Jump to content
NandroDavids

Liberty City Stories en Vice City Stories naar PSN!


Maak je klaar om op de PS3 in de huid te kruipen van Toni Cipriani en Victor Vance! Liberty City Stories en Vice City Stories zullen vanaf volgende week namelijk te downloaden zijn van PlayStation Network.

gallery_1_10_170966.jpg

De games zullen per stuk ¤ 9,99 gaan kosten, een schijntje natuurlijk voor een deel uit de GTA-serie. Al tijden zin om de sfeer van Vice City te proeven, maar nooit de beschikking gehad over een PSP of een PS2? Of wil je juist de duisterder sfeer van het Liberty City van GTA III weer meemaken, met een volledig ander verhaal? Vanaf volgende week kan het allemaal, op de PS3.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De kleine GTA's kunnen wel naar Android/Apple geport worden maar niet naar de PSVita?

En nu LCS en VCS naar PSN maar weer niet voor de PSVita. Teleurstellend dit.

Heeft zoiets niet te maken met wat Sony wil? Daarbij is de Vita-markt ook niet té groot.

Goede zaak natuurlijk. Daarmee zijn alle belangrijke GTA's ook voor de jongere/nieuwe fans beschikbaar.

Geen idee, het zou toch wel mooi zijn als GTA SA voor de PSVita uitkwam?

Dat de Vita-markt niet te groot is door de dure prijs voor de Vita en de Vita spellen zijn even duur als die voor de PS3.

En de doelgroepen zijn vaak puur gericht op de PS3, Xbox360 en eventueel PC. Het gaat ze om het snelle geld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

product_2830_1.jpg

Kijk, dit is wat Rockstar (en de rest van de planeet) doet met jouw mening :sigaar:

Het lijkt natuurlijk op uitmelken, laten we eerlijk zijn, maar ik vraag jou MegaPilot om je eens voor te stellen dat je niet over een PSP of PS2 beschikt. "Omgzor, geen PS2 of PSP, wat de ****?" Ja, het bestaat. Voor die mensen worden die games nu op andere (moderne) platforms uitgebracht. Om ook even niet te vergeten dat het ook al gewoon verdomme moeilijk is om nog aan een Stories aan te geraken. Oude games op andere platformen uitbrengen vind ik eerder je markt vergroten dan een game uitmelken. Dat zou het zijn als je met hopen aan DLC's aan komt draven bij die zogezegde release van die "nieuwe" oude game. Maar dat is natuurlijk mijn mening :3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En mocht het dan toch door sommigen als uitmelken beschouwd worden: so what? Het enige wat het oplevert is meer games/toegankelijkheid tot games. Heb je er geen behoefte aan, dan negeer je het toch gewoon?

En een dergelijke release lijkt mij niet een reden tot een enorme uitstel van GTA V, mocht dat de reden van kritiek zijn.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop heel erg dat ze is een keertje een complicatie maken met games van die oude tijd. Ze verkochten die tijd erg goed en ik verwacht wel goede cijfers wanneer je bezig gaan om ze te gaan verbeteren. Vind het ook erg mooi dat ze op PSN komen. Ik wou heel erg graag Vice City voor de PS3. Dacht dat ik beter Maffia II kon kopen, kwam snel achter dat hij zeven uur moest downloaden. Heb toch maar besloten om de game maar achter te laten. Misschien is het een idee voor Rockstar Games om ze op een PS3 CD te zetten? Vind het namelijk best wel irritant om ze steeds te downloaden..

@ MegaPilot

Ik vind dat werkelijk waar belachelijk. Ik neem niet aan dat je dat zo bedoelt? Rockstar Games moet inderdaad geld verdienen maar ook hun proberen ook het makkelijker voor ons te maken. Een GTA game voor de PS3 is fijner dan de PS2. Aangezien de controllers anders zijn. Vind het jammer dat je er zo over denkt maar ik kan je mening niet aanpassen.

Bewerkt: door Michaeltjuuh

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En mocht het dan toch door sommigen als uitmelken beschouwd worden: so what? Het enige wat het oplevert is meer games/toegankelijkheid tot games. Heb je er geen behoefte aan, dan negeer je het toch gewoon?

Waarom zouden mensen die positief reageren en er geen behoefte aan hebben mogen reageren en deze die dit op de negatieve manier doen niet? Kijk maar eens naar je eigen post, je hebt er geen behoefte aan en je negeert het toch ook niet? :?

En een dergelijke release lijkt mij niet een reden tot een enorme uitstel van GTA V, mocht dat de reden van kritiek zijn.

Helemaal niet de reden van m'n post. :)

@ MegaPilot

Ik vind dat werkelijk waar belachelijk. Ik neem niet aan dat je dat zo bedoelt? Rockstar Games moet inderdaad geld verdienen maar ook hun proberen ook het makkelijker voor ons te maken. Een GTA game voor de PS3 is fijner dan de PS2. Aangezien de controllers anders zijn. Vind het jammer dat je er zo over denkt maar ik kan je mening niet aanpassen.

Makkelijker voor ons? 15 euro voor SA op PS3 noem jij makkelijker maken voor ons? Ik vind dat ordinair zakkenvullen. PS3 controllers liggen net hetzelfde in de hand als de PS2 controllers, dus ik snap je punt niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Makkelijker voor ons? 15 euro voor SA op PS3 noem jij makkelijker maken voor ons? Ik vind dat ordinair zakkenvullen. PS3 controllers liggen net hetzelfde in de hand als de PS2 controllers, dus ik snap je punt niet.

San Andreas kan je inderdaad voor tien - zeven euro kopen. Maar ik vind dit niet ordinair zakkenvullen, waarom zou je niet vijf euro extra betalen voor een GTA game op de PS3? GTA IV speel je toch anders dan GTA: San Andreas?

Bewerkt: door Michaeltjuuh

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

San Andreas kan je inderdaad voor tien - zeven euro kopen. Maar ik vind dit niet ordinair zakkenvullen, waarom zou je niet vijf euro extra betalen voor een GTA game op de PS3? GTA IV speel je toch anders dan GTA: San Andreas?

Oh, je bedoelt de besturing? :puh: Die is anders ja, maar ik weet niet of die IV besturing in SA(PSN) zit, ik vermoed van niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

San Andreas kan je inderdaad voor tien - zeven euro kopen. Maar ik vind dit niet ordinair zakkenvullen, waarom zou je niet vijf euro extra betalen voor een GTA game op de PS3? GTA IV speel je toch anders dan GTA: San Andreas?

Oh, je bedoelt de besturing? :puh: Die is anders ja, maar ik weet niet of die IV besturing in SA(PSN) zit, ik vermoed van niet.

Ik neem aan dat de besturing van beide games niet zijn aangepast. Ik vind dat zelf wel weer moeilijker omdat ik meer dan vijf jaar GTA IV speelde (haha) en begin nu oppeens met PS2 GTA games. Best wel iriterend maar je moet er wat voor over hebben om de oldies te kunnen spelen.. :-)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ik een PS2 heb? Nee, ik had er een. Of ik een PS3, PSP en een PSVita heb? Ja, heb ze alle drie.

Wat ik best jammer vindt is dat LCS en VCS niet op de PC beschikbaar is. Had ze echt wel heel graag bespeeld.

Heb wel LCS gekocht voor de PSP maar de besturing is zo lastig dat ik de missies nooit kan halen, ben het gewoon niet gewend.

De soundtracks zijn echter wel cool. Als R* zich ooit bedenkt om de oldies naar PSVita te gaan porten, koop ik beiden gelijk.

(2 thumbsticks op een handheld, ftw!)

En hoe is dat R* de oude GTA's uitmelkt? Is dat niet wanneer een bedrijf hetzelfde spel pakt maar dan een ander story en map erin zet?

Zoals dat bij Saints Row 4 gebeurt? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ik een PS2 heb? Nee, ik had er een. Of ik een PS3, PSP en een PSVita heb? Ja, heb ze alle drie.

Wat ik best jammer vindt is dat LCS en VCS niet op de PC beschikbaar is. Had ze echt wel heel graag bespeeld.

Heb wel LCS gekocht voor de PSP maar de besturing is zo lastig dat ik de missies nooit kan halen, ben het gewoon niet gewend.

De soundtracks zijn echter wel cool. Als R* zich ooit bedenkt om de oldies naar PSVita te gaan porten, koop ik beiden gelijk.

(2 thumbsticks op een handheld, ftw!)

En hoe is dat R* de oude GTA's uitmelkt? Is dat niet wanneer een bedrijf hetzelfde spel pakt maar dan een ander story en map erin zet?

Zoals dat bij Saints Row 4 gebeurt? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Ik ken helaas Saints Row 4 dus kan er geen mening over geven. Maar ik denk dat je aan de andere kant wel gelijk hebt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ik een PS2 heb? Nee, ik had er een. Of ik een PS3, PSP en een PSVita heb? Ja, heb ze alle drie.

Wat ik best jammer vindt is dat LCS en VCS niet op de PC beschikbaar is. Had ze echt wel heel graag bespeeld.

Heb wel LCS gekocht voor de PSP maar de besturing is zo lastig dat ik de missies nooit kan halen, ben het gewoon niet gewend.

De soundtracks zijn echter wel cool. Als R* zich ooit bedenkt om de oldies naar PSVita te gaan porten, koop ik beiden gelijk.

(2 thumbsticks op een handheld, ftw!)

En hoe is dat R* de oude GTA's uitmelkt? Is dat niet wanneer een bedrijf hetzelfde spel pakt maar dan een ander story en map erin zet?

Zoals dat bij Saints Row 4 gebeurt? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Ik ken helaas Saints Row 4 dus kan er geen mening over geven. Maar ik denk dat je aan de andere kant wel gelijk hebt.

Productie van PS2 is sinds kort stopgezet en worden er geen PS2 meer gekocht.

De PSP, tja lijkt me niet fijn dat outdated handheld met een vreselijke besturing. Dus het is toch fijn dat R* de oude GTA's naar PS3 port?

R* maakt het alleen mogelijk voor ons die geen spelcomputers hebben vóór de PS3 uitkwam.

Geen ander bedrijf doet zoiets als ik het goed heb. Zou het gaaf vinden om NFS Hot Pursuit 2 op de PSVita te kunnen spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...