Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Je hebt duidelijk weinig verstand van wielrennen(met alle respect). Neemt was hem gaan halen, de Belgen reden het gat op Leezer dicht. De rest had dat nooit gedaan, omdat ze dan hun kansen weg hadden gegooid.

En als niemand het gat dichtrijdt, dan is Leezer wereldkampioen. En zo kunnen we blijven doorgaan..

Menig wielerkenner is van mening dat de Belgen hun tactiek gewoon goed was. De beste ploeg waren ze, de beste renner(s) hebben ze niet. Simpeler kan het niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
14 minuten geleden, MegaPilot zei:

Ik gun het 'm echt niet, Sagan verdiende het echt veel meer.

Tja, slim gesprint van Kwiatkowski. Hij nam in ieder geval nog een paar keer over in de laatste kilometers...natuurlijk deed Sagan het meeste, maar dit was de manier om te winnen. Dan heb je het simpelweg goed gedaan. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, NandroDavids zei:

Tja, slim gesprint van Kwiatkowski. Hij nam in ieder geval nog een paar keer over in de laatste kilometers...natuurlijk deed Sagan het meeste, maar dit was de manier om te winnen. Dan heb je het simpelweg goed gedaan. 

Kan ik niks tegenin brengen jammer genoeg. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Laatste koers van Boonen vandaag, wie kijkt er?

 

Terpstra helaas hard gevallen al, dat is wel een tegenvaller voor ons Nederlanders. De enige reële kans op succes volgens mij. Van Baarle en Boom kunnen wellicht ver komen, maar winnen lijkt me te hoog gegrepen. Nu dan maar volledig supporteren voor Boonen, wat een afscheid zou dat zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wat verwachten jullie van Dumoulin de rest van deze Giro?

 

Tot nu toe ziet het er zeer goed uit. In de etappe naar de top van de Blockhaus maar weinig verloren en in de tijdrit snoeihard toegeslagen, dat belooft veel. Na het net-niet-winnen van de Vuelta door Dumoulin, de val van Kruiswijk vorig jaar in de Giro en het mislopen van het podium in de Tour met Mollema ben ik een beetje huiverig om het hardop te zeggen... maar ik denk serieus dat Dumoulin deze Giro gewoon kan winnen. Bergop steeds zien te consolideren en overal een beetje verliezen, dat kan prima, want die marge heeft hij al te pakken. Helemaal met de tijdrit op de slotdag nog in het vooruitzicht. Hij kan volgens mij nog zo'n 3,5-4 minuten verliezen nu op Quintana om dan alsnog de Giro te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij de winst over de streep trekt. Zou fantastisch zijn!

 

Het zou natuurlijk wel weer typisch Nederlands zijn als hij in de voorlaatste etappe pech krijgt met het een of ander.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, NandroDavids zei:

Wat verwachten jullie van Dumoulin de rest van deze Giro?

 

Tot nu toe ziet het er zeer goed uit. In de etappe naar de top van de Blockhaus maar weinig verloren en in de tijdrit snoeihard toegeslagen, dat belooft veel. Na het net-niet-winnen van de Vuelta door Dumoulin, de val van Kruiswijk vorig jaar in de Giro en het mislopen van het podium in de Tour met Mollema ben ik een beetje huiverig om het hardop te zeggen... maar ik denk serieus dat Dumoulin deze Giro gewoon kan winnen. Bergop steeds zien te consolideren en overal een beetje verliezen, dat kan prima, want die marge heeft hij al te pakken. Helemaal met de tijdrit op de slotdag nog in het vooruitzicht. Hij kan volgens mij nog zo'n 3,5-4 minuten verliezen nu op Quintana om dan alsnog de Giro te winnen.

Hij kan hem winnen als alles meezit en hij deze vorm kan blijven, maar die slotweek is zo lastig, dat ik nog teveel conclusies kan trekken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dumoulin virtueel in het roze! De laatste kilometers van de tijdrit moeten nog gereden worden, maar als hij 'm nu zonder pech uit kan rijden wordt ie de eerste Nederlandse winnaar van de Giro.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...