Jump to content

ga je speciaal voor gta v een console kopen?


Tommie59

speciaal console kopen voor gta v  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. ga je speciaal voor gta v een console(ps3 xbox360) kopen?

    • kope kope koop avond! (ja)
      5
    • nee
      10
    • ik wacht op de pc versie (ik heb veel geduld)
      14
    • ik heb al een ps3
      40
    • ik heb al een xbox 360
      21
  2. 2. en als er geen pc versie komt??

    • dan is het by gta
      4
    • help! de wereld vergaat!
      5
    • niks aan de hand
      34
    • gelijk naar de winkel en van mn schoolgeld een ps3 halen
      3
    • gelijk naar de winkel en van mn schoolgeld een xbox 360 halen
      1
    • F*ck you Rockstar!
      3


Recommended Posts

ga je speciaal voor gta v een ps3 of xbox 360 kopen?

ps3: €250,-*

xbox 360: €200,-*

*prijzen zijn van bart shit

en wat ga je doen als Rockstar besluit om geen pc versie te maken?

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ShootDaan

    6

  • Jacky-2007

    3

  • thebig

    3

  • Tommie59

    3

Ik heb al een XBOX 360, eentje die ik speciaal voor GTA IV heb aangeschaft. Dus in principe zou ik het ook gedaan hebben voor GTA V, hoewel ik nu wel blij ben dat ik een 4-tal GTA's kan spelen op deze generatie consoles. Eén GTA per console is een dure prijs, laten we hopen dat het nooit zover komt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Pft, voor 600 euro kan ik de voeding vervangen, een extra grafische kaart steken, extra ram steken en een raid controller installeren waardoor deze PC ook weer 5 jaar mee gaat. Ik heb nog een PS3 die staat te verstoffen, maar als de PC versie op zich laat wachten dan komen er waarschijnlijk alsnog twee versies in huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Pc is enige platform waar ik op speel. Ooit eens een SNES gehaald en eerste generatie playstation. Die 2 heb ik trouwens nog steeds. Maar huidige generatie consoles kan me niet interesseren en ook de aankomende nieuwe niet.

Daarnaast kijk ik ook eerst de kat uit de boom wat betreft GTA V. Deel 4 was slecht geport. Ik hoop echter dat men met een aparte pc versie aan komt. GTA hoort van oudsher op de pc.

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

Deel 4 was slecht geport.

Komt vast een beetje dom over, maar wat was er precies slecht aan de PC port van IV? Ik hoor vaker negatief geluid over deze versie, maar ik heb zelf geen problemen ondervonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Deel 4 was slecht geport.

Komt vast een beetje dom over, maar wat was er precies slecht aan de PC port van IV? Ik hoor vaker negatief geluid over deze versie, maar ik heb zelf geen problemen ondervonden.

Eigenlijk zit het qua code niet zo best in elkaar. Het trekt enorm aan je systeem en is niet geoptimaliseerd voor de pc. Blijkbaar heeft men gewoon een 1 op 1 kopie gedaan en de consoleversie gewoon omgezet naar pc versie.

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een XBOX 360, eentje die ik speciaal voor GTA IV heb aangeschaft. Dus in principe zou ik het ook gedaan hebben voor GTA V, hoewel ik nu wel blij ben dat ik een 4-tal GTA's kan spelen op deze generatie consoles. Eén GTA per console is een dure prijs, laten we hopen dat het nooit zover komt puh2.gif

:>

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...