Jump to content

Winter


.Nicole.

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    3

  • Nyltje

    3

  • SpacyColours

    3

  • Phoenyxar

    2

Ik ben er nu wel klaar mee. Ik moet elke dag vroeg weg met de auto. Maar met die sneeuw kan je eerst een half uur je auto sneeuwvrij maken. Daarnaast is het overal glad. Ik moet toevallig morgen om 10.00 in Den Haag zijn bij een afspraak, dus ik verwacht dat ik om 8.30 weg moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw is leuk voor een paar dagen en dan liefst wanneer het vakantie is en je geen of weinig verplichtingen hebt.

Maar dit is echt vreselijk irritant, elke morgen in die kou en over die gladde wegen rijden om op tijd op school te raken is echt lastig.

Van mij mag het snel beginnen ontdooien en ik ben zeker weten niet de enige die er zo over denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw kan hele mooie plaatjes leveren, en een sneeuwballengevecht is leuk, net als op een slee naar beneden glijden. Maar wat een tragedie; zodra er ook maar een paar vlokjes vallen kan de halve bevolking spontaan niet meer autorijden en staan we massaal stil. Ook het openbaar vervoer krijgt spontaan last van niksmeerdoeneritis, we kunnen nergens meer van op aan. Met de kou heb ik geen probleem; ik had vanavond een late dienst en om 22:15 stond ik nog even buiten in m'n overhemd. Het was windstil, en best uit te houden bij een paar graden onder nul.

Maar al met al ben ik meer van de zomerse temperaturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wát mooi is? Sneeuw in combinatie met mist, en dan om 6 uur 's ochtends over de grachten van Leiden lopen, omringd door de oranje gloed van de klassieke lantaarnpalen. Ook mooi in woonwijkjes: donker + mist zodat je het einde van de straat niet kan zien en dan tijdens Kerst zodat overal versiering hangt.

Het sneeuw biedt veel nadelen maar de pracht van de natuur (en architectuur) maakt veel goed.

Jij woont in Leiden? Kapot eng dichtbij :t

Naja, vind dat sneeuw wel mooi hoor. En is ook leuk met de wage :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De kou da's het enige wat ik irritant vind, gladheid, maakt me niet zo heel veel uit. Wel veel. :puh: Nee geintje, dat maakt me echt niet uit. In de pauze gaan we altijd naar de skatebaan die naast onze school ligt. Een vriend van me maak ook een filmpje. (ik film meestal) Youtube Kanaal Soms gaat er weleens iemand op z'n bek. :puh: In de eerste 3 delen ben ik niet te zien maar daarna wel. :puh: (ik ben die lange lummel die meestal naar beneden kijkt in het zwart met capuchon ;D)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wát mooi is? Sneeuw in combinatie met mist, en dan om 6 uur 's ochtends over de grachten van Leiden lopen, omringd door de oranje gloed van de klassieke lantaarnpalen. Ook mooi in woonwijkjes: donker + mist zodat je het einde van de straat niet kan zien en dan tijdens Kerst zodat overal versiering hangt.

Het sneeuw biedt veel nadelen maar de pracht van de natuur (en architectuur) maakt veel goed.

Jij woont in Leiden? Kapot eng dichtbij :t

Je wordt bedankt, je kost me klauwen met geld aan rioolheffing.. :-(

Oh wacht we zijn hier niet in The Underground... waar woon je dan precies?

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd niet zo van nederlande winter.. Doe mij maar Canadese of Oostenrijkse winter! Veel beter, veel meer sneeuw :D

Agree! Helaas geen bergen hier :puh: Alhoewel woon ik wel in een van de heuvelachtigste gebieden van NL :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als er heel erg gesneeuwd heeft vindt ik het altijd wel even leuk. Ik woon toch 5 minuutjes lopen vanaf m'n werk. Maar ik vindt het altijd zo klote dat die mooie sneeuw altijd gladde natte bende wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wát mooi is? Sneeuw in combinatie met mist, en dan om 6 uur 's ochtends over de grachten van Leiden lopen, omringd door de oranje gloed van de klassieke lantaarnpalen. Ook mooi in woonwijkjes: donker + mist zodat je het einde van de straat niet kan zien en dan tijdens Kerst zodat overal versiering hangt.

Het sneeuw biedt veel nadelen maar de pracht van de natuur (en architectuur) maakt veel goed.

Jij woont in Leiden? Kapot eng dichtbij :t

Je wordt bedankt, je kost me klauwen met geld aan rioolheffing.. :-(

Oh wacht we zijn hier niet in The Underground... waar woon je dan precies?

Alphen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...