Jump to content

Wielrennen


Cabyon

Recommended Posts

Zaterdag AGR. Wie is waarschijnlijk net zoals ik bij de finish in Valkenburg?

Waar is de finish dit jaar? Op de Cauberg, of weer een stukje daarachter?

Vorig jaar een zeer verrassende winnaar na een erg spannend slot, hopelijk dit jaar weer zoiets :D

Zoals de vorige jaren, een stukje na de finish. Overigens is de fibishlijn van de AGR er permanent. Als je over de Cauberg heen rijd kun je hem elke keer zien. :puh:

Ik hoop ook dat het een spannende pot word! De Cauberg is tot nu toe altijd de scherprechter geweest, ik hoop wel dat dat eens gaat veranderen. :)

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 577
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    110

  • MegaPilot

    100

  • NandroDavids

    93

  • KoningJesper

    79

Ik denk dat je je vergist Cabyon. De streep van de AGR lag voor zover ik weet altijd op de Cauberg. Het is pas sinds dit jaar dat ze de streep wat verder hebben getrokken, meer bepaald op de locatie waar ook de finish van het jongste WK lag. Als ik drie namen mag noemen voor deze race, dan zijn het wel Sagan, Gilbert en Valverde. Een eventueel sterke Gerrans zou hier ook nog wel wat kunnen klaarspelen. Ook benieuwd naar de prestatie van Andy Schleck, die er eindelijk wat door lijkt te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las het inderdaad vanmorgen in de krant. De finish ligt nu ergens rond Berg en Terblijt, een dorpje niet zo ver van Valkenburg vandaan.

Ik denk eerlijk dat Sagan hem gaat pakken, maar wil eigenlijk liever een verrassing. Mollema ofzo. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk dat Sagan hem gaat pakken, maar wil eigenlijk liever een verrassing.

Nou, een verrassing hebben we gekregen. Ik zat te zappen tussen PSV-Ajax en de Gold Race en zag op een gegeven moment een Saxo-renner juichend over de streep gaan. Alleen, ik had geen idee wie dat nou zou kunnen zijn :puh: Toch mooi, zo'n verrassing, en ook dat Kreuziger weer 's echt wat liet zien :)

Morgen de Waalse Pijl en zondag Luik-Bastenaken-Luik. Normaal gesproken met Gilbert als favoriet, maar Gasparotto zat er afgelopen zondag ook goed bij, Sagan doet morgen mee, Contador is erbij, dus het kan ook maar zo iemand anders zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De Waalse Pijl was een prooi voor Moreno. Gilbert kwam (weer) niet goed uit de verf. Vloek van de regenboogtrui? Opvallend was dat een onbekende Pool, Michal Kwiatkowski, als vijfde eindige bij de Waalse Pijl én ook al vierde was geworden in de AGR.. :puh:

Anyways, zondag L-B-L. Wie denken jullie dat daar als winnaar gaat uitkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Anyways, zondag L-B-L. Wie denken jullie dat daar als winnaar gaat uitkomen?

Normaal gesproken Gilbert, maar er zijn genoeg outsiders, dat zagen we ook al wel bij de Waalse Pijl :)

Zijn er nog meer leden aan het kijken? De finale is begonnen hoor :D

Link to comment
Delen op andere websites

Of het is 'gewoon' de vloek van de regenboogtrui knipoog.gif

2012 was op het Wereldkampioenschap na ook een zéér zwak seizoen, Gilbert is allang niet meer de sterkste. Ik zou zelfs niet meer durven zeggen dat ie sterk is als je ziet hoe ie in de vernieling wordt gereden door "mindere" renners.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Giro is begonnen! De eerste grote ronde van het jaar, met een heel aardig deelnemersveld. Wiggins, Nibali, Evans en Gesink bijvoorbeeld die zich op het klassement gaan richten :)

Vandaag een rit in lijn met start en finish in Napels. De verwachting is dat het een massasprint gaat worden, want de winnaar pakt dan ook meteen de eerste roze trui. Iets waar Cavendish vol voor gaat vandaag.

Uiteraard alles te volgen bij de Belg op Eén en af en toe doet de NOS ook wel wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...