Jump to content

[wens] Random events en encounters.


GrandTheftHaye

Recommended Posts

Het is al bevestigd dat de Random encounters uit RDR terugkeren. Maar hier wil ik aan jullie vragen of jullie ook random events etc zouden willen en wat voor soort? Wil je bv: een tornado die door het land raast of een politieachtervolging (niet bij jezelf) als events? En wat voor encounters zou je willen? Een kat uit de boom halen of een tasjesdief achtervolgen? Als je leuke ideeën hebt post ze dan hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoeft niet persee zo iets saais te zijn, het waren maar voorbeelden. Je zou ook gewoon een geld transport kunnen overvallen of zelf voor de tasjesdief spelen (veel meer GTA style).

En je hoeft er ook niets mee te doen, je kan ook gewoon langzaam door rijden als er in een steegje iemand in elkaar geslagen woord door een gang. Maar wat zouden jullie willen?

Ik vind de spencer rifle trouwens echt een rot wapen, maar dat is mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de spencer rifle trouwens echt een rot wapen, maar dat is mijn mening.

Ja klopt, dat ding dateert ook uit 1860 en is nog geen tien jaar in productie geweest. Maar hey, alles realistischer dan een volledig functionerende jetpack natuurlijk.

Anyway, random encounters / events zouden de stad zeker weten een stuk langer interessant houden. Ik hoop echter ook op een grote verscheidenheid aan zijmissies en minigames zoals in GTA: San Andreas. Collectables erbij. En als je dan ook nog met je vrienden op stap kan (darten, poolen, bowlen) en er weer uitgebreide opties zijn op TV en Internet, dan moet het qua vrijetijds-besteding wel goed komen.

Een tornado lijkt me wat te veel van het goede, want dat zou nogal wat schade toebrengen aan de omgeving.

day_after_tomorrow_tornado.jpg

Maar het zou desalniettemin veel spetterende ervaringen opleveren. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel leuk zijn als je op de openbare weg werkzaamheden tegenkomt of dat je een bepaalde straat niet kan inrijden omdat de politie ze heeft afgezet. Ook zou het leuk zijn om de brandweer aan het werkt te zien tijdens een lichte brand in een huis ofzo.

Ach ja; je kan eigenlijk zoveel dingen bedenken en erin steken, in een grote stad gebeuren continu dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Random grappige situaties, lijken, een overval of moord... je hebt veel mogelijkheden. Achtervolgingen door de politie van anderen moet er zeker ook in. Vind het altijd leuk om dan een handje te helpen ;p

Link to comment
Delen op andere websites

hooligans, gangrellen, ambulancebroeders die iemands leven proberen te redden, iemand die zijn hond aan een boom bindt om er vanaf te zijn, computers die uit de ramen van wolkenkrabbers worden gegooid, bomen die omvallen, enz

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn nou echt dingen waar ik van houd en waar ik erg van heb genoten bij IV: details. En ik vind dat random encounters/gebeurtenissen daar ook bij horen. Inderdaad: tasjesdieven, overvallen, aanhoudingen (maar dan iets meer uitgewerkt dan in IV), branden, (verkeers)ongelukken, etc. Maar ook vliegtuigcrashes, rellen, gevangenisuitbraken, en inderdaad tijdelijke wegafzettingen.

Kortom: dat de dingen die in voorgaande GTA's alleen bij missies en gepland gebeurden, nu ook echt random gebeuren. Heb me er altijd aan gestoord dat alleen bij de missie Intensive Care random ziekenauto's door de straten rijden, maar buiten de missies niet (om maar een voorbeeld te noemen).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn nou echt dingen waar ik van houd en waar ik erg van heb genoten bij IV: details. En ik vind dat random encounters/gebeurtenissen daar ook bij horen. Inderdaad: tasjesdieven, overvallen, aanhoudingen (maar dan iets meer uitgewerkt dan in IV), branden, (verkeers)ongelukken, etc. Maar ook vliegtuigcrashes, rellen, gevangenisuitbraken, en inderdaad tijdelijke wegafzettingen.

Die dingen zijn goed, maar een natuurramp zoals het tsunami of een tornado wat zelden voor komt... Maar dingen die jij benoemt dat kan elke dag wel gebeuren in Amerika. Maar de dingen die ik net opnoemde komen niet echt vaak voor. :puh:

EDIT: Schoot me opeens te binnen: Mensen die een boom omhakken/zagen. :puh:

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...