Jump to content

[Wens] Winkels & voorzieningen


Tommie59

Recommended Posts

welke winkels wil jij terugzien in gta v? en dat je dan ook in de winkels kan dus zoals de 24/7 in gta sa niet zoals de 24/7 in gta iv waar je er niet inkon.

Bewerkt: door VWO-er
omgedoopt tot 'Winkels & voorzieningen', tags toegevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    10

  • Maarten11

    7

  • GrandTheftHaye

    6

  • Foreigner97

    5

Het is al in de gameinformer bevestigd dat de 24/7 winkels te betreden zijn. Ook hebben we al van verschillend materiaal reclame's en/of restaurants gezien van bijvoorbeeld Cluckin' Bell, Up-n-Atom Burger en Rusty Brown's Ring Donuts, die hopelijk ook te betreden zijn als in GTA San Andreas en in GTA IV.

Echter hoop ik stiekem ook op een groot warenhuis waar (bijna) alles te verkrijgen is wat nuttig kan zijn in het spel. De Walmart is hier een goed voorbeeld van en is sterk vertegenwoordigd met Supercenters in Los Angeles en omgeving. Alhoewel het een grote wens is, is het onwaarschijnlijk dat je iets hebt aan de meeste producten. Als Rockstar dit niet in GTA V zal doen, hoop ik toch dat ze warenhuizen 'fysiek' in het spel zetten die dan niet te betreden zijn. Op zich ben ik dan ook wel tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op iets als een shopping mall, zoals die in Vice City. Daar had je allerlei soorten winkels en een aantal restaurants. Ik denk dat dat best mogelijk is. En het zou best handig zijn, dan hoef je niet heel LS door voor een paar kledingstukken :puh: Verder hoop ik op heel veel verschillende soorten winkels (denk aan kledingwinkels, schoenenwinkels, muziek/films/games winkels, telefoonwinkels etc.). Iets als een Walmart is ook zeker geen slecht idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de bekende winkelketens weer terugkeren zoals 24/7 en al die andere, ik hoop wel opmeer kleding winkels dan in gta 4 dat waren er echt veel te weinig.

Het idee van een shopping mall ind ik erg leuk hoop zeker dat dat er in zit, moet je er wel met een auto in kunnen en vlink wat chaos aannrichten 8) .

Ook het liefst zo veel mogelijk restaurants en alles, hoe meer van alles hoe beter.

Het enige waar ik niet op hoop zijn de Ammu nations, vind dit namelijk een beetje onrealistisch voor deze tijd, geef mij maardie ondergrondse wapenwinkels of een busje vol met wapens van een dealer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de bekende winkelketens weer terugkeren zoals 24/7 en al die andere, ik hoop wel opmeer kleding winkels dan in gta 4 dat waren er echt veel te weinig.

Het idee van een shopping mall ind ik erg leuk hoop zeker dat dat er in zit, moet je er wel met een auto in kunnen en vlink wat chaos aannrichten 8) .

Ook het liefst zo veel mogelijk restaurants en alles, hoe meer van alles hoe beter.

Het enige waar ik niet op hoop zijn de Ammu nations, vind dit namelijk een beetje onrealistisch voor deze tijd, geef mij maardie ondergrondse wapenwinkels of een busje vol met wapens van een dealer.

er is al bekent dat de ammu nations er in komen

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens. Ik vind het veel realistischer (en ook leuker) hoe ze het in IV gedaan hadden, gewoon een klein winkeltje in een donker steegje ofzo. Dan heb je ook meer het gevoel van illegale handel. In alle versies voor IV (vooral SA) had ik meer het gevoel van de dagelijkse boodschappen. Van mij mag Ammu-Nation terug komen, maar dan iets minder 'aanwezig', als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een ding is zeker als het om ammunation gaat: niet de versie als in gta chinatown wars! Die van gta IV was best goed, maar ik vind het ook niet erg als de "winkel" terugkwam. Verder zou een drive-thru geweldig zijn! Zo veel realistischer. In san andreas was hij er wel, maar enkel gebruikt door npcs en te zien in een cutscene. Als je deze zelf nou zou kunnen gebruiken wanneer je wilt :). En een toolstore zou welkom zijn. Met het liefst de hamer en de katana.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja een drive-thru ben ik ook wel een voorstander van. Dan kun je gewoon met je auto door de drive-thru en kun je vanuit je auto eten bestellen. Dan hoef je niet per se naar binnen om een broodje hamburger te halen, met het risico dat als je terug naar buiten komt je auto is verdwenen XD. Uiteraard blijft naar binnen gaan om eten te bestellen ook nog gewoon mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

maar enkel gebruikt door npcs

'gebruikt' is een groot woord, er reden gewoon random auto's rondjes om de winkel. Als er een drive-thru komt, wat mij erg geweldig lijkt, zou het ook leuk zijn als andere mensen het inderdaad ook zouden gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mogelijk moeten zijn, het is in feite maar een uitbreiding op de Toll Boots uit GTA IV, maar dan in plaats van betalen en een animatie krijg je dan een keuzescherm waar je een bestelling kunt maken, hypothetisch dan. Kan wel een leuke activiteit zijn voor Michael om eens te "bouncen" met zijn zoon, let's go to Burger Shot!

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt me niet heel veel uit wat voor winkels erin zitten, kleding winkels zijn de enige winkels die me belangrijk lijken.Al zou het ook leuk zijn als de winkels uit Grand Theft Auto IV zouden terugkeren. Voor de rest is het voor mij maar een bijzaak of er ook andere winkels inzitten.

En over de drive-tru, het is inderdaad een leuk idee, zou leuk zijn als Rockstar dat erin zou doen. Al zou ik het ook niet heel erg vinden als ze deze functie eruit zouden laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens. Ik vind het veel realistischer (en ook leuker) hoe ze het in IV gedaan hadden, gewoon een klein winkeltje in een donker steegje ofzo. Dan heb je ook meer het gevoel van illegale handel. In alle versies voor IV (vooral SA) had ik meer het gevoel van de dagelijkse boodschappen. Van mij mag Ammu-Nation terug komen, maar dan iets minder 'aanwezig', als jullie begrijpen wat ik bedoel.

begrijp ik helemaal. ik denk dat je doelt op de ammu-nation in market, met die grote magnum tegen de muur? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mee eens. Ik vind het veel realistischer (en ook leuker) hoe ze het in IV gedaan hadden, gewoon een klein winkeltje in een donker steegje ofzo. Dan heb je ook meer het gevoel van illegale handel. In alle versies voor IV (vooral SA) had ik meer het gevoel van de dagelijkse boodschappen. Van mij mag Ammu-Nation terug komen, maar dan iets minder 'aanwezig', als jullie begrijpen wat ik bedoel.

begrijp ik helemaal. ik denk dat je doelt op de ammu-nation in market, met die grote magnum tegen de muur? :puh:

echt heel onopvallend (als je blind bent)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...