Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Hanneswasco

GTA Vice City komt naar de PS3!

Nadat eerder dit jaar GTA San Andreas en GTA III uitgebracht werden op PlayStation Network, het netwerk waarmee je PlayStation 3 verbonden is, volgt nu ook GTA Vice City! De klassieker zal daarmee vanaf woensdag 30 januari speelbaar zijn op maar liefst 7 verschillende platformen. Je zal het spel kunnen downloaden voor €9,99.

med_gallery_1_63_35931.jpg

Rockstar Games blijft zijn fans dus redenen geven om het spel terug op te pakken. Heb je problemen met een missie of wil je simpelweg je favoriete GTA bespreken, dan kan je nog altijd terecht in het Vice City forum.

Rockstar Games laat ook weten dat andere klassiekers binnenkort ook downloadbaar zullen zijn op PSN.

Bron: Rockstar Games Newswire

GTAGames.nl

Recommended Posts

thebig

Wel, ik denk dat ik toch eens ga moeten overwegen om spellen online te kopen via ps3, met al die GTA's en andere klassiekers die nog ge'ps3d gaan worden.

Grand Theft Auto TOM

Nice, zal dan gelijk even geld op m'n PayPal-rekening storten, zodat ik 'm kan kopen. :D

TalkingPear

Ik ga hem niet kopen omdat ik hem al op de PC heb maar het is wel leuk voor degene die willen hem spelen op de PS3.

Edited by TalkingPear

xoex23

Goed nieuws! ik hoop dat het grafisch nu wel is verbetert dan bij SA, maar ik heb er weinig hoop op :(

Phoenyxar

Leuk voor de mensen die enkel over een PS3 beschikken (voor de mensen dus dis nu pas GTA ontdekken) maar niet zozeer iets voor mij. Bezit ook geen PS3 namelijk. Ik hou het wel bij de old-skool PS2-controllers als het op Vice City aankomt :puh:

martin123

komen die hd versies ook nog disk of niet ?

Guardian1980

Dit zijn geen HD-versies, maar de gewone versies zoals die jaren geleden uitkwam. Ik acht de kans erg klein dat er ooit nog HD-versies van eerdere GTA's op disk uitkomen.

Dutchy3010

Moet ik toch maar eens spellen gaan kopen via PSN.. :puh:

NandroDavids

Leuk voor de mensen die enkel over een PS3 beschikken (voor de mensen dus dis nu pas GTA ontdekken).

Inderdaad. Goed dat Rockstar al die heidenen die de échte GTA's nooit gespeeld hebben nu de kans biedt om dat tegen een schappelijke prijs alsnog te doen :)

TalkingPear

Vind het toch wel jammer dat ze er geen HD remake van hebben gemaakt, dan had ik hem misschien gekocht.

P.ZAAL

Werkt de ps2 dvd van vice citty dan niet op de ps-3 :?

Hanneswasco

Werkt de ps2 dvd van vice citty dan niet op de ps-3 :?

Enkel op de eerste versie van de PS3 (de 60 GB versie) heeft deze functionaliteit. Ze hebben het er daarna uitgelaten om dat het zogezegd te duur was, maar we weten allemaal wel dat dit gewoon één en al marketing is.

TalkingPear

Inderdaad, maar zover ik weet kon je ook niet alle Playstation 2 games op de Playstation 3 spelen, volgens mij was er maar een beperkt aantal speelbaar.

gtaissuper

Fijn dat Rockstar dit doet, nu hoef ik ook geen Playstation 2 aan te schaffen. Ik kan nu meteen over op de Playstation 3. :klap: Overigens is het verstandig om niet de superslim 12GB editie van de Playstation3 aan te schaffen als je ook andere games wilt downloaden. Wel snel, maar weinig plaats voor games.