Jump to content

Sunsets, Seas, Skies and So On...


Woody268

Recommended Posts

Bij de screen van de minigun staat de boom in brand. Hopelijk indiceert dit dat de bomen eindelijk niet meer onkwetbaar zijn. Als ze de lantaarnpalen nu nog wat steviger maken, zou het helemaal mooi zijn.

Misschien zou je zelfs heuse bosbranden kunnen krijgen op warme dagen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Je brengt mij nu toch aan het twijfelen. Maar ik geloof dat vlammen uit een brandende auto uit één deel zouden bestaan. De twee vlammen die uit de auto komen, lijken versplinterd en komen overeen met de takken van de boom.

Feit is dat R* gewerkt heeft aan het realisme van het vuur, dat hebben we gezien in de trailers. Daar had je brandende auto's en zelfs oliesporen die je in brand kon steken. Een brandende boom zou dus zeker mogelijk zijn, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

De screens zien er weer geweldig uit!

Het viel me trouwens op dat op de screen met de politiehelikopter het zoeklicht wordt gericht op een auto die verdacht veel op de Infernus uit IV lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me trouwens op dat op de screen met de politiehelikopter het zoeklicht wordt gericht op een auto die verdacht veel op de Infernus uit IV lijkt.

Omdat het wellicht de Infernus is, die is al in meerdere screenshots en trailers teruggekomen :puh:

Die bril is trouwens wel interessant, een potentiële vorm van individualisatie... Kapitalisme op zijn best! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me trouwens op dat op de screen met de politiehelikopter het zoeklicht wordt gericht op een auto die verdacht veel op de Infernus uit IV lijkt.

Omdat het wellicht de Infernus is

Ja, dat had ik begrepen :puh: Het viel me gewoon op dat 'ie nauwelijks veranderd was.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan kan je natuurlijk ook een bandana om doen als je niet herkent wil worden 8). Ik vraag me af of Michael die tegen de auto staat in een cutscene is of dat je dat ook gewoon zelf kan doen. Toch vind ik de eerste screen het best die golven en bliksem, prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Oooh!! Klinkt misschien raar maar beter hadden ze geen nieuwe screenshots laten zien. Weet je hoe veel zin ik in gta V nu heb terwijl we nog zo lang moeten wachten!! Echt vette screenshots!! :D :D Kan echt niet meer wachten nu! :puh:

Eh, zie die gast hangen op die SUV in die screenshot waar Trevor op de motor rijd. Hopelijk kan ik straks dat ook!! :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...