Jump to content

Blauw... Blauw... En nog eens Blauw!


Dutchy3010

Recommended Posts

Ja, drie keer blauw! Vanaf nu hebben we drie nieuwe blauwtjes: Phoenyxar, Jesperkaj en Bassieboy35.

Phoenyxar gaat de uitdaging in Lifestyle aan. Wat een moed! Hij neemt deze over van Flitskikker, die nog wel moderator van het Computer Talk forum blijft.

Jesperkaj krijgt wellicht het drukste onderdeel van dit forum in 2013 onder zich: GTA V. Hier neemt hij de taken over van Jacky-2007, die zich volledig zal gaan richten op zijn werk als Global Moderator.

Bassieboy35 gaat aan de slag in de Games fora, hetgeen hij overneemt van Svenie. Ook Svenie blijft natuurlijk gewoon moderator in het GTA V forum, samen met VWO-er en zijn nieuwe collega Jesperkaj.

Waar moderators komen gaan meestal ook moderators weg. Puma stopt met zijn taak als moderator, en gaat vanaf nu in een groen jasje verder. Zijn taken worden tijdelijk overgenomen door PatrickW en Dutchy3010.

Gefeliciteerd en veel succes aan de nieuwe moderators. Puma, bedankt voor al je inzet tijdens je crewperiode op dit forum. :)

Oh, en laten we gelijk even Bassieboy35 feliciteren met zijn verjaardag. Maak er een leuke dag van! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bodemloos

    6

  • Dutchy3010

    3

  • .Timothy

    2

  • SpacyColours

    2

Allen van harte gefeliciteerd én van harte welkom! Helemaal verdiend, wat mij betreft. Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie je taken goed gaan vervullen. Mocht je toch vragen hebben, kun je altijd bij me aankloppen :)

Edit

Vergeet ik Puma helemaal :$ Dank voor je inzet, en voor je goede gevoel voor humor! En natuurlijk voor het Kerstprobleem 2010, wat een mooie inspiratiebron was voor de jaren daarna _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte jongens! Het is jullie zeker gegund! Van Puma, tsja het was uiteindelijk wel te verwachten na al die inactiviteit. Bedankt voor het werk dat jij hier op GTAForum hebt verricht!

Hij neemt deze over van Flitskikker, die nog wel moderator van het Computer Talk forum blijft.

Pfew, dacht al dat ik Flitskikker kwijt was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hierbij alle drie de heren feliciteren met hun promotie, zonder twijfel verdiend. Ik heb een leuke tijd gekend in de Games fora, en hoop dat de mensen daar mij altijd als een correcte moderator hebben gekend. Ik ben er echter zeker van dat Bassieboy35 deze taak met nog meer enthousiasme en werklust zal uitvoeren. Succes! Jesperkaj ik denk dat VWO-er en ik ons geen betere rechtstreekse collega als jou konden wensen. Als één van de grootste GTA-liefhebbers hier op het forum wordt het een plezier om met jou samen te werken. En uiteraard ook veel succes Phoenyxar. Het waren wellicht niet de fora die je had verwacht, maar ik ben er zeker van dat je samen met Kloep alles netjes zult houden in Lifestyle.

Uiteraard ook een woordje van dank voor Puma en Jacky-2007. Naar die laatste toe zou ik willen zeggen dat ik het spijtig vind dat we niet langer hebben kunnen samenwerken, maar de reden waarom je V 'verlaat' is uiteraard volledig te begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...