Jump to content

Modding software


jeffrey12

Recommended Posts

Goedendag,

Ik weet dat hier al een topic over is maar de antwoorden zijn mij niet duidelijk en ik heb meer vragen.

Ik wil graag zelf auto's maken in gta iv maar, welke programma's kan ik daar voor gebruiken?

Dus kan ik ook Autocad gebruiken?

Zelf ben ik al wel wat bekend met 3D tekenprogramma's.

Alvast bedankt,

Jeffrey

Link to comment
Delen op andere websites

De google term: GTA IV Autocad, geeft me links waar mensen Autodesk gebruiken. Zijn dat vergelijkbare tekenprogramma's ? (heb zelf paar jaar geleden ook met autocad gewerkt, maar autodesk zegt me niks)

Als je even Hier klikt, zie je de google hits. Misschien dat jij hier nog informatie uit kan halen. Ik heb verder geen (model) modding ervaring, dus je zult nog even moeten wachten op een lid met meer kennis.

Ik hoop je hiermee toch een beetje op weg te helpen! Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Autodesk is de producent van 3ds Studio Max, één van de meest gebruikte programma's om voertuigen te modelen. Autodesk is overigens eveneens de producent van Autocad. Verder wordt vrij vaak zModeler gebruikt. Ook hoor ik wel eens van Maya.

Overigens is dit allemaal voor SA, weet niet in hoeverre dit ook voor GTA IV geldt. Maar zou hier in ieder geval mee beginnen met zoeken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je kan Zmodeler én de 3D programma's gebruiken dat Dutchy je al heeft verteld.

Echter, als je voertuigen naar GTAIV wilt converteren, dan dien je Zmodeler2 te gebruiken.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...