Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een lijstje afvinken :D

eBay -

iPad hoes (USA) - Check

Oplader SIII - Nee :(

Kabeltjes - Check

Hoesje SIII - Nee :(

Overig -

Koptelefoon - Check

Oordopjes - Nee :(

Overige kleine spulletjes ook nog niks :(

Ik ben echter nu ook opzoek naar deze dingen:

533211954_815.jpg

Ze zijn alleen te bestellen in 50 stuks of meer :( Zoveel hoef ik er natuurlijk niet, voor de geinteresseerde, dit is een electronische waterpijp in de vorm van een pen, zonder teer,nicotine of andere schadelijke stoffen :)

Note: Er zit geen octrooi op dus dit is geen namaak.

Mensen die deze toevallig _waar dan ook_ gezien hebben mogen mijn gerust (graag zelfs) PB'en.

Link to comment
Delen op andere websites

Godverdomme, die emergency charger die ik gekocht heb, heb ik via eBay bij BIC gekocht. Ik moet 'm voor 4 weken in huis hebben, want ik heb 'm nodig voor een reis. Snel nog een andere bestellen bij een andere koper?

Die emergency charger kost toch geen drol. :puh:

PS: Er stond nergens vermeld dat het bij BIC is, best misleidend..:duh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, bestel ik een case via eBay, ik koop de case. Staat dat artikel er plots tweemaal(niet met quantity 2, maar dus 2 x NA mijn bevestiging). Ik heb er 1 van betaald en een mailtje gestuurd naar de verkoper om die andere te cancellen. Dit zou toch niet mogen voor een site als eBay..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Die emergency charger was besteld op 16 maart, op 31 maart in huis. M'n mening over BIC wordt bijgeschaafd..:) Morgen komen m'n batterijen van bol.com toe, dan weet ik meteen of het dingetje naar behoren functioneert. :)

2 China pakketjes beginnen overtijd te raken(net geen maand), tijd voor een refund te vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

2 S3 cases besteld voor vrienden. :)

Dit pakketje heb ik tot op heden nog altijd niet ontvangen. De verkoper verzekerde me ervan dat het onderweg is, maar ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.

Een ander pakketje is ook nog niet aangekomen, daarvan heeft de verkoper me verzekerd dat ie een tweede heeft opgestuurd.

Zuchtttt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, dat is vrij normaal van pakjes buiten Hong Kong, ik heb al eens 3 maanden moeten wachten. Ik raad je aan op dag 42 een geschil te openen, verder mail verkeer met de verkoper is nu niet meer nodig omdat hij nu weet dat je het nog niet ontvangen hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de pakjes komen beide uit Hong Kong.

Pakjes die ik véél later heb besteld dan die 2 zijn er al. Volgens mij zijn die Chinezen me gewoon voor de gek aan het houden.. :bonk:

Vandaag toegekomen:

http://to.ly/l2ha

Heb 'm ook in het zwart. :)

Editz:

http://kassa.vara.nl/tips/tips-detail/tipdetail/pas-op-met-ebay-aankopen-en-met-paypal/

Precies hetzelfde voor bij die ene case. Verkoper heeft zogezegd een 2de case opgestuurd..Geloof er allemaal geen bal meer van. Moet ik alleen op eBay een geschil starten of ook op Paypal of slechts 1 van de 2?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

PayPal neemt die bedragen meestal niet serieus, kijk eens bij de verkopers reputatie en als die goed is gewoon dreigen 1 ster te geven. Wanneer is die ookalweer verzonden?

Trouwens, een claim heeft weinig zin als die verkoper én een goede reputatie heeft én het verzonden is, dan kan die dat aantonen aan eBay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...