verliezen. Wilde hem uit het raam gooien met mijn glas, paar seconden later voelde ik een stekende pijn onderaan mijn voet.

Dat fiasco zal ik nimmer vergeten... :-(

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader was ook door een wesp gestoken, ik stond erbij (en ik keek erna)(BAAA DUMM T..................) Maar hij schopte hem gwn van z'n voet af en zei heel rustig au. De angel zat er nog in dus dat beest is nu ook dood. :puh:

Spacy bedankt maaruh... Ken je dat spreekwoord niet?: "Spacy, die neem niemand serieusy" (ja ik ben slecht in spreekwoorden mrja...)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader was ook door een wesp gestoken, ik stond erbij (en ik keek erna)(BAAA DUMM T..................) Maar hij schopte hem gwn van z'n voet af en zei heel rustig au. De angel zat er nog in dus dat beest is nu ook dood. puh2.gif

Spacy bedankt maaruh... Ken je dat spreekwoord niet?: "Spacy, die neem niemand serieusy" (ja ik ben slecht in spreekwoorden mrja...)

"Daar is nyltje, het forum-heldje!" (ik ben er ook niet zo goed in)

Hey, maar laten we weer ontopic gaan. Want er is namelijk nog iets waar ik bang voor ben en dat is dat kersverse admin Phoenyxar ineens een superstrenge wetshandhaver blijkt te zijn, die een paar corrigerende tikken met een wapenstok niet schuwt.

>>> Door Phoenyxar: Pok, pok, pok. Daar zit je correct ;O<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens ben ik ook niet bepaald fan van wespen. In dat zelfde Noorwegen heb ik een duel met zo'n beest weten te verliezen. Wilde hem uit het raam gooien met mijn glas, paar seconden later voelde ik een stekende pijn onderaan mijn voet.

Dat fiasco zal ik nimmer vergeten... :-(

Eens aan het strand in Zeeland had ik ook een gevecht op leven en dood met een wesp. Ik kon hem toch niet bijhouden met mijn colafles en enkele minuten later delfde ik het onderspit met een steek in m'n onderarm :X .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Mijn vader was ook door een wesp gestoken, ik stond erbij (en ik keek erna)(BAAA DUMM T..................) Maar hij schopte hem gwn van z'n voet af en zei heel rustig au. De angel zat er nog in dus dat beest is nu ook dood. :puh:

Spacy bedankt maaruh... Ken je dat spreekwoord niet?: "Spacy, die neem niemand serieusy" (ja ik ben slecht in spreekwoorden mrja...)

Ehm, volgens mij gaan alleen bijen dood na het verliezen van hun angel,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...