Jump to content

[SP] Sportkenners 2013 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    15

  • thebig

    15

  • Guardian1980

    13

  • NandroDavids

    8

Bollocks! Hamilton heeft tot op 10 rondes van het einde op de juiste plaats gereden om mij 2 extra punten te geven (en misschien de andere scores wat door mekaar te rommelen) maar het heeft niet mogen zijn. Dat was het enige subklassement waar ik nog kans maakte op de overwinning. Naja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, weer op een mooie plaats. Als ik deze kan houden, is de editie voor mij geslaagd. Natuurlijk is een eerste plaats altijd beter, maar dat wordt moeilijk.

Met de Tour de France op het programma hoop ik zeker nog wat puntjes te sprokkelen, al denk ik dat deze editie zeer onvoorspelbaar gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben wel benieuwd wie er rekening hebben gehouden met de zeer snelle uitschakeling van Nadal.

Niemand :puh:

Nadal werd door iedere inzender (de top 5 van het algemeen klassement) in de kwartfinales gezet, maar door niemand op een plek in de finale. Hetzelfde geldt voor de inmiddels uitgeschakelde Jo-Wilfried Tsonga en Viktoria Azarenka, terwijl de uitschakeling van Maria Sharapova ook niets uit gaat maken: iedereen had haar in de kwartfinale, en ook iedereen had haar in de finale gezet. Wellicht dat het feit dat zij, op papier de grootste concurrente van Serena Williams, er niet meer bij is ervoor gaat zorgen dat Serena wint. In dat geval verliest 1 van de 5 deelnemers licht ten opzichte van de rest.

Kortom: het kan nog alle kanten op :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En dan win ik die ronde gewoon én het tennisklassement ook. Wie dacht dat Serena de finale ging winnen, ik zag al van mijlenver aankomen dat ze voortijdig uitgeschakeld ging worden hoor, pfoe. :t Natuurlijk heb ik haar als verliezend finalist gezet om de schijn hoog te houden.

Ben al zeer blij met de eindoverwinning in het tennisklassement, maar een algemene overwinning zie ik niet meer gebeuren met 23 punten die ik moet inlopen. Gaat nog knokken worden om een derde plaats te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gedurende de TdF steeg mijn vertrouwen dat ik zou winnen, maar dat ik het wielerklassement zou winnen had ik niet verwacht. Dat ik het eindklassement met zo'n grote voorsprong zou winnen had ik al helemaal niet bedacht. En dat zonder EPO...

ND, bedankt voor de organisatie, die was weer top thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...