Jump to content

Schooleten - Smerig of Smullen?


SpacyColours

Recommended Posts

Ik wist nog dat er bij ons op de middelbare school altijd rond het middaguur langs alle klassen werd gegaan om bestellingen op te nemen, in de eerste jaren kon je alles wat je zo'n beetje kan bedenken uit de frituurpan bestellen. Dat werd met de tijd steeds gezonder en op het laatst kon je alleen nog maar een broodje gezond bestellen.

Nu moet ik zelf voor mij eten zorgen, ik heb altijd een krentenbol en ontbijtkoek mee met daarbij puntjes energiedrank en weet ik het allemaal. Aanleg om dik te worden is er niet, dus we blijven maar gaan hier. Als er dagen zijn waarbij de trek groter is zit er nog een mcdonald hier 500 meter vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    2

  • Dutchy3010

    2

  • SpacyColours

    2

  • 3L1077

    2

  • 3 weken later...

Wij hadden gewoon een normale kantine, waar je broodjes etc kan halen, ook unox rookworst. :*D

Enige wat raar was dat alle leerlingen ook corvee hadden, Dus soms moest je zelf achter de kassa staan of broodjes smeren... :{

Een keer had ik corvee en wou iemand aan broodje filet americain, Toen smeerde ik een broodje filet americain, Pas toen de keuken gesloten was kwam ik erachter toen ik aan het schoonmaken was dat de filet americain van onderen helemaal bruin was. :engel: Lekker gezond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Toen ik nog op school zat, was er gewoon dure shit. Niet te vreten dat spul.

Cola was te smerig, niet de échte Cola maar van die neppe fake shit, wat naar water met suiker proeft of zo.

Soda en andere limonade dranken hadden hetzelfde smakeloze "smaak" en nog te duur ook.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Wij hebben sowieso wel 'n schoolkantine, want 't zou een beetje vreemd zijn als dat niet het geval is. :7 Er staan tevens drie automaten waar je

van die (kleine) tussendoortjes kunt halen, maar echter, consumeren zij daar geen échte voedselwaren waar je iets aan heb. Dus denk bijvoorbeeld

aan warme broodjes, een kop koffie o.i.d. Enkel als er een speciaal bezoek is door iemand van buitenaf die feitelijk geen binding heeft met

de school zelf, dan kunnen ze van alles klaarmaken.. Zo achterlijk zijn ze daar. 't Is ook niet voor niets dat ik zo'n grafhekel aan die school heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik nog op school zat gingen echt heel veel leerlingen tijdens de kleine pauze naar de snackbar of broodjeszaak om de hoek.

Tijdens de grote pauze gingen ze echter massaal naar het winkelcentrum tegenover onze school om daar eten en/of drinken te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik koop eigenlijk al mijn eten op school. Het scheelt enorm dat er bij mij op school een enorm aanbod aan kantinevoedsel is. Het wat gezondere eten is best wel lekker en smaakt ook redelijk vers, maar een broodje hamburger bijvoorbeeld valt bijna uit elkaar van al het vet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...