Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Er zijn zelfs mensen die op sites beweren dat Boonen express viel. LOL. Echt idioten hier in België..Niemand valt express tegen 45 km/h op z'n bakkes, de kans dat je je nek breekt is immens.

Mooie winnaar. Leuk dat Sagan verloren heeft. :D Sagan onklopbaar? HAHAHAHHHA. Neen. :D Grappig dat Sagan niet 1 keer overnam van Cancellara(of slechts 1 keer?), maar dat de sterkste coureur 'm er toch maar lekker afreed(terwijl die al het meeste werk verricht had).

Saaie koers overigens...Volgende keer een ronde zoals 5 jaar terug met een deftig parcours?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Brecht, Sagan rijdt als een beest en is nog maar rond de 20. No doubt dat hij de volgende jaren of misschien al de volgende koersen iedereen eruit rijdt. Dit soort zeldzaam goede jonge renners kom je maar een keer in een paar jaar tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Brecht, Sagan rijdt als een beest en is nog maar rond de 20. No doubt dat hij de volgende jaren of misschien al de volgende koersen iedereen eruit rijdt. Dit soort zeldzaam goede jonge renners kom je maar een keer in een paar jaar tegen.

Ontken ik dat ergens dan? Ik heb het gewoon niet voor Sagan, maar z'n talent heb ik nooit ontkend. Ik vind het mooi dat Cancellara, die het meeste werk deed in het duo Sagan-Cancellara(Sagan anticipeerde immers niet op een vlucht maar op een sprint, het is Cancellara die weg moest) er daarna nog eens Sagan uitrijdt om dan alleen aan de finish toe te komen. De sterkste man heeft duidelijk gewonnen.

In deze saaie koers was Boonen niet kansloos geweest, helaas besliste pech anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Prima Nederlandse inbreng op dit moment. Hopen dat het wat leuk resultaat oplevert. :puh:

Zal wel een vierde plek of zo worden :(

Het is inderdaad jammer dat ze altijd net naast het podium vallen of pech hebben.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Stybar reed in een putje hé, zonder die toeschouwers lag ie neer hoor. :puh:

Stomme toeschouwers inderdaad, maar Vandenbergh reed iets te dicht langs de kant, het moet gezegd worden. Zelfs na een valpartij blijven de toeschouwers veel te dicht op de renners staan..

Vanmarcke ijzersterk! Petje af omdat hij ook eens de kop neemt. :Y

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...