Jump to content

GTA V ook voor "PS4" en "Xbox720"?


p-p

Recommended Posts

Ik las het artikel op Gamer.nl over het uitstellen van GTA V en daar zeiden ze het volgende bij:

De verlate releasedatum valt ook samen met de mogelijke periode waarin de nieuwe Xbox- en PlayStation-console uitkomen. Hoewel er geen geruchten zijn die erop wijzen, zou het kunnen dat Rockstar de game zowel voor deze als de volgende generatie wil uitbrengen. De ontwikkelaar zei het volgende bij de bekendmaking van de releasedatum: "Het wachten zal de moeite waard zijn".

Wat denken jullie er van? Zou GTA ook uit kunnen komen voor de nieuwe consoles (ik noem ze maar even Xbox720 en PS4 voor het gemak)

Post je ideeën hieronder!

Bron: Gamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RDG

    6

  • Foreigner97

    5

  • Dotz

    4

  • 3L1077

    4

Top Posters In This Topic

Ik betwijfel het eerlijk gezegd, GTA V is ontwikkeld om uit te komen op X360 en PS3. Enkele extra maanden lijken mij niet genoeg om een game als GTA V degelijk aan te passen naar consoles die we zelfs nu nog niet kennen. Het is wel mogelijk dat door de vertraging de volgende GTA in een betere tijdsperiode valt omtrent de nieuwe consoles en dus de volgende GTA wel helemaal aangepast zal zijn naar zijn nieuwe platform. Maar de huidige is aangekondigd onder het mom van: "Laatste GTA op deze generatie consoles." Ik sluit de mogelijkheid niet geheel uit, ze lijkt me gewoon onwaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds Nintendo ons Gamecubers genaaid heeft met Super Paper Mario (en andere games) destijds, vertrouw ik dit soort dingen sowieso niet meer. Ditmaal doet het me echter weinig omdat ik toch geen geld heb voor een console, laat staan die van een nieuwe generatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen wil natuurlijk GTA V kopen en dan kopen ze er ook maar meteen een nieuwe console bij. Denk dat dit de reden is :puh:

liever niet als je ziet hoe duur de ps3 en xbox nu nog is worden die nieuwe vast heel duur

dus liever óf voor deze generatie óf allebei

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

"Het wachten zal de moeite waard zijn".

Je kan dit dubbelzinnig opvatten, maar ze bedoelen hier gewoon mee dat de game er beter zal uitkomen als ze er wat meer tijd kunnen insteken. Zo zullen er onder andere veel minder glitches en bugs inzitten.

Voor de rest denk ik net zoals Phoenyxar dat GTA V enkel op de huidige consoles gaat komen, omdat ontwikkelaars simpelweg nog geen verstand hebben van de nieuwe consoles laat staan dat ze genoeg tijd hebben om het spel te 'upgraden'.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien bijna zeker is dat de PS4 en XBOX 720 AMD APU's krijgen, zou het natuurlijk heel goed mogelijk zijn dat R* de PC game port naar de nieuwe consoles. Lijkt mij niet zo'n heel probleem, of wel? Allebei is het x86. Of zou dat problemen geven door afwezigheid van DX11 (dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet in de Next gen. consoles zat)?

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit me aan bij de nuchteren hier boven mij. Daarmee wordt niks bedoeld over nieuwe consoles, puur en alleen wat al aangegeven is, de extra tijd zal nodig zijn om de game zo bug-vrij mogelijk te maken. R* faalde op de pc kwaliteit bij IV en hebben kwaliteit hoog in het vaandel, men zal wel proberen om een herhaling daarvan zoveel mogelijk te voorkomen.

Dat, en het is verkooptechnisch gewoon dom. Niemand weet nog wanneer er nieuwe consoles in de winkel liggen, en zowat iedere consolegamer heeft een 360 of PS3 staan. R* moet vijf jaar ontwikkeling terugverdienen, dat doen ze nooit door zo'n risico te pakken in dit jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit:

GTA V is uitgesteld. Dat kan niemand van jullie ontgaan zijn, want het Acht Uur Journaal opende er nog net niet mee. Maar toen de melding er donderdag rond een uur of 16.00 uitging, deed het Twitter er uit klappen. Zo groot is die game.

gtareleasedate.jpg

Nadeel van de combinatie grootsheid & social media is dat men als een malle ging speculeren over het waarom van de uitstel. En als ik al onzin lees dan heb ik echt zo mijn twijfels bij de algemene intelligentie van de algemene aardbol-bewoner. Ik zal eens wat bullcrap met jullie doornemen.

1. GTA V is uitgesteld zodat het nog op next gen's uit kan komen. Beste mensen, allereerst is de game is al jaren in ontwikkeling op de gewone console, dus waarom opeens op het laatste moment snel switchen? Ten tweede, als de next gen's komen, dan is het niet in september. En ten derde waarom iets maken voor een generatie consoles waarvan er dan misschien een paar miljoen verkocht zijn, terwijl je weet dat 140 miljoen Xbox 360- en PS3-bezitters op jouw game zitten te wachten?

2 GTA V is uitgesteld omdat men bang is voor competitie. Welke competitie? Deze game is geen competitie voor elke andere game. Hij stampt ze allemaal in elkaar. Dit wordt de beste verkochte game van 2013, beter nog dan Modern Warfare 4.

3. GTA V is uitgesteld omdat hij dan ook op PC kan uitkomen. PC doet er niet echt toe voor Rockstar. Het is een perfecte toetje, maar ze maken games voor de consoles.

Er is maar één reden dat de game is uitgesteld. En dat is dat ze hem nog niet goed genoeg vinden. Rockstar wil de beste game ooit gemaakt voor de huidige generatie consoles vervaardigen. En als ze daar een half jaar langer over moeten doen, so be it. Voor minder gaan ze niet. En hé, wat is GTA zonder uitstel... Elk deel heeft er tot nu toe mee te maken gehad. En allemaal zijn ze vet geworden. We moeten dus eigenlijk blij zijn de vertraging...

>>> Door VWO-er: Bron. (heb meteen even je BBcodes gefikst :puh:)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de kans klein is dat Grand Theft Auto V ook op de de Xbox 720 en Playstation 4 gaan uitkomen, ik denk dat ze zich na de release eerst gaan richten op het porten naar de PC. Al weet je het niet zeker, dus we zullen het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Liever nog op de ps3. aangezien de ps4 harstikke duur zal worden vrees ik...

Grand Theft Auto V komt sowieso op de Playstation 3 en de Xbox 360. Er gaan alleen wat geruchten rond dat hij ook komt voor de Playstation 4 en de Xbox 720. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, denk niet dat ze het voor PS4/Xbox 720 zouden maken. Ze zijn nu al helemaal ingesteld op een PS3. Daarbij komt dat ik denk dat als ze het om die reden doen, ze dat ook wel aangekondigd zouden hebben. Het is namelijk ook aangekondigd voor de ps3 en xbox360 voorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...