Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

Geen flauw idee. Heb het spel opgestart, en na een tijdje wachten op het beginschermpje kon ik het spel starten. Het creëren van een nieuw spel (stad) kostte ook een tijdje en een aantal pogingen.

Weet nog niet precies hoe alles zit met die servers enz., ik speel het nog maar een uurtje.

Als het goed is heb je een server moeten uitkiezen voordat je het spel kon spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er stond geloof ik één server. Weet niet precies wat er stond, excuses. In ieder geval: ik heb, toen ik de mogelijkheid kreeg, het spel direct opgestart, dus niet echt gelet op welke server ik joinde.

Link to comment
Delen op andere websites

Er stond geloof ik één server. Weet niet precies wat er stond, excuses. In ieder geval: ik heb, toen ik de mogelijkheid kreeg, het spel direct opgestart, dus niet echt gelet op welke server ik joinde.

Ah oke maakt niet uit. Wees blij dat je kan spelen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Na flink sparen eindelijk een rioolwaterzuivering geplaatst, komt er doodleuk een of ander monster dat ding plattrappen. Wat is dat nou weer? Als het te goed gaat krijg je een ramp of zo? Beter heb je een optie om die onzin uit te schakelen. Het doel is om een stad te bouwen, niet te herbouwen... nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het dus goed begrijp betaal je voor een spel waar je geen zekerheid hebt om het te spelen? Ik dacht misschien leuk om te kopen, maar ik ga niet betalen voor een spel waar je geen zekerheid hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het dus goed begrijp betaal je voor een spel waar je geen zekerheid hebt om het te spelen? Ik dacht misschien leuk om te kopen, maar ik ga niet betalen voor een spel waar je geen zekerheid hebt.

Jawel, alleen in de eerste paar dagen is het zo ontzettend druk dat de servers het niet aankunnen, dit is morgen al weer opgelost denk ik. Trouwens verder goed nieuws:

A SIMCITY UPDATE…AND SOMETHING FOR YOUR TROUBLE

Here’s a quick update on the problems we were experiencing with SimCity – and a little something extra for people who bought the game.

The server issues which began at launch have improved significantly as we added more capacity. But some people are still experiencing response and stability problems that we’re working fast to address.

So what went wrong? The short answer is: a lot more people logged on than we expected. More people played and played in ways we never saw in the beta.

OK, we agree, that was dumb, but we are committed to fixing it. In the last 48 hours we increased server capacity by 120 percent. It’s working – the number of people who have gotten in and built cities has improved dramatically. The number of disrupted experiences has dropped by roughly 80 percent.

So we’re close to fixed, but not quite there. I’m hoping to post another update this weekend to let everyone know that the launch issues are behind us.

Something Special for Your Trouble

The good news is that SimCity is a solid hit in all major markets. The consensus among critics and players is that this is fundamentally a great game. But this SimCity is made to be played online, and if you can’t get a stable connection, you’re NOT having a good experience. So we’re not going to rest until we’ve fixed the remaining server issues.

And to get us back in your good graces, we’re going to offer you a free PC download game from the EA portfolio. On March 18, SimCity players who have activated their game will receive an email telling them how to redeem their free game.

I know that’s a little contrived – kind of like buying a present for a friend after you did something crummy. But we feel bad about what happened. We’re hoping you won’t stay mad and that we’ll be friends again when SimCity is running at 100 percent.

SimCity is a GREAT game and the people who made it are incredibly proud. Hang in there – we’ll be providing more updates throughout the weekend.

LUCY BRADSHAW

GENERAL MANAGER, MAXIS LABEL

---------

http://www.ea.com/news/a-(...)ing-for-your-trouble

---------

We krijgen allemaal een gratis game, geen idee of dat elke game mag zijn of alleen de "goedkopere", stiekem hoop ik op Battlefield 3 Premium. Dus mensen die het nog willen kopen: koop het voor 18 Maart en u ontvangt een gratis EA game erbij :puh:

Edit:

De servers werken nu zoals het moet; snel! Ik heb Matthijs toegevoegd, als nog meer mensen de Regio willen joinen hoor ik het wel!

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, laat ik het maar weer eens proberen.. Op welke server zit de GTAF Region? Ik zou me er wel graag bij willen aansluiten. :)

EDIT:

Tevergeefs geprobeerd. Servers zijn nog steeds onbereikbaar en het spel is niet speelbaar. :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...