Jump to content

ga je speciaal voor gta v een console kopen?


Tommie59

speciaal console kopen voor gta v  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. ga je speciaal voor gta v een console(ps3 xbox360) kopen?

    • kope kope koop avond! (ja)
      5
    • nee
      10
    • ik wacht op de pc versie (ik heb veel geduld)
      14
    • ik heb al een ps3
      40
    • ik heb al een xbox 360
      21
  2. 2. en als er geen pc versie komt??

    • dan is het by gta
      4
    • help! de wereld vergaat!
      5
    • niks aan de hand
      34
    • gelijk naar de winkel en van mn schoolgeld een ps3 halen
      3
    • gelijk naar de winkel en van mn schoolgeld een xbox 360 halen
      1
    • F*ck you Rockstar!
      3


Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ShootDaan

    6

  • Jacky-2007

    3

  • thebig

    3

  • Tommie59

    3

Heb al een PS3 maar die heb ik aan me broertje gegeven. Dus zeker weten geen GTAV voor mij voor een console.

PS3 was gekocht om leuke spellen te spelen die de Xbox niet heeft.

Voor mij wel GTAV op een dikke beest van een PC die ik later in elkaar laat bouwen. Wanneer kom je langs, GTX780?

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijke keuze. De PC versie van IV liet een half jaar(!) op zich wachten, dus een gamepc kopen zou dus ook een aankoop voor later zijn. Voor een gamepc inclusief scherm reken ik op 700/800 euro. Een TV/PC scherm + PS3 kost amper 400 euro(zeker nu je bij bol.com een PS3 hebt voor 180 euro).

Ik ben er nog niet uit..Een PS3 nu nog kopen is best een domme keuze, want in december is ie al outdated door de PS4. Maar wachten op de PC versie vind ik ook niet echt een optie..Die optie komt dan ook nog eens duurder uit.

Dilemma. 400 euro spenderen puur voor V of 6 maanden wachten en een goeie 800 euro uitgeven aan een gamepc die je dan ook nog voor andere dingen kan gebruiken?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als de PS4 inderdaad met backwards capabability gaat werken, betekent dat dan niet dat je gewoon een PS4 kan kopen, GTA V voor PS3 en hem op de next-gen consoles kan spelen? Dat zou een goede oplossing voor je zijn: je moet niet wachten op GTA V voor PC en je zit niet opgescheept met een console die nog geen maand later door een nieuwe vervangen gaat worden.

Al moet je in december nog maar 3 maand eigenlijk wachten op een PC versie, al denk ik dat die misschien nog eens langer dan bij GTA IV gaat uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nochtans al heel veel geruchten gelezen dat de PS4 geen backwards compatiblity gaat hebben..Ik heb daarnaast eens gekeken naar de geruchten over de prijs van de PS4, die scheelt niet veel met die van een gamepc(PS4: 400/500 + scherm, komt op zowat hetzelfde neer als gamepc). :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet natuurlijk kijken of de ps4 echt ps3 games kan draaien dat is inderdaad nog niet bevestigd. Als dat niet het geval zou zijn is wachten beter, maar anders vind ik dit een mooie compromis.

Link to comment
Delen op andere websites

PS4 gaat natuurlijk wel weer langer mee, tenzij hij stuk gaat ;) Game-pc moet sneller vervangen worden. Misschien niet alles, maar wel de videokaart etc.. Komen er helemaal geen games meer straks voor de PS3? Ik dacht dat R* nog altijd Agent had liggen sinds 2009, maar daar heb je ze verder nooit meer over gehoord. Zullen na midden 2014 wel geen games meer voor PS3 komen, helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

PS4 gaat natuurlijk wel weer langer mee, tenzij hij stuk gaat ;) Game-pc moet sneller vervangen worden. Misschien niet alles, maar wel de videokaart etc.. Komen er helemaal geen games meer straks voor de PS3? Ik dacht dat R* nog altijd Agent had liggen sinds 2009, maar daar heb je ze verder nooit meer over gehoord. Zullen na midden 2014 wel geen games meer voor PS3 komen, helaas...

Dat is dan ook weer waar, maar daar staat tegenover dat richten op PC 10 x makkelijker en leuker is. Dilemma's everywhere. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet natuurlijk kijken of de ps4 echt ps3 games kan draaien dat is inderdaad nog niet bevestigd. Als dat niet het geval zou zijn is wachten beter, maar anders vind ik dit een mooie compromis.

Ik las in een artikel dat Sony tijdens de ontwikkeling heeft besloten dit niet doen vanwege de structuur. De PS3 was moeilijk te ontwikkelen dus hebben ze een andere structuur gebruikt voor de PS4, alleen kan deze dus geen fysieke PS3-games draaien. Al schijnt het wel mogelijk te worden via streamingsdienst Gaikai die in de PS4 zit, hopelijk komt er dan ook een versie van GTAV.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vooruitzichten om V in september al te spelen zijn niet bijster rooskleurig:

Mijn pc is nog uit 2005, speciaal voor San Andreas in huis gehaald. Daar kan ik GTA V dus onmogelijk op draaien :puh:

Voor IV had ik samen met m'n broer een XBox 360 aangeschaft, maar toen hij uit huis ging heeft hij mij 'uitgekocht' en op dit moment heb ik qua consoles enkel de beschikking over een PS2. Ook geen optie dus.

Het gaat me (financieel) te ver om voor één game een console te kopen, dus ook dat gaat niet gebeuren. Dan wacht ik liever een tijdje om vervolgens de hele bende (DLC's? VI?) tweedehands aan te schaffen. Zo heb ik 't ook met LCS en VCS gedaan.

De enige optie die ik eigenlijk heb in september is het af en toe te spelen als ik bij m'n ouders ben. Althans, als m'n broertje V aanschaft voor z'n XBox 360...

Waarschijnlijk ben ik, zodra de game uit is, in ieder geval niet meer te vinden in de V-fora. Van de beslissende momenten in de verhaallijn wil ik namelijk niets weten.

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik ga niet alleen een console (xbox 360) kopen voor GTA V, maar mocht mijn xbox kapot gaan om wat voor een reden dan ook voor 17 september dan haal ik zeker een nieuwe 360, maar niet alleen voor gta V maar ook voor mijn hele game collectie, maar daar mag GTA V zeker niet in missen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...