Jump to content

Voor hoeveel euro heb jij al online gekocht?


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    6

  • jobator

    3

  • 3L1077

    3

  • S-te-Fan

    2

Als ik alles bij alles zo bekijk, (veel) meer dan 10000 euro, wel verdeeld over een aantal jaren, maar goed ik koop zowat alles online. Laptop's, TV's, mijn scooter bijvoorbeeld :puh: Daarnaast heb ik nog een China shop verslaving wat ook oploopt tot 1000+ euro.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee hoeveel precies, maar dat loopt toch wel in de duizendtallen denk ik. Bijna alles wat ik koop, koop ik online. Kleding, games, boeken, gitaarmeuk, schoenen, laptop, telefoon. Ik heb een schurfthekel aan naar de winkel gaan. Opdringerige banga's die je allerlei lelijke zooi onder de neus schuiven. Mens, laat me gewoon zelf winkelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk om te zeggen. Meestal koop ik alleen computer spul (vooral hardware) en games online. Daarnaast nog een hele hoop geld vergooid aan premium voor browsergames. Vroeger kon ik makkelijk 10 euro per maand aan een browsergame als The West geven, maar sinds de makers echt hebberig zijn geworden ben ik daar mee gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop niks op online. Maar heb wel 26 euro gekocht online vorig jaar op Bol.com, voor een USB speaker van Logitech.

Daarna niets meer, wil het mijn eigen ogen kijken hoe het echt eruit ziet en hoe groot, hoe kleurig, hoe echt, hoe real etc etc.

Geen google images shit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop niks op online. Maar heb wel 26 euro gekocht online vorig jaar op Bol.com, voor een USB speaker van Logitech.

Daarna niets meer, wil het mijn eigen ogen kijken hoe het echt eruit ziet en hoe groot, hoe kleurig, hoe echt, hoe real etc etc.

Geen google images shit.

Online is het vaak goedkoper, en is het niet goed stuur je het toch gewoon terug? Bij de meeste shops is dit gratis.

Link to comment
Delen op andere websites

Online is het vaak goedkoper, en is het niet goed stuur je het toch gewoon terug? Bij de meeste shops is dit gratis.

Dat en je hoeft je reet niet van die luie stoel te heffen..:$

Bpack ophaalpunt/Kiala ophaalpunt is ook wel handig, dan hoeft er niemand thuis te zitten voor je pakje te ontvangen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...