Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

Jammer dat Watch Dogs niet meer uitkomt bij de launch van de PS4, er blijft nu op Killzone Shadowfall na weinig over om de winter mee door te komen. Gelukkig komt 21 maart Infamuos second sun uit, ook een soort openwereldgame. Maar Watch Dogs is niet voor niets uitgesteld, ze hebben waarschijnlijk zelf GTA V gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het concept heeft mij al vanaf dag 1 warm gedraaid.

@Sjaakswabber, Ik denk persoonlijk niet alleen dat GTA:V een rol gespeeld heeft bij dit. Maar natuurlijk ook de portomonee van de consument.

Een console van €400,-/€500,- is niet niks. Als je er dan nog een of 2 spellen bij moet kopen dan ligt dat met de huidige kosten per spel al snel op €540,-/€640,- (Eventuele andere accessoires of abonnementen voor Ps+ of XBL gold niet meegerekend). Ik denk dat ze het niet meteen met de release van een Ps4 hebben gedaan zodat ze later meer kans hebben dat gamers hun spel kopen in plaats van een Killzone, Knack, Fifa, NBA 2k14, Dead rising, Ryse etc.

Geeft ze ook nog een paar maandjes om de Hype op te voeren. Heeft immers ook gewerkt met GTA:V

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb wel eerder een magazine gehad van OPM, en daar was toevallig Watch Dogs toen de Coverblad van. Ik heb toen de Column wel meer dan tientallen keren gelezen, gewoon omdat ik geïnteresseerd was in het concept van Watch Dogs. Ik heb toen wat gesneuveld en ik vond het persoonlijk wel zeer jammer dat hij dit jaar niet meer uitkwam. Mijn interesse is in de loop van de tijd wat vergaan, maar toen ik dit filmpje zag is dat helemaal weer omhoog gekomen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het jammer vind dat de Slow-Motion systeem van Max Payne 3 wat gekopieerd is.. Ze noemen het 'Focus' terwijl eigenlijk dat de Eigenschap van Max Payne was, jammer natuurlijk, maar laat de release maar komen!

:tu:



Bekijk het filmpje niet als je geen spoilers wilt zien!

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog een goede twee maandjes wachten, is doenbaar. Ben er nog altijd niet over uit of ik 'm meteen ga halen bij release of een paar maandjes ga wachten. Gaat waarschijnlijk afhangen van de omstandigheden.

18 april zou wel betekenen dat hij net na mijn Paasvakantie verschijnt, dus twee weken Watch Dogs zit er niet in, al zit mijn vakantie al aardig vol.

Die video staat overigens al enkele maanden op de site en is hier enkele pagina's geleden ook gepost. Een man die commentaar geeft alsof z'n neus dichtgeknepen wordt, vergeet je niet gauw.

Ik moet echt gaan zeggen dat dit een complete next-gen is! Dit lijkt toch bijna Chicago in het echt? Het zit hem in het kleinste detail in dit spel! :)

De gameplaybeelden zijn vast van PC/next-genconsoles (eigenlijk al current-gen) gehaald, maar de game zelf verschijnt toch echt ook voor de current(past)-gen. Het ziet er inderdaad echt wel ongelooflijk uit en ik er zijn toch al enkele dingetjes waar de game een stuk op vooruit is tegenover GTA V. Al zal de game op bepaalde vlakken ook een achterstand hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel zelf lijkt me wel gaaf, zeker omdat free-roam games me sowieso aanspreken..het enige wat me zwaar valt is de systeem eisen...ik zit net over het randje van de minimale systeemeisen :7:-(

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...