Jump to content

GTA V ook voor "PS4" en "Xbox720"?


p-p

Recommended Posts

Het wordt sowieso gemaakt voor deze generatie consoles, maar een port naar de next-gen consoles lijkt me niet onlogisch. Al heeft dit alles dan weer weinig te maken met het uitstellen veronderstel ik.

Bewerkt: door pokearno
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RDG

    6

  • Foreigner97

    5

  • Dotz

    4

  • 3L1077

    4

Top Posters In This Topic

Ze gaan sowieso even wachten met de versie voor de nieuwe generatie consoles. Gezien het feit dat, áls ze in september al uit zijn, zo'n console nog relatief weinig kopers en dus weinig potentiële GTA V spelers zal hebben. Ik denk dat ze zich (na de PS3/360 versie) eerst focussen op een PC versie, en misschien een jaar later GTA V gaan uitbrengen voor de 720 en PS4.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Liever nog op de ps3. aangezien de ps4 harstikke duur zal worden vrees ik...

Grand Theft Auto V komt sowieso op de Playstation 3 en de Xbox 360. Er gaan alleen wat geruchten rond dat hij ook komt voor de Playstation 4 en de Xbox 720. ;)

als ze het al op de volgende gen. gaan uitbrengen maken ze het maar lekkker voor de ps3 en ps4 en xbox 360 en xbox 720

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Dit spel konden ze maken omdat ze inmiddels de ervaring hadden om een grote game op de ps3/360 te maken(dan houser in zijn interviews). Dit kan je echt niet ff op een nieuwe console maken. Al gaan wel de geruchten dat het net zo makkelijk is om een game te maken op de pc als op de ps4

Link to comment
Delen op andere websites

'Playstation 4 ligt voor de zomer in winkels'

TOKIO - Sony zal voor de start van de vakantieperiode van 2013 de nieuwe Playstation op de markt brengen.

Dat melden Japanse media donderdag.

Het apparaat krijgt waarschijnlijk de naam Playstation 4 en gaat rond de 320 euro kosten.

Het zal de eerste nieuwe Playstation zijn sinds de lancering van de Playstation 3, zeven jaar geleden. Het ontwerp van de console zou geheel nieuw zijn, verbinding kunnen maken met andere apparaten, een touchscreen bevatten en toegang tot sociale media hebben.

Waarschijnlijk zal Sony de nieuwe spelcomputer op 20 februari presenteren, tijdens een evenement van het bedrijf.

Bron: nu.nl

Zo te zien is het nog niet eens zo heel erg onwaarschijnlijk, ook al heeft Rockstar Games er nog niets over uitgelaten..

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan wel zijn dat de Playstation 4 dan al in de winkels ligt, maar het lijkt me te onwaarschijnlijk dat GTA V er ook op uit komt. Of het moet extreem makkelijk zijn om GTA V voor de next-gen te maken( ze hebben nu dik 5 jaar nodig voor GTA V op de current-gen), of R* werkt er al langer aan. Maar het spel gaat zeker komen op de PS3/XBOX het zou zonde zijn als ze die zouden overslaan aangezien het grote aantal mensen met een current-gen. Moet toegeven dat ik nu al geld opzij aan het leggen ben voor de next-gen. GTA V met zieke graphics enzovoort zou wel heel vet zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel mogelijk is. GTA V gaat de next-gen consoles gewoon niet tot het uiterste drijven, maar dat was met de eerste games voor de PS3 ook niet het geval.

Had hier trouwens ergens gelezen dat het gerucht zou gaan dat het voor de PS4 niet veel verschil zou zijn als voor een PC-spel. Als dat het geval is, dan zou het geen probleem mogen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan sowieso even wachten met de versie voor de nieuwe generatie consoles. Gezien het feit dat, áls ze in september al uit zijn, zo'n console nog relatief weinig kopers en dus weinig potentiële GTA V spelers zal hebben.

Ik blijf hierbij. UIteindelijk zou het best kunnen dat ze GTA V (plus misschien nog IV, net zoals ze met de III era gedaan hebben) uitbrengen voor de PS4 + Xbox 720, maar eerst nog even niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat de next-gen consoles een wat latere release krijgen (een jaar later of zo) wanneer de markt wat is gezet en wanneer de game goed is overgezet. Dit feitje doet me toch even twijfelen aan mijn eerdere vastberadenheid over het al dan niet aanwezig zijn van GTA V op de nieuwe generatie.

Link to comment
Delen op andere websites

+ het feit dat ook voorgaande GTA's nu zijn verschenen op nieuwe consoles. Wat ik hiermee zeggen wil is dus dat het prima kan dat Rockstar een GTA nog een keer uitbrengt voor een nieuwe console.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

nou mocht gta V op de ps4 en/of op de xbox720 uitkomen blijf ik lekker bij de ps3 want me ps3 is nog geen jaar oudt ik heb er 250 eur voor betaald en nu vraagt sony al miss 320 voor hun ps4 beetje oplichtind bericht al is het wel echt ..

Link to comment
Delen op andere websites

nou mocht gta V op de ps4 en/of op de xbox720 uitkomen blijf ik lekker bij de ps3 want me ps3 is nog geen jaar oudt ik heb er 250 eur voor betaald en nu vraagt sony al miss 320 voor hun ps4 beetje oplichtind bericht al is het wel echt ..

Ga er maar vanuit dat de console 400 kost, wil je een beetje geheugen/controllers en een spel zal je al snel richting de 600 gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...