Jump to content

ga je speciaal voor gta v een console kopen?


Tommie59

speciaal console kopen voor gta v  

77 leden hebben gestemd

  1. 1. ga je speciaal voor gta v een console(ps3 xbox360) kopen?

    • kope kope koop avond! (ja)
      5
    • nee
      10
    • ik wacht op de pc versie (ik heb veel geduld)
      14
    • ik heb al een ps3
      40
    • ik heb al een xbox 360
      21
  2. 2. en als er geen pc versie komt??

    • dan is het by gta
      4
    • help! de wereld vergaat!
      5
    • niks aan de hand
      34
    • gelijk naar de winkel en van mn schoolgeld een ps3 halen
      3
    • gelijk naar de winkel en van mn schoolgeld een xbox 360 halen
      1
    • F*ck you Rockstar!
      3


Recommended Posts

Ik heb mijn PS3 ook gekocht voor GTA4, en zolang er genoeg opslagruimte over is en hij lekker snel loopt, ga ik GTAV gewoon op mijn oldskool PS3'tje spelen. Daarnaast zou ik het erg overbodig vinden om voor 1 spel een gloednieuwe PS4 te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ShootDaan

    6

  • Jacky-2007

    3

  • thebig

    3

  • Tommie59

    3

Ik heb een afschuwelijke hekel aan playstations en xboxen. Geen fatsoenlijke versie voor pc, dan geen GTA voor mij. Maar ik denk sowieso dat ik GTA V niet ga kopen. De tijd dat je een spel koopt, installeert en het kunt spelen is voorbij. Je moet voortaan accounts maken, lid worden van een sociale club, internetverbinding hebben, steam software op de achtergrond en wat er allemaal nog meer voorkomt. Zonde, want ik ben een echte GTA-fan. Ik heb Vice city en San Andreas 100% uitgespeeld, ontzettend veel multiplayer gedaan met multi theft auto en ik kijk ernaar uit om weer een nieuw GTA spel mee te maken. Helaas verzieken consoles en anti-piraterij-maatregelen de hele boel. Het zal van rockstar afhangen: komt er een versie voor computer en is het een leuk spel en is het zonder allemaal gedoe gewoon te spelen, dan koop ik het, en anders hoef ik het niet, nog niet eens illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ikzelf heb 1,5 jaar geleden mijn Playstation 3 verkocht omdat ik een periode had dat ik helemaal niet meer games speelde . Heb 1 jaar geleden een Asus Laptop gekocht met een Nvidia Geforce GT630M 2 GB en kreeg weer zin om games te spelen en heb daarnaast een Xbox 360 wired comtroller gekocht en dat gaat prima . Maar nu ben ik al een tijdje bezig om Grand Theft Auto V nieuws te lezen en ben al behoorlijk de hype te pakken en laat me niet meer los in gedachten . Ik denk dat er wel meer zo over denken die geen Playstation 3 of Xbox 360 hebben en balen dat hij misschien een half jaar later op PC verschijnt . Ikzelf heb vandaag een Xbox 360 slim 250 GB gekocht bij gammania te Maastricht speciaal voor de release 17-09-2013 Grand Theft Auto V . Ikzelf denk dat juist door de komst van Grand Theft Auto V de PS3 & Xbox 360 meer waarde krijgen want volgens mij is dit de TOP titel . Er zullen wel meer mensen een gameconsole kopen vanwege deze prachtige GTA V en is een mooie afsluiter van de oude generatie console . Maar dit gevoel van hype had ik precies hetzelfde met Grand Theft Auto IV en Red Dead Redemption en speelde ik op mijn Playstation 3 .

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met 'ga je speciaal voor GTA V een console kopen?' topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een afschuwelijke hekel aan playstations en xboxen. Geen fatsoenlijke versie voor pc, dan geen GTA voor mij. Maar ik denk sowieso dat ik GTA V niet ga kopen. De tijd dat je een spel koopt, installeert en het kunt spelen is voorbij. Je moet voortaan accounts maken, lid worden van een sociale club, internetverbinding hebben, steam software op de achtergrond en wat er allemaal nog meer voorkomt. Zonde, want ik ben een echte GTA-fan. Ik heb Vice city en San Andreas 100% uitgespeeld, ontzettend veel multiplayer gedaan met multi theft auto en ik kijk ernaar uit om weer een nieuw GTA spel mee te maken. Helaas verzieken consoles en anti-piraterij-maatregelen de hele boel. Het zal van rockstar afhangen: komt er een versie voor computer en is het een leuk spel en is het zonder allemaal gedoe gewoon te spelen, dan koop ik het, en anders hoef ik het niet, nog niet eens illegaal.

Helemaal gelijk!

Ik zou nooit voor een enkele game een console kopen. Maar misschien zou GTA5 wel een druppel kunnen zijn, die de keuze laat maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Paar weekjes geleden een PS3 gekocht, uiteraard voor GTA V. Had ook een PS3 gekocht voor GTA IV, maar helaas is deze gaan hemelen. :engel:

Zo is het mij ook ongeveer vergaan. Met als significant verschil dat ik tussendoor nog twee 360's heb versleten. :puh:

Wel overgestapt op tweedehandjes anders is het niet rendabel zo bleek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jup, ik wou vandaag de ps3 gaan halen maar toen besloot me broertje dat hij Gta V ook wel wou spelen en kopen we dus samen een bundelpakket. Maar je noemt in je topic de prijzen van Bart Smit? Als je daar je games en alles koopt ben je zo stom als wat; Ga naar een Saturnus, marko of Mediamarkt daar zijn de prijzen veel en veel beter!

Link to comment
Delen op andere websites

Gamamania ben ik helemaal vergeten die hebben inderdaad ook degelijke prijzen (in hoever een ps3 een goede prijs kan hebben :D). Ik ga waarschijnlijk ook het bundelpakket van uncharted en GT5 kopen, maar ik zit ook nog te twijfelen om die van The Last of Us te nemen wat ik ook een zeer mooie game vind, maar die is wel duurder.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhu, maar dan ben ik alsnog 200 kwijt en ik en kan nu dus samen met me broer een 500gb kopen (met spelen) voor 150 euro de man ;) Voordeliger voor mij en veel beter. Alleen lijkt het me richten via een ps3 zo lastig :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...