Jump to content

Watch Dogs


pilot

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    22

  • thebig

    14

  • 3L1077

    13

  • Michael

    10

Top Posters In This Topic

Mee eens. Ik zou niet durven om een spel uit te brengen waar allemaal fouten inzitten. Rockstar Games zou alleen al voor de kwaliteit een spel later uitbrengen. Ik vind overigens het ook niet erg dat deze versie wordt uitgesteld. Ik zie niet echt een markt voor Watch Dogs met de Wii U.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ook kijkt naar de ACIV versie op de Wii U tegen over de PS3, dan zijn er echter ook dingen weggelaten. Ik denk dat Ubisoft hem heeft uitgesteld om dingen te verwijderen, en om daarna nog eens goed te kijken naar de kwaliteit van de game. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou best kunnen, alhoewel dat alleen maar een gerucht is. Ik zou zelf liever de normale PS3 versie kopen dan een nieuwe Wii. In mijn ogen is Nintendo gewoon omlaag gegaan sinds de Wii is uitgekomen. Het maakt mij dus niet echt uit als er dingen worden weggelaten in een versie die ik niet eens ga kopen. Maar het is natuurlijk wel jammer voor de mensen die de Wii U versie willen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

wd1.jpg

ZOVEEL GAMES, ZOVEEL GERUCHTEN! HIER WEER EEN RODDEL VOOR IN DE WANDELGANGEN: OP 30 JUNI KOMT WATCH DOGS UIT.

In de online store van Sony is te zien dat Watch Dogs op 30 juni uit zou moeten komen. Watch Dogs is nog niet officieel is aangekondigd, maar dit is toch weer een kleine hint naar de mogelijke releasedatum van de game. 30 juni is een maandag, dus veel mensen verwachten dat de datum slechts een placeholder is.

Het zou zomaar kunnen dat we morgen weer een of ander smoesje voorgeschoteld krijgen. "Ja, nee, uhh.. ja er was zeg maar een chimpansee op kantoor en die drukte een paar toetsen in op een computer en toen ineens BAM, stond die datum op de site! Ja, ooeeeps, foutje, doei!" Hoe dan ook hopen we dat Ubisoft hiermee een duwtje in de rug krijgt om een releasedatum bekend te maken.

bron: http://www.metronieu...c7Ah2Fv_Fmvx5g/

>>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdtopic. Gelieve in het vervolg de Zoekfunctie te gebruiken alvorens een apart topic aan te maken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als we deze trol? mogen geloven is de release datum is schijnbaar op 27 mei 2014 :puh:

Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Ubisoft. :-(

>>> Door Bassieboy35: Onnodige filmpje uit quote verwijderd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...