GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
NandroDavids

Liberty City Stories en Vice City Stories naar PSN!

54 berichten in dit onderwerp

Jep, veel inbrekers omdat Franklin en Michael in mooie huizen wonen, behalve Trevor haha.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Trevor is eigenlijk zo'n kamper :?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, die woont in een trailer.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, die woont in een trailer.

Weet ik niet, dan is hij een trailervent xD

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Trevor is zwerver met mooie guns :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En mocht het dan toch door sommigen als uitmelken beschouwd worden: so what? Het enige wat het oplevert is meer games/toegankelijkheid tot games. Heb je er geen behoefte aan, dan negeer je het toch gewoon?

Waarom zouden mensen die positief reageren en er geen behoefte aan hebben mogen reageren en deze die dit op de negatieve manier doen niet? Kijk maar eens naar je eigen post, je hebt er geen behoefte aan en je negeert het toch ook niet? :?

'Negeren' in de zin van 'laat de game voor wat het is', en niet 'negeer dit topic'. Het maakt mij niet uit wat jij allemaal zegt en vindt in dit topic: daar laat ik je geheel vrij in, het is immers een forum. Maar met 'negeren' bedoelde ik het negeren van de game zelf. Als je er geen behoefte aan hebt, koop je de game niet. That's it. Genoeg mensen vinden het wél een leuk initiatief en zullen er dus wel van profiteren.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En mocht het dan toch door sommigen als uitmelken beschouwd worden: so what? Het enige wat het oplevert is meer games/toegankelijkheid tot games. Heb je er geen behoefte aan, dan negeer je het toch gewoon?

Waarom zouden mensen die positief reageren en er geen behoefte aan hebben mogen reageren en deze die dit op de negatieve manier doen niet? Kijk maar eens naar je eigen post, je hebt er geen behoefte aan en je negeert het toch ook niet? :?

'Negeren' in de zin van 'laat de game voor wat het is', en niet 'negeer dit topic'. Het maakt mij niet uit wat jij allemaal zegt en vindt in dit topic: daar laat ik je geheel vrij in, het is immers een forum. Maar met 'negeren' bedoelde ik het negeren van de game zelf. Als je er geen behoefte aan hebt, koop je de game niet. That's it. Genoeg mensen vinden het wél een leuk initiatief en zullen er dus wel van profiteren.

Inderdaad. Je mag zelf kiezen als je wel of niet GTA V koopt :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je bedenkt dat dit topic over LCS en VCS gaat, dan zie je meteen dat dit zo ontzettend de andere kant op gaat (aka off-topic ;))

Persoonlijk vind ik het wel leuk dat ze ook op de PS3 te spelen zijn; ik heb ze op de PSP, maar GTA hoor je gewoon op een groot scherm te spelen. Misschien dat ik ze tzt download, als ik verder niks te doen heb.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je bedenkt dat dit topic over LCS en VCS gaat, dan zie je meteen dat dit zo ontzettend de andere kant op gaat (aka off-topic knipoog.gif)

Oeps. Sorry daarvoor :$ :$ :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.