Jump to content

SimCity (2013)


Joriz

Recommended Posts

Goed nieuws, maar ik denk dat ik Sim City pas echt weer ga spelen als er grotere maps komen. Ik heb het spel bij de release meteen gekocht, veel gespeeld maar ging na een aantal weken al snel vervelen. Er zitten grote bugs in het spel en ik liep letterlijk tegen de grenzen van het gebied aan. Jammer... ik hoop echt verbetering in de grote van de maps, anders zal SimCity verder digitale stof blijven verzamelen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 342
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    88

  • FireFighter

    53

  • Foreigner97

    29

  • -Matthijs-

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Er is een map geopend met ZaroX. Iemand zin om mee te doen. Plaats je Origin dan hier. Zou leuk zijn als er nog wat mensen joinen :). Server is Oost-Europa 2 en het heet GTAForum, maar er zit wel een slotje op. Dus als je je Origin geeft dan voeg ik je toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbelpost, maar ik zit na een paar dagen spelen toch wel weer aan mijn limiet:

sI0sJlI.jpg

Vanaf de andere kant:

o3Xkl87.jpg

(Op de achtergrond ziet u een van de vele niet succesvolle steden van Crazy-Ghost :puh: )

Verder zit mijn commercial zone te huilen dat ze niet genoeg freight krijgen, maar ik wil meer inwoners hebben en moet daarvoor industrie verwijderen.. *Zucht*

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben even aan het oefenen op een andere server :puh:

Er komt een speciale server met Crypteq en ZaroX. Als nog iemand wil joinen. Meld het dan even hier :)

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren Simcity gekocht, maar man wat een klein gebied om te bouwen zeg. Ik volg de updates niet echt maar gaan ze hier nog wat aan doen?

Is al een klacht sinds Day 1, denk eerlijk gezegd niet dat ze er iets aan gaan doen.. de laatste keer dat ik het speelde was er in ieder geval niks aan gedaan en dat was.. Day 1 :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat was één van de grote kritieken jegens SimCity, tezamen met het feit dat het spel alleen online te spelen is. Aan dat laatste hebben ze wél wat gedaan, want er zit een offline versie aan te komen. Of er ooit grotere maps komen weet ik niet, ik kan me zo niet herinneren of EA daar officieel al iets over gezegd heeft. Volgens mij wilde EA met SimCity de nadruk leggen op het samenwerken tussen steden, en daarom zijn de maps kleiner en de mogelijkheden per stad dus ook. De meeste spelers blijken echter toch de voorkeur te geven aan grotere maps, dus ja, wie weet... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

want er zit een offline versie aan te komen

En die is vandaag geïntroduceerd. ^^ Bij je geüpdatete versie van SimCity zul je nu de keuze hebben tussen Single-Player en Multiplayer, zoals onderstaand screenshot toont.

SimCity_FrontEnd_Blog.jpg

Offline is vrijwel identiek aan online, al zijn er uiteraard enkele kleine verschillen. Bepaalde features die een internetverbinding vereisen ontbreken uiteraard in offline versie. Interessant is overigens dat je hier AutoSave uit kunt zetten, dus je kunt vanaf nu zonder schuldgevoel je stad naar hartenlust molesteren. puh2.gif Steden zijn echter niet uit te wisselen tussen beide gamemodes. Offline blijft offline, en je kunt je steden dus niet overplaatsen naar een online-regio. Hier is het officiële en meer uitgebreide blog-artikel te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...