Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

Bumpie,

Ik had het een tijdje niet in de gaten gehouden, maar wat een waardeloze DLC's zijn er zeg nopompom.gif Iemand die het nog eens gespeeld heeft?

Om de paar maanden start ik SimCity nog wel eens, alsof ik verwacht dat het ineens leuker is dan een paar maanden terug. Na een middagje spelen ben ik er dan alweer zat van. puh2.gif

Oh nou, ik was van plan het weer te downloaden maar dat hoeft na het lezen van dit ook niet meer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bumpie,

Ik had het een tijdje niet in de gaten gehouden, maar wat een waardeloze DLC's zijn er zeg nopompom.gif Iemand die het nog eens gespeeld heeft?

Om de paar maanden start ik SimCity nog wel eens, alsof ik verwacht dat het ineens leuker is dan een paar maanden terug. Na een middagje spelen ben ik er dan alweer zat van. puh2.gif

Oh nou, ik was van plan het weer te downloaden maar dat hoeft na het lezen van dit ook niet meer :puh:

Ik nu ook niet meer.. Had de game in de release week gekocht, 2x gespeeld. :v

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het ze bijzonder kwalijk nemen hoe er binnenkort ook een officiële offline modus aankomt, terwijl er absoluut een constante internetverbinding nodig zou zijn omdat alle 'zware' berekeningen op servers uitgevoerd zouden moeten worden.

Lieg dan gewoon niet over dat je zo'n strenge manier van DRM wil implementeren.

Hopen dat de mod-support dan maar een beetje fatsoenlijk is, maar ik las dat er al verschillende regels zijn opgesteld. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het ze bijzonder kwalijk nemen hoe er binnenkort ook een officiële offline modus aankomt, terwijl er absoluut een constante internetverbinding nodig zou zijn omdat alle 'zware' berekeningen op servers uitgevoerd zouden moeten worden.

Lieg dan gewoon niet over dat je zo'n strenge manier van DRM wil implementeren.

Hopen dat de mod-support dan maar een beetje fatsoenlijk is, maar ik las dat er al verschillende regels zijn opgesteld. nosmile.gif

Het is waarschijnlijk altijd wel mogelijk geweest om offline te spelen, men heeft gewoon geprobeerd om DRM door ieders strot te drukken. Maar nu ze iedereen tegen zich in het harnas gejaagd hebben met DRM én die ongelooflijke slordige launch, moet je iets om de boel enigszins weer te repareren. Voor zover dat nog mogelijk is overigens, want de game zelf is ook niet echt heel denderend.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe er binnenkort ook een officiële offline modus aankomt

Het is waarschijnlijk altijd wel mogelijk geweest om offline te spelen

..dat zeg ik ook? :puh:

Voor de geïnteresseerden, ik heb destijds (vlak na de launch) wat dingen onderzocht op Reddit wat betreft networking. Ziet er alleen uit dat het nu outdated is, maar toch.

Nja, misschien tóch eens aanraken als die update uit is :puh:

Misschien binnenkort weer een GTAForum region starten en allemaal tegelijkertijd beginnen met Skype erbij? Lijkt me gezellig :D

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort SimCity maar weer eens opstarten. Heb 't na de release veel gespeeld, maar ontzettend vaak een servererror gehad. Ook een tijdje met vrienden gespeeld, zodat iedereen z'n eigen stad bouwt. Dat was best gezellig. Laatste tijd niet meer aangeraakt, niet echt een behoefte in :puh:

Ben verder best benieuwd of er nog grotere plots komen, want de huidige zijn toch wat te klein, al helemaal als je een pretpark of iets dergelijks wilt gaan bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel leuk om te spelen, maar verwacht niet veel diepgang. In een paar uurtjes heb je je hele gebied volgebouwd en is de uitdaging een beetje weg, tenzij je je stad zo effectief mogelijk wilt runnen en/of mee wilt doen in de rankings. Een hoop kinderziektes zijn er inmiddels ook wel uit (verkeer bijvoorbeeld), de servers zijn stabiel en daarnaast betaal je niet meer de volle mep voor je exemplaartje. Maar ondanks dat zou ik er nog wel even heel goed over nadenken (en wat extra research doen) voordat je een besluit neemt... puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dus het is beter om nog even door te gaan met deel 4 en later voor een 10'tje deze versie te kopen?

Naar mijn mening wel, ja... Mocht je toch tot koop over gaan, schaf je key dan via een online webshop aan. Dat is over het algemeen een stuk goedkoper (tenzij je lokale gameboer een goede aanbieding heeft natuurlijk) dan in de winkel zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws simcity 2013 wordt modbaar! en er komt een offline modus.

Ik vind het zelf wel een leuk spel.

mede om:

-ik heb met 2 goeie vrienden even een regio gespeeld en best wel mooie steden kunnen bouwen

-toch veel plezier er in gehad.

er mist een hoop dat wel. maar goed het was grappig dat wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...