Jump to content

M3TaL

Recommended Posts

Beste Gta San Andreas players,

Ik heb vragen over Gta San Andreas (PS3 Download PSN Versie).

  • Ten eerste na 7 jaar spelen van San Andreas, ben ik weer begonnen met dit spel, maar toen gebruikte ik veel cheats. Nu wil ik zonder cheats spelen, omdat het niet verstandig is. Maar stel dat je cheats hebt gebruikt en na het spelen, sla je niet op dan gebeurt er toch niks met je spel ?

  • Ten tweede ik ben al inmiddels bij missie Wrong side of the tracks. Maar als ik begin met een nieuw missie heb ik een probleem: Ik heb geen wapens en munitie. Ik kan ook niet kopen, want daar ben ik nog niet aan toe. Bijvoorbeeld deze speler:

(Missie: Robbing uncle Sam, relatief weinig dan hierboven qua munities, maar alsnog hoe krijg ik dit voor elkaar?)

heeft een Micro-SMG en ook aardig munitie. Ik ben ongeveer op dezelfde level, maar ik heb geen/bijna geen wapens en munitie en dat is heel erg hinderlijk tijdens de missies, ik kan alleen pistool halen bij Emmet. Heeft iemand tips ervoor? En hoe kan deze speler deze wapen en ook aardig munitie hebben?

Ik heb eigenlijk naar topics gezocht over dit gelijksoortige problemen/vragen, maar kon het niet vinden. Het spijt me zeer als het niet zo is. Sorry voor de moeite.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

Met vriendelijke groeten,

M3tal

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • M3TaL

    13

  • Foreigner97

    7

  • Guardian1980

    5

  • Sir_Ballas

    3

Het is voor mij al even geleden dat ik San Andreas heb gespeeld, dus ik kan niet al je vragen beantwoorden. Maar bij dezen in ieder geval een aantal:

Ten eerste na 7 jaar spelen van San Andreas, ben ik weer begonnen met dit spel, maar toen gebruikte ik veel cheats. Nu wil ik zonder cheats spelen, omdat het niet verstandig is. Maar stel dat je cheats hebt gebruikt en na het spelen, sla je niet op dan gebeurt er toch niks met je spel ?

Inderdaad, niets aan het handje zolang je niet opslaat :)

Ten tweede ik ben al inmiddels bij missie Wrong side of the tracks. Maar als ik begin met een nieuw missie heb ik een probleem: Ik heb geen wapens en munitie. Ik kan ook niet kopen, want daar ben ik nog niet aan toe.

Op WikiGTA vind je allerlei informatie, waaronder de vindplaatsen van wapens in Los Santos: *KLIK*. Als je naar die locaties gaat kun je gratis wapens oppikken.

De rest van je vragen kan ik op 't moment niet zo snel beantwoorden, maar hopelijk kun je hiermee al weer even aan de slag.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo M3tal!

Wat de cheats betreft; op de 'riot' cheat na is bij mijn weten geen enkele cheat schadelijk voor je save-game, of je nou opslaat of niet. Een cheat kan je complete spel sowieso niet beschadigen.

Na de missie 'Yay-Ka-Boom-Boom' in San Fierro is de hele map open, en na de missie 'Doberman' in Los Santos kun je gebruikmaken van de Ammu-Nation. Tot die tijd is de enige (legit) manier van het verkrijgen van wapens inderdaad het oppakken van wapens die her en der verspreid liggen over de map, zie de kaart die NandroDavids net postte.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staat er trouwens een heel handig missieoverzicht, zodat je kan zien hoeveel missies je nog moet doen voor je een bepaalde andere missie kan doen en er bijvoorbeeld een nieuwe stad bereikbaar wordt.

De mooie dame op de artwork komt volgens mij niet voor in het spel zelf, net zoals deze dame niet voorkomt. Ook in andere GTA's is er artwork van een mooie dame te vinden, die je uiteindelijk niet in het spel tegen komt: bijvoorbeeld Lola uit GTA IV en de twins met de roze bikini in Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook kogels krijgen door een glitch. Die gebruik ik meestal wel. :puh:

Krijg een (paar) wapen(s). Dan moet je naar een schietclub gaan. Ga dan de missie doen in de schietclub, ga er dan meteen weer uit. Als je dit ongeveer 6 keer doet heb je zo veel kogels dat je niet meer kunt zien hoeveel kogels je hebt. Je kan het ook een paar keer minder doen zodat je je kogels nog wel ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook kogels krijgen door een glitch. Die gebruik ik meestal wel. :puh:

Krijg een (paar) wapen(s). Dan moet je naar een schietclub gaan. Ga dan de missie doen in de schietclub, ga er dan meteen weer uit. Als je dit ongeveer 6 keer doet heb je zo veel kogels dat je niet meer kunt zien hoeveel kogels je hebt. Je kan het ook een paar keer minder doen zodat je je kogels nog wel ziet.

Het punt is dat hij juist niet naar de Ammu-Nation kan gaan en dus ook niet naar de schietclub :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeer dankbaar vanwege het beantwoorden van mijn vragen. Allemaal DANK JE WEL! :klap:

Ik kan nu bij Amnu-Nation wapens kopen en ook misschien die glitch te uitproberen. BTW Dit is de beste game GTA Forum ever! :puh:

Oh jee die missie van Big Smoke: wrong side of tracks is erg joh, maar dankzij jullie (uit een ander topic) heb ik de video bekeken en ik kon die missie slagen (na 27 keer :puh:).

Bewerkt: door M3TaL
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal, Ik ben er weer met EEN vraag ;P

Eeuhm bij missie Small Town Bank (van Catalina) heb ik bij wikigta gekeken (bij tips) dat je van te voren voor sterke wapens; zoals een Desert Eagle, SMG, AK 47 of M4 hebt, maar ik kan geen zware wapens kopen (ak47, m4 of desert eagle) op SMG na. Moet ik dit via plattegrond vinden of is het niet normaal dat ik geen zware wapens kan kopen?

Met vriendelijke groeten en veel game plezier :engel: ,

M3Tal

Link to comment
Delen op andere websites

In San Fierro wordt het assortiment telkens met één wapen uitgebreid na het behalen van de missies Pier 69 en Mountain Cloud Boys, in deze volgorde. Als eerst de missie Mountain Cloud Boys wordt gespeeld komen de sniper rifle en AK-47 tegelijk beschikbaar en zal het assortiment niet wijzigen na de missie Pier 69. Vervolgens komt het volgende wapen, de M4, beschikbaar na de missie Yay Ka-Boom-Boom. Als de missies Black Project en You've had your Chips in deze volgorde worden gespeeld komen de laatste twee wapens één voor één beschikbaar. Wordt de missie You've Had Your Chips eerder gespeeld dan Black Project dan zal het assortiment al compleet zijn na de eerstgenoemde missie.
Bron: WikiGTA

oftewel probeer deze pagina's: AK-47 locatie , Desert Eagle locatie en http://nl.wikigta.org/wiki/M4_locatie_(GTA_San_Andreas)] M4 locatie . de desert eagle is overigens mijn favoriete wapen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke thnx, nog paar vragen.

  1. Bij missie Air Raid (Zero RC shop) heb ik gekeken bij wikigta (tip) dat als je het echt niet kan redden als red of hulpmiddel cheat (''alle dichtbijzijnde voertuigen op") te gebruiken. Als ik dit gebruik zullen er nadelige gevolgen hebben op het spel? Is het wel verstandig om te gebruiken? Dit zal ten koste van je Criminal Rating of niet? :muur:
  2. Al deze (ook voorgaande) vragen gaan ook specifiek over missies. Moet deze topic dan naar afdeling: Missie Hulp?
  3. Oh ja dit gaat niet over GTA's en al, maar wat is warning points (ik weet wel wat het betekend, waarschuwens punten, maar voor welke regels moet ik dan schenden) en wanneer krijg ik ze? (waar is dit te lezen, in welke topic enzo?) was lang geleden dat ik niet kwam op deze site dus daarom weet ik het niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats beschadigen je spel niet, alleen de 'riot' cheat kan hooguit je save game beschadigen. Cheaten gaat ten koste van je criminal rating.

wat de locatie van het topic betreft: als een moderator verplaatsen nodig acht zal hij dat zelf doen.

Ik zit nu op mijn mobiel, dus de link naar de regels kan ik je nu niet geven. echter staat onderaan het forum 'help', als je daar op klikt vind je makkelijk de regels en het warn systeem. Kijk ook even op de FAQ (ook bij 'help').

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het winkel (Zero) gekocht om missie Air Raid te doen. Toen ik begon lukte het steeds niet, dus ik gebruikte cheat (blaas alle voertuigen op). Ik wilde niet gebruiken, maar ik kon het niet anders (dit stond er ook bij wikigta tip). Ik heb wel tig keren geprobeerd. Toen ik de cheat gebruikte. ging mijn criminal rating abnormaal omhoog. Ik was ongeveer bij 1150 naar 28500. Hoe komt dit? en heeft die gevolgen op mijn 100% gameplay?

=> Had ik maar deze missie niet gedaan, ik wist niet dat het een zijmissie was. Ook al die 30.000 geld kwijtgeraakt aan het winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...