Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos vanaf de fiets! (hopelijk)


We hebben al vaker vergelijkingen getoond tussen Los Santos en Los Angeles, echter vergelijkingen vanaf de fiets in een stad waar iedereen een auto heeft hadden we nog niet gezien. PlayStation Access TV laat even iemand 30 kilometer fietsen om wat leuke plaatjes te schieten. Veel kijk en vergelijk plezier! knipoog.gif

Bron:

via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Credits naar die gozer, want die afstanden zijn aardig groot om op de fiets af te leggen.

+1

Op het kaartje lijkt het allemaal niet zo veel, maar het is echt ver hoor :puh:

Vind het toch wel leuk om zien hoe R* sinds IV wat meer aandacht steekt in het echt namaken van de stad. De stad gelijkt niet enkel op Los Angeles, maar is op sommige locaties nagenoeg identiek en dat is toch wel veel werk. Krijg je toch ook weer eens meer zin om in Los Santos rond te rijden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Respect voor R* én die kerel.

Zou het feit dat dit gepubliceerd wordt door Sony willen zeggen dat R* weerstand bied tegen al de uitgevers die voor microsoft kiezen voor het geld, en dat R*

Veel meer aandacht gaat schenken aan de PS?

Ik hoop het iig wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou het feit dat dit gepubliceerd wordt door Sony willen zeggen dat R* weerstand bied tegen al de uitgevers die voor microsoft kiezen voor het geld, en dat R* Veel meer aandacht gaat schenken aan de PS?

Aangezien dit niks te maken heeft met R* zelf lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk. Daarbij geldt je uitspraak ook wel voor beide kampen :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou het feit dat dit gepubliceerd wordt door Sony willen zeggen dat R* weerstand bied tegen al de uitgevers die voor microsoft kiezen voor het geld, en dat R* Veel meer aandacht gaat schenken aan de PS?

Aangezien dit niks te maken heeft met R* zelf lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk. Daarbij geldt je uitspraak ook wel voor beide kampen puh2.gif

Hoezo voor beide kanten, het geld ligt wel aan de kant van microsoft?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Amazing! Net zoals de rest hier heb ik zeer veel respect voor die jongen en iedereen die dit georganiseerd heeft, maar vooral ook voor Rockstar.

Nu kun je zien met wat voor zorgvuldigheid en hoe gedetailleerd Rockstar werkt aan de map van GTA V. Heb d'r zin in :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vet. Leuk gemaakt en cool van die gast dat ie dit deed. Echt gaaf hoe Rockstar bijna alles zo echt probeert te maken. Dit wordt z'n fucking gave game gewoon! :D :D Ik denk dat we nu echt al de beste gta hebben die gemaakt is. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vet. Leuk gemaakt en cool van die gast dat ie dit deed. Echt gaaf hoe Rockstar bijna alles zo echt probeert te maken. Dit wordt z'n fucking gave game gewoon! :D :D Ik denk dat we nu echt al de beste gta hebben die gemaakt is. :)

Als rockstar zegt dat dit hun meest ambitieuze game ooit is, wat niet van sa is gezegd, zal het denk ik ook wel de beste worden ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...