Jump to content

Wanneer was jij voor het laatst echt dronken?


GTAKevin023

  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer was jij voor het laatst echt SERIEUS dronken?

    • Gisteren
      0
    • Deze week nog
      2
    • Vorige week
      4
    • Langer dan 2 weken geleden
      3
    • Vorige maand
      3
    • Ik drink niet (Of ben nog nooit dronken geweest)
      16
    • Overige
      5


Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    3

  • MegaPilot

    3

  • GTAKevin023

    2

  • SpacyColours

    2

Ik drink niet. Zal het ook nooit doen. Waarom niet? Omdat ik het mogelijke negatieve resultaat maar al te goed ken en ik verder geen enkel voordeel kan vinden.

Het is lekker? Red Bull met een scheutje wodka(je bepaalt zelf hoeveel) vind ik bijvoorbeeld zeer lekker. En als je niet overdrijft met de wodka kan je het blijven drinken.

Natuurlijk is alcohol negatief, 1 glaasje en je verandert in een weirdo die mensen afslacht..Het beeld dat jij van alcohol schept is iets te negatief imo. Ik heb je blog gelezen en weet perfect waar deze mening vandaan komt, maar misschien moet je eens stilstaan bij de hoeveelheid alcohol die iemand consumeert.

Ik drink niet. Ik vind alcohol ook helemaal niet lekker. Men zegt wel dat je het moet leren drinken, maar waarom zou ik? Te oordelen naar de fijne smilies in de hoofdpost heb ik ook zo'n gevoel dat de OP denkt dat het "stoer" is om dronken te zijn.

En wat is er mis met de remmen eens loslaten?

Bier moet je inderdaad leren drinken. En dat drink je niet perse om dronken te worden, dan drink je toch wel wat zwaardere dranken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is alcohol negatief, 1 glaasje en je verandert in een weirdo die mensen afslacht..Het beeld dat jij van alcohol schept is iets te negatief imo. Ik heb je blog gelezen en weet perfect waar deze mening vandaan komt, maar misschien moet je eens stilstaan bij de hoeveelheid alcohol die iemand consumeert.

Ach dat valt wel heel goed mee hoor. Ik heb ook al meerdere keren gewoon dronken mensen mee naar huis moeten slepen, heb ik geen problemen mee. Maar ik denk wel dat de meerderheid van de bevolking de gevolgen onderschat. De meeste mensen beseffen pas veel te laat tot waar ze zijn afgezakt en de meeste doen dat nooit. In een paar biertjes zit op zich geen kwaad, maar je zou er nooit laks naar mogen kijken. De betreffende hoeveelheden zijn daarbij afhankelijk van de metabolismes van een individu. Dus een bepaalde hoeveelheid zegt meestal niet echt iets, het is hem wat het met je doet. Misschien schep ik een negatief beeld van alcohol, maar misschien moet dat ook maar, de maatschappij verhemelt het wat en dan kan ik beter wat meer waarschuwen dan net te weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je iets moet leren drinken dan drink je om te drinken en dan kan je beter gewoon stoppen.

Dus jij kan ook niet fietsen? :sigaar:

Kromme vergelijking die nergens op slaat natuurlijk, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die hun eerste biertje lekker vonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink niet. Zal het ook nooit doen. Waarom niet? Omdat ik het mogelijke negatieve resultaat maar al te goed ken en ik verder geen enkel voordeel kan vinden.

Ik denk dat er wel positieve dingen aan alcohol zitten, anders zou het namelijk niet gebruikt worden :puh: Natuurlijk hoeft dat ( deels ) niet voor jou te gelden en dat je dan ook geen alcohol drinkt is dan duidelijk.

mogelijke voordelen van alcohol:

Als men drinkt in groepsverband, ervaar je de voor en nadelen ervan als groepsverband. Alcohol laat je grenzen slopen, om het maar zo te zeggen... Aan het begin duid dat op meer initiatief, op het eind duid dat op dat je bezopen op de grond ligt. En niet alleen tijdelijke grenzen ( wat vrij duidelijk is ), maar ook permanente grenzen, zoals bijvoorbeeld de grenzen van een hersencel ( wat het uiteindelijk laat afsterven :puh: ) Daarbuiten ervaar je mogelijk ook minder nadelen van een groepsverband, omdat die grens ook word weggemoffeld door de alcohol.Ook zien sommige mensen het als voordeel om hun grenzen weg te moffelen, om " naar de fles te grijpen " als ze het niet meer zien zitten.

En natuurlijk, zoals elke andere (hard-)drugs, zitten er ook veel nadelen aan alcohol. Dat is waarom ook ik vrij gematigd ben met het nuttigen van alcohol.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was altijd een echte feestbeest, tegenwoordig is dat wel heel erg anders, haha! Laatste keer dat ik echt dronken was, dat was tijdens nieuwjaarswisseling 2011/2012 (ja ja dat leest u goed, 2011/2012!). Helaas heb ik vrij weinig nog gemerkt van alle vuurwerk. Daarna ben ik eigenlijk nooit echt weer dronken geweest, wel eens aangeschoten enzovoort. Maar ik heb niet echt een behoefte om nog veel te zuipen. Ook als ik opstap ga drink ik regelmatig een normale colaatje zonder alcohol oid erin. Mocht ik tijdens het stappen alcohol drinken, dan is dat uiteraard een biertje. Maar zoals ik zei, ik ben niet echt meer een feestbeest. Vroeger ging ik wekelijks opstap, tegenwoordig bijna niet meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink wel eens een biertje, maar echt straalbezopen ben ik nog nooit geweest. Ik houd graag de controle over wat ik doen en ik voel wel aankomen wanneer ik moet stoppen. En wanneer ik gewoon thuis ben en een biertje pak blijft het toch meestal bij twee flesjes, ik drink dan niet zo snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga best vaak uit en ik ben echt vaak aangeschoten. Maar vrienden van mij die zijn vaak wel al een beetje dronken. En laatst gebeurde er weer iets stoms in het centrum. We gingen een dronken stel helpen met hun fietsslot en die meisje zei dat we een lolly kregen als we het slot open kregen. Na, ik kijken hoe die stommelingen aan het kloten zijn met dat slot en slot ging open. Ging ze weer weg en die gasten konden helemaal nergens meer over praten dan over die lolly. Was gewoon 30 minuten lang het onderwerp toen we naar huis liepen. En maar over die fucking lolly praten. :puh: Ik elke keer kapot van het lachen hoe ze soms praatte :puh: Maar ik ben maar 3x echt dronken geweest in een jaar. Laatste was 2 weken geleden. Heb toen nog een boette gehad voor wildplassen :puh: Moest zo erg zeiken maar op dat moment kwamen er 2 van die veldwachters aanfietsen en gaven mij een boette voor 127 euro. :puh: Maar verder een leuke avond gehad. :puh: En vorige week ook uit geweest, gewoon normale nacht geweest. Club in club uit en feesten en lekker drinken maar niet te veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige week vrijdag eigenlijk. Was een feest voor een 18de verjaardag van twee vrienden en aangezien het bier er gratis was..

Maar eigenlijk was iedereen dronken toen die avond, ik had wel veel moeite om recht te lopen en fietsen ging ook niet echt foutloos.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...