Jump to content

Voor hoeveel euro heb jij al online gekocht?


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    6

  • jobator

    3

  • 3L1077

    3

  • S-te-Fan

    2

Alleen al mijn iPhone's bij elkaar waren al 700 euro per stuk vanaf dat de eerste versie uit kwam, dat is al 6 of 7 keer dat bedrag. Dan heb ik het nog niet eens gehad over laptops, televisies, films, games. Maar ik verkoop ook al mijn spullen die ik niet gebruik weer door, vooral bij Apple producten krijg je altijd wel een leuk bedrag er voor terug met niet al te veel verlies. Kleren en schoenen koop ik nog steeds wel in de winkel, maar bij electronica en games doe ik dat al een jaar of 5 niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet je nooit precies natuurlijk.

PC - 800 euro

Kleding ~400 euro

Games+Consoles ~900 euro

Overige spullen ~400 euro

Voor zover ik weet een totaal van 2400 euro. Kan natuurlijk meer of minder zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb uit nieuwschierigheid eens terug gekeken, en als ik alles bij elkaar tel ( dus TV's, PC's, Laptops, Mobiele telefoons, Chinese webshops) dan zit ik al boven de 20000 verspreid over een jaar of 7/8, vond dit best schrikbarend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uit nieuwschierigheid eens terug gekeken, en als ik alles bij elkaar tel ( dus TV's, PC's, Laptops, Mobiele telefoons, Chinese webshops) dan zit ik al boven de 20000 verspreid over een jaar of 7/8, vond dit best schrikbarend.

Wow, jij geeft gemiddeld meer dan €2500 per jaar uit op het internet? :O En dat op zo'n jonge leeftijd, dus eigenlijk moet het de laatste jaren zo'n €5000 per jaar zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...