Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

0043.jpg

Ontwikkelaar: Ubisoft Montréal



Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie, Avontuur

Platform: Playstation 3, Xbox 360, PC

Aantal spelers: Singleplayer en mogelijk multiplayer

Release: 27 mei 2014

Trailer:

Gameplay:

Wat verwachten jullie van deze game?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

Wat een prachtig spel zeg. Toen ik hem live op de E3 persconferentie zag, werkte ik gelijk mijn verlanglijst bij. Deze moet ik zeker hebben ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel werd ook al eens gepost op het GTA V-forum. Ik vind het er fantastisch uitzien, er zijn zeker een paar elementen die ik in GTA V zou terug willen zien bv. die uitschuifbare gummiknuppel.

De graphics vind ik er ook goed uitzien en ik vind de NPC's er zeer goed uitkomen. Die voetganger kwam meteen te hulp doen er een kettingbotsing ontstond en die man in de auto was helemaal in paniek toen zijn vriend dood naast hem lag.

Ook de optie om mensen af te luisteren, verkeerslichten veranderen, elektriciteit stilleggen biedt mogelijkheden. Het spel wil de nadruk leggen op de technologie van vandaag, waar bedrijven alles weten wat iedereen doet. Het is nog niet helemaal zoals in het spel, maar over een paar jaar lijkt het me mogelijk (Ik walg maar als ik denk aan een wereld waar alles op jou wordt afgestemd en bedrijven tonnen geld verdienen door info over jou door te verkopen. Het ergste is dat het legaal is, omdat ze jou toestemming hebben, want wie leest er nu die voorwaarden grondig door? En wie begrijpt ze dan ook perfect?).

Het enige minpuntje lijkt me wel de HUD. Ik vind dat de map toch een groot deel van je scherm opeist, ik heb het liever klein en onopvallend, wat ook duidelijk kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn idee, wordt dit naast GTA 5 een van de grootste titels van 2013!

Qua graphics ziet dit spel er top uit, ook de AI van de NPC's lijkt dik in orde (denk aan de voetganger die meteen te hulp schoot er zich een kettingbotsing voordeed) en de stad doet net als de GTA-steden mij erg levend voor.

Sowieso zet ik deze game dus al op mijn verlanglijstje! - Enige waar ik wel benieuwd naar ben, is of deze game ook een free-roam gedeelte zal bevatten, als dat zo is dan denk ik helemaal dat deze game zich kan meten met GTA 5!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat gezegd is dat het een free roam game is, dus ja. En met al die technologie kun je veel leuke dingen doen.

Ik denk eveneens dat het een van de beste spellen van dit jaar zal worden. Als zij dit al in zo'n 2 jaar kunnen klaarspelen, dan kan het toch niet anders dat GTA V nóg beter is (al kan je de twee niet echt vergelijken).

Link to comment
Delen op andere websites

GTA V heeft eindelijk eens een echte concurrent, Saints Row en True Crime zijn niet echt concurrentie. Watch Dogs belooft echt een minstens even goede game als GTA V te worden, die gameplaybeelden waren fantastisch. Het uit eindelijke resultaat krijgen we voorlopig nog niet te zien, de game komt pas eind 2013 schat ik na GTA V, maar hoe de wind door de bomen waait en hoe de weersomstandigheden en de sfeer in de game eruit zien. Kan dit zomaar een van de beste games van 2013 worden.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Het spel werd ook al eens gepost op het GTA V-forum. Ik vind het er fantastisch uitzien, er zijn zeker een paar elementen die ik in GTA V zou terug willen zien bv. die uitschuifbare gummiknuppel.

De graphics vind ik er ook goed uitzien en ik vind de NPC's er zeer goed uitkomen. Die voetganger kwam meteen te hulp doen er een kettingbotsing ontstond en die man in de auto was helemaal in paniek toen zijn vriend dood naast hem lag.

Ook de optie om mensen af te luisteren, verkeerslichten veranderen, elektriciteit stilleggen biedt mogelijkheden. Het spel wil de nadruk leggen op de technologie van vandaag, waar bedrijven alles weten wat iedereen doet. Het is nog niet helemaal zoals in het spel, maar over een paar jaar lijkt het me mogelijk (Ik walg maar als ik denk aan een wereld waar alles op jou wordt afgestemd en bedrijven tonnen geld verdienen door info over jou door te verkopen. Het ergste is dat het legaal is, omdat ze jou toestemming hebben, want wie leest er nu die voorwaarden grondig door? En wie begrijpt ze dan ook perfect?).

Het enige minpuntje lijkt me wel de HUD. Ik vind dat de map toch een groot deel van je scherm opeist, ik heb het liever klein en onopvallend, wat ook duidelijk kan zijn.

Wat bedoel je daarmee te zeggen, dat we het idee gestolen hebben? Ik vind het al raar genoeg dat er zo weinig animo hier voor is..

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet zo aangebrand reageren, hoor. Je bent niet eens de topicstarter, dus 'jullie' hebben het idee niet gestolen.

Ik zeg gewoon dat ik het al eens voorbij heb zien komen en dat ik daar ook al eens heb gereageerd.

Verder snap ik ook niet dat er zo weinig enthousiasme is voor een game die (voorlopig gezien) een van de beste games van 2013 gaat worden en ons al een klein voorsmaakje geeft over wat er in de toekomst mogelijk gaat zijn (dan bedoel ik qua gaming, niet qua inhoud van de game).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...