Jump to content

Het LC van IV is kleurloos.


xoex23

Het LC van IV is kleurloos  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Het LC van IV is kleurloos

    • Ja.
      7
    • Nee.
      2
    • Ik vind de sfeer in alle steden even goed.
      10


Recommended Posts

Zoals de Titel zegt: vind jij het LC van IV kleurloos?

Persoonlijk zeg ik hierop ja, na het spelen van een aantal missie's was ik het een beetje zat, in SA ging ik dan rond rijden in de natuur, in VC ging ik de bank nog maar een keer overvallen of kloten bij de cubans en de havana's.

In IV had ik veel minder te doen wat ik leuk vond, ja er waren wel mogelijk heden, maar die trokken me niet.

Ook aan de map vond ik niet veel, hetzelfde waar ik in III tegen op liep, maar minder.

Ik denk dat het dan ook meer met smaak heeft te maken, maar ik vind het LC van IV kleurloos, daarom ook de reden dat IV niet meer op mijn computer staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat net geweldig, maar dat is natuurlijk eigen aan wie speelt. Ik vind het zeer passend voor een GTA om zich in een grauwe en donkere stedelijke omgeving plaats te hebben. Maar zo heb ik mij ook wel geamuseerd in elke GTA-map. Dus ja, Liberty City is kleurloos, maar dat maakt het de perfecte locatie voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zeer passend voor een GTA om zich in een grauwe en donkere stedelijke omgeving plaats te hebben.

Dit.

De sfeer van IV past gewoon perfect bij zo'n kleurloze stad. Vandaar dat ik er ook geen problemen mee had naarmate het spel vorderde, maar het was wel het eerste wat mij opviel toen ik IV voor het eerst zag. Zeker in vergelijking met SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat 'donkere' past inderdaad wel bij de verhaallijn, en dan heb ik er ook geen problemen mee. Eens de verhaallijn is uitgespeeld begint het echter onaangenaam te zijn, en dan heb je inderdaad liever een Vice City of San Andreas. Het zelfde gevoel had ik ook ongeveer bij GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook goed bij IV passen. Van de omgeving vond ik het ook best jammer dat er geen bos etc. was als in SA, maar toch heb ik me zeker niet verveeld in IV. Ben net opnieuw begonnen met SA, en dan merk je wel dat je in SA sneller van de missies afwijkt dan in IV. Beetje rondkloten met takelwagens enzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jullie me wat verkeerd hebben begrepen, ik vind het kleurloos qua sfeer, wat dus betekent dat ik de gehele sfeer in LC niks vind.

De radio zenders vond ik bijvoorbeeld ook nergens op lijken, maar dit is allemaal mijn mening, kleurloos bedoel ik niet in de zin dat het grauw is, maar in de zin dat het niks ademt.

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City is eigenlijk best wel somber. Het geeft mij niet een vrolijk humeurtje. Maar San Andreas, San Fierro en Los Santos hebben vrijwel altijd een vrolijk kleurtje, ik denk als de sfeer van de steden vrolijker wordt dat je ook langer speelt. Maar als je weer te lang speelt krijg je last van je ogen met de kleurvolle steden. Dan komt Liberty City weer vooraan. :?

EDIT:

Het weer was ook niet altijd zo leuk in GTA IV.

Ik zie me ook wel voor dat het somber is in Liberty City, iedereen heeft wel iets en ook de tint dat Niko Bellic net van de boot is gegaan kan een betekenis zijn. Ik vind dat Rockstar Games de sferen in GTA V wat blijer moet maken. Misschien een stad waar het bijna nooit regent? :sigaar:

Bewerkt: door Michaeltjuuh
Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter bedoelt niet dat hij het letterlijk kleurloos vindt, maar dat ie vindt dat er geen sfeer is.

Ik vind juist dat er best wel sfeer is; elke wijk met z'n specifieke inwoners, de hoeren die 's nachts tevoorschijn komen, de joggers die je in Middle Park tegenkomt, de zwervers die de ondergrondse metrostations bevolken, de grote industriegebieden in Alderney waar je 's nachts prachtige vergezichten hebt, er is genoeg. Je kan er voor kiezen om alles per auto te doen, maar als je lopend de stad gaat verkennen en de achterafstraatjes en steegjes neemt in plaats van de doorgaande wegen, dan begint de stad echt te leven. Zo ervaar ik het tenminste, ik kan nog steeds door Liberty City dwalen, nieuwe dingen ontdekken en daar van genieten. En dat terwijl ik de game al jaren speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vinden ze IV somber, die mensen hebben TLaD nog niet gezien... :7

Als je LC zo grauw vind, ga dan The Balled of Gay Tony spelen, dat is net zo'n kleurenshow als My Little Pony.

Haha! TBOGT is echt zo'n game dat je denkt van is dit wel voor zestien jaar en ouder? Misschien omdat Luis een meisje fuckt in de wc. Voor de rest zie je soms cocaïne. Ik denk ook dat je een goede TV moet hebben. Als je een verouderde televisie hebt kan je niet echt de kleuren goed zien. We hebben is een nieuwe televisie gekregen met kerst voor de PS3. Als je de HDMI kabel erop aansluit gaat het ook heeel erg anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig is dat het ja! Die vrolijke kutbedoeling van Vice City was niets.. GTA III speel ik nog, GTA Vice City niet! Overigens vind ik de poll ook een beetje krom.. De stelling is immers ''Het LC van IV is kleurloos'' en niet ''Het LC van IV is te kleurloos'' ofzo. Het laatste antwoord wekt in mijn ogen de indruk dat de andere antwoorden eigenlijk betekenen dat je de ''kleurloosheid'' als storend ervaarde :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Liberty City was misschien minder kleur vol als bijvoorbeeld Vice City. Maar juist dat maakt IV voor mij een van de beste GTA's. Het donkere grauwe sfeertje dat over de stad hangt past perfect bij het verhaal, en ook nog is bij het echte New York. 

 

Ja, LC was kleurloos. Maar dat vind ik een van de beste voordelen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

LC van IV heeft wel sfeer, maar niet bepaald de sfeer waar ik van houd. TBOGT was daarop geen verbetering. TLAD vond ik daarentegen wel weer leuker, ik houd wel van jezelf echt opwerken binnen een organisatie (niet binnen een "stad", want dat is gelijk weer zo overdreven).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...