Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Had het Vanmarcke meer gegund dan Cancellara, maar bon.

Ja, ik ook. Toch de underdog supporteren in zo'n geval :puh:

Terpstra trouwens 3de, top! :tu:

Tja, blijft lullig zo...immers, wat was er voor hem mogelijk als Stybar en Vandenbergh niet vooruit waren en hij voor z'n eigen kans kon gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Ja, maar waarom nam ie altijd de kop in het duo Vanmarcke-Cancellara?

Hij heeft z'n eigen spurt daar weggereden door altijd de kop te nemen. Dat ie eens slim reed en Fabian het werk liet opknappen. Het is immers Fabian die de spurt schuwt en niet Vanmarcke.. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar waarom nam ie altijd de kop in het duo Vanmarcke-Cancellara?

Hij heeft z'n eigen spurt daar weggereden door altijd de kop te nemen. Dat ie eens slim reed en Fabian het werk liet opknappen. Het is immers Fabian die de spurt schuwt en niet Vanmarcke.. ;)

Omdat Cancellara te eigendunkerig/slim (kies een van de twee) om op kop te rijden. Heeft misschien ook wel met z'n status als wielrenner te maken.

Oja, en als Vanmarcke niet op kop zou rijden zou óf het koppel helemaal stilvallen óf Cancellara peert hem direct en dan is de kans op eremetaal voor Sep weer een stuk minder.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Cancellara te eigendunkerig/slim (kies een van de twee) om op kop te rijden. Heeft misschien ook wel met z'n status als wielrenner te maken.

Oja, en als Vanmarcke niet op kop zou rijden zou óf het koppel helemaal stilvallen óf Cancellara peert hem direct en dan is de kans op eremetaal voor Sep weer een stuk minder.

Vanmarcke nam op eigen initiatief de kop hoor..Trouwens, Cancellara kon niet wegrijden van Vanmarcke, Sep zat meteen in z'n wiel toen ie het probeerde. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Cancellara te eigendunkerig/slim (kies een van de twee) om op kop te rijden. Heeft misschien ook wel met z'n status als wielrenner te maken.

Oja, en als Vanmarcke niet op kop zou rijden zou óf het koppel helemaal stilvallen óf Cancellara peert hem direct en dan is de kans op eremetaal voor Sep weer een stuk minder.

Vanmarcke nam op eigen initiatief de kop hoor..Trouwens, Cancellara kon niet wegrijden van Vanmarcke, Sep zat meteen in z'n wiel toen ie het probeerde. ;)

Ik durf er eerlijk gezegd erop te wedden dat als Fabian het nog een keer had geprobeerd hij wel een gat had geslagen. Maar dat is achteraf, he. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf er eerlijk gezegd erop te wedden dat als Fabian het nog een keer had geprobeerd hij wel een gat had geslagen. Maar dat is achteraf, he. :puh:

Als hij dat kon en ook nog eens zelf geloofde, had ie dat wel gedaan denk ik. ;) Belgische commentators zeiden het keer op keer; "Pak die kop nu niet Sep". Kon z'n team 'm niet even tot de orde roepen? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf er eerlijk gezegd erop te wedden dat als Fabian het nog een keer had geprobeerd hij wel een gat had geslagen. Maar dat is achteraf, he. :puh:

Als hij dat kon en ook nog eens zelf geloofde, had ie dat wel gedaan denk ik. ;) Belgische commentators zeiden het keer op keer; "Pak die kop nu niet Sep". Kon z'n team 'm niet even tot de orde roepen? :-(

Blame it on de ploegleiders?

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmarcke natuurlijk het meest, maar z'n team kon 'm toch ff zeggen dat ie moest inhouden in plaats van al z'n krachten te verspelen op kop..

Hij heeft daar niet zo over kunnen nadenken als wij. Het is midden in de koers, je moet snel beslissingen nemen (het is nogal hectisch) en hij koos voor deze.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar als renner vind ik dat je toch wel moet weten dat je niet in de kaarten van iemand als Fabian Cancellara mag spelen. Al heb je superbenen, al heb je een superdag, zo iemand versla je niet zomaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zaterdag AGR. Wie is waarschijnlijk net zoals ik bij de finish in Valkenburg?

Waar is de finish dit jaar? Op de Cauberg, of weer een stukje daarachter?

Vorig jaar een zeer verrassende winnaar na een erg spannend slot, hopelijk dit jaar weer zoiets :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...