Jump to content

Faenty.

Recommended Posts

Er s op reddit een (mogelijke) stunt van R* opgedoken:

603893_234224270036192_1020669634_n.jpg

9V9O1cj.jpg

603990_234235883368364_1425028162_n.jpg

Echt? Nep? In ieder geval awesome!

EDIT: Op de laatste foto kun je nog de lijnen zien van de auto V en de hond art (links)

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Linksboven staat volgens mij een artwork van de Buzzard die nog niet vrijgegeven is. Ik kan alleen maar hopen dat het echt is.

Had de fotograaf niet even kunnen wachten tot ie klaar was. Dan hadden we hem nu volledig gehad. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Linksboven staat volgens mij een artwork van de Buzzard die nog niet vrijgegeven is. Ik kan alleen maar hopen dat het echt is.

Had de fotograaf niet even kunnen wachten tot ie klaar was. Dan hadden we hem nu volledig gehad. :7

Ze waren even gestopt + hij heeft/had dingen te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft wat weg van lichtelijk getroll van Rockstar.

"Laten we een halve cover op een muur schilderen."

De helikopter ziet er trouwens gewoon uit als een standaard Maverick. Is echt geen Buzzard volgens mij :3

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn ze ook al bezig bij het Figueroa Hotel in Los Angeles? :D

gallery_89338_70_57730.jpggallery_89338_70_9785.jpg

Het bedin komt overigens precies overeen met dit plaatje:

F2tP8Vt.png

Maar die zal iemand wel zelf gemaakt hebben n.a.v. deze mural, gezien die helikopter linksboven :clown:

Het is trouwens op 190 7th Avenue South, New York, Verenigde Staten ofzo, zoek maar op op Google Maps ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik wel speciaal, gemengde gevoelens: of het is een 1april grap, maar dat zou dan wel heel erg duur zijn, of...

Het is zoals ze dat ook bij GTA IV hebben gedaan:

Daar hadden ze het ook op een gelijke manier op de muur geschilderd. Echter, in de beschrijving van die video staat ook een aankondiging voor een nieuwe trailer ("Move up Ladies"). Wie weet gaat R* dit opnieuw doen!! Dan komt er zeer waarschijnlijk de komende week of die daarna een video van het proces van schilderen en eventueel dus zelfs een nieuwe trailer! Time will tell... Laten we maar gewoon afwachten.

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die geen Twitter hebben, of dit niet 1-2-3 meekrijgen heb ik nieuws via een tweet van Rockstar! Zoals te zien is: R* zal de muurschildering morgen af hebben, met een digitale versie van de officiële boxart later deze week (of misschien weken?)! Nog even wachten en we weten dus hoe de cover van het langverwachte GTA V eruit gaat zien! Wereld nieuws? Misschien niet, maar toch zeker het vermelden waard!

2py264l.jpg

Bron: R* twitter

>>> Door Kitsflikker: Topics samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Kitsflikker
Link to comment
Delen op andere websites

Daar zat ik ook over te denken ja, zie ook mijn reactie in het ander topic over de boxart, maar ik denk niet dat het een 1 april grap is, althans niet het schilderen, dat is volgens mij een te duur en groot project voor een grap. Misschien verzinnen ze er nog iets omheen, wie weet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...