Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

Dat kabeltje van nu doet het niet meer op magische wijzen, en ze kosten maar 70 cent en over het algemeen van erg goede kwaliteit :puh: Dus, waarom niet :puh: Die case hebben ze idd voor elke phone, ik heb nu een wallet flip case, maar toch niet zo fijn, dus deze maar gekocht ook voor 70 cent. Dat docking station kostte dan 3 euro, kost da's toch niks!

Ook maar meteen deze gekocht voor 70 cent, waarom niet :puh:

$(KGrHqFHJ!8E+PQk7fb-BQQfrbw)Vg~~60_12.JPG

Volgens mij zijn die spulletjes op eBay vaak goedkoper dan in de webshops.

Hopen dat die niet in brand vliegt als ik slaap.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook weer wat dingen gekocht, gewoon accessoires voor mijn iPad en een Smart Cover uit de VS :puh: Niet echt China gerelateerd, maar ach, ik denk dat de VS wat sneller is met verzending :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

BIC pakketje is binnen! :) Andere 2 beginnen aan de late kant te worden, iemand een idee hoe ik m'n geld kan terugvragen als ik het niet ontvang? Het is via eBay gebeurd en betaald met Paypal.

Net nog wat cases gekocht voor geen geld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

BIC pakketje is binnen! :) Andere 2 beginnen aan de late kant te worden, iemand een idee hoe ik m'n geld kan terugvragen als ik het niet ontvang? Het is via eBay gebeurd en betaald met Paypal.

Net nog wat cases gekocht voor geen geld. :puh:

Je krijgt het sowieso wel, hoelang wacht je al?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Meer dan twee weken voor die twee items. Dat terwijl een item dat in diezelfde periode werd verzonden al is aangekomen..

Helemaal normaal. Sommige pakjes komen uit Hong Kong en sommige van het Chinese platteland. En zelfs komen ze beiden uit Hong Kong is het nog normaal. Pas na 40 dagen moet je je pas zorgen maken. Bestel maar eens in December, dan wacht je makkelijk 40/50 dagen. Mijn advies is, indien mogelijk verstuur met Signapore post, is net wat sneller en kost niet veel meer.

Het kan soms gewoon tot 3 weken duren. Misschien per boot of zo, goedkoper.

Per schip is vaak nog trager, en duurder. De meeste webshops doen dit ook niet meer. Verzenden via Air Mail is vrijwel in elke Chinese shop gratis.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal normaal. Sommige pakjes komen uit Hong Kong en sommige van het Chinese platteland. En zelfs komen ze beiden uit Hong Kong is het nog normaal. Pas na 40 dagen moet je je pas zorgen maken. Bestel maar eens in December, dan wacht je makkelijk 40/50 dagen. Mijn advies is, indien mogelijk verstuur met Signapore post, is net wat sneller en kost niet veel meer.

Oké. :) Wat is Singapore post?

Link to comment
Delen op andere websites

Post service net zoals DHL, China Post, Hong Kong post.

Even op een rijtje, mocht je de keuze hebben:

China Post - De sloomste, maar wel goedkoopste.

Hong Kong post - Iets sneller, vaak ook gratis en gaat beter met je pakje om.

Swiss post - Gewoon niet nemen, troep.

Signapore post - Kost wat (niet veel), maar levertijd is wel wat sneller en je hebt goede tracking.

Dan heb je nog express diensten als: DHL, FeDex, UPS en TNT. Dat zijn de snelste maar ook duurste. Verder heb ik wel nog een tip, vermijd Surface Mail (Vrachtschip), da's gewoon het sloomste eruit.

Belangrijk: Sommige diensten (waaronder Signapore post) hebben beiden Air en Surface diensten, probeer ten alle tijden Surface diensten te vermijden en contacteer eerst de shop's/verkoper's support! Dit is wat ik bedoel:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een pakje dat ik veel later na de twee late heb besteld is nu al toegekomen, zijn die 2 nu zo verloren geraakt ofzo? 1 van die pakjes komt uit Hong Kong, de andere niet.

Heya,

ik wil

http://www.ebay.com/itm/Yoobao-11200mAh-Portable-Power-Bank-Battery-For-iPhone4-4G-4S-iPad-2-HTC-SAMSUNG-/180851170172?pt=Other_Tablet_eReader_Accessories&hash=item2a1b91db7c

dit kopen. No problemo natuurlijk, maar als ik niet thuis ben als ze het leveren, wat gebeurt er dan? Wordt er dan een briefje in m'n brievenbus gestopt zodat ik weet dat ik het kan komen ophalen ofzo?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een pakje dat ik veel later na de twee late heb besteld is nu al toegekomen, zijn die 2 nu zo verloren geraakt ofzo? 1 van die pakjes komt uit Hong Kong, de andere niet.

Helemaal normaal. Sommige pakjes komen uit Hong Kong en sommige van het Chinese platteland. En zelfs komen ze beiden uit Hong Kong is het nog normaal. Pas na 40 dagen moet je je pas zorgen maken. Bestel maar eens in December, dan wacht je makkelijk 40/50 dagen. Mijn advies is, indien mogelijk verstuur met Signapore post, is net wat sneller en kost niet veel meer.

Per schip is vaak nog trager, en duurder. De meeste webshops doen dit ook niet meer. Verzenden via Air Mail is vrijwel in elke Chinese shop gratis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een pakje dat ik veel later na de twee late heb besteld is nu al toegekomen, zijn die 2 nu zo verloren geraakt ofzo? 1 van die pakjes komt uit Hong Kong, de andere niet.

Heya,

ik wil

http://www.ebay.com/...=item2a1b91db7c

dit kopen. No problemo natuurlijk, maar als ik niet thuis ben als ze het leveren, wat gebeurt er dan? Wordt er dan een briefje in m'n brievenbus gestopt zodat ik weet dat ik het kan komen ophalen ofzo?

Hangt er puur vanaf aan welk bedrijf het overgedragen wordt. Pakjes ontvang ik hier meestal van DPD of bPost. Ik weet dat bPost een briefje in de bus steekt dat je het kan afhalen op het lokale postkantoor. In principe net zoals een aangetekende brief. Geen idee wat DPD doet. Ik geloof dat ze het drie dagen na elkaar aanbieden. Als je daarna nog steeds niet terug bent gaat het terug naar het depot en kan je het daar afhalen. Ik laat pakjes altijd bezorgen bij het bedrijf van mijn ouders. Daar is altijd iemand aanwezig die het in ontvangst kan nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...