Jump to content

[Wens] Opdrachtgevers


Jesperkaj

Recommended Posts

Wat voor opdrachtgevers zou jij willen zien in GTA V? Zou je opdrachtgevers willen zien wiens karakteristieken ook herkenbaar waren bij andere opdrachtgevers in eerdere GTA's, of wil je juist dat Rockstar iets nieuws en origineels brengt. Vertel ook waarom je zo graag je die type opdrachtgever in het spel zou willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou heel graag een stalker opdrachtgever willen.

Waarom ?

Jij gaat niet naar de missie's de missie's komen naar jou

en je krijgt soms foto's van hem opgestuurd dat je wat hebt gedaan

en dat je voor hem ook mensen moet stalken en begluren

en dat je hem dan op het eind afmaakt ofzo omdat hij je zat is?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het idee van Agent_Smith echt super, dit lijkt me echt geweldig om te spelen. grappig als je dan ook een gast met een verrekijker op een dak ziet staan en je later foto's van jezelf van uit precies die hoek krijgt of zo.

verder denk ik dat er meer eigen missie komen, aangezien de game om een paar grote overvallen draait, die je met ze drieen uitvoert en ook zelf plant. hierdoor wordt je een beetje je eigen opdrachtgever.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand enig idee of Ballas en Grove Street nog terugkomen?

Grote kans van niet.

Zelf vind ik individuen als een Roman of Brucie altijd geweldig. Karakters die wat lichtjes stereotyp en geschift zijn, dat ze bijgevolg geen volledige mensen lijken doet niets van de lol af. Er zitten genoeg goed uitgewerkte personages in elke GTA, maar het hoopje debielen is toch altijd het leukste als opdrachtgever.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk van wel: bv iemand ript michael of bij poker, belt die daarna trevor om die persoon een kopje kleiner te maken op "trevor's manier", mischien kommen er wel zulke zijmissies.

maar overhoofdmissies: tijdens het plannen van een overval wordt je mischien als trevor door michael op pad gestuurd om wat explosieven te regelen en als franklin moet je de blueprints van de bank stelen.

R* kennende kunnen ze wel wat aardige debiele, psychopaten, kannibalen en nog veel meer bedenken, dus ik ben er voor instens 99.99999999999999% zeker van dat er zo iemand in komt.

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk komt er wel een super rijk iemand als opdrachtgever, nu de focus erg ligt op het geld en het contrast tussen rijk en arm, zullen we veel arme en dakklozen zien, daarbij komen dan wel een handje vol stinkend rijke mensen, waarvan er vast wel 1 zijn geld op een illegale manier verkregen heeft

Iemand enig idee of Ballas en Grove Street nog terugkomen?

Grote kans van niet.

Zelf vind ik individuen als een Roman of Brucie altijd geweldig. Karakters die wat lichtjes stereotyp en geschift zijn, dat ze bijgevolg geen volledige mensen lijken doet niets van de lol af. Er zitten genoeg goed uitgewerkte personages in elke GTA, maar het hoopje debielen is toch altijd het leukste als opdrachtgever.

in trailer 2 staat er toch op 0.40 ballas op een bankje geschreven(al lang bekend), dus waarschijnlijk komt de gang wel terug maar in een andere vorm. mischien is lamar daar wel lid van aangezien er door franklin gezegd wordt dat lamar bij "een" gang zit.

maar ja ik draal al weer af: het lijkt mee leuk as op een gegeven moment de fib of andere instanties er achter komt dat de personages weer op het slechte pad komen, en ze je dan chanterenom hun dirty work te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...