Jump to content

Voor hoeveel euro heb jij al online gekocht?


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    6

  • jobator

    3

  • 3L1077

    3

  • S-te-Fan

    2

Ik heb uit nieuwschierigheid eens terug gekeken, en als ik alles bij elkaar tel ( dus TV's, PC's, Laptops, Mobiele telefoons, Chinese webshops) dan zit ik al boven de 20000 verspreid over een jaar of 7/8, vond dit best schrikbarend.

Wow, jij geeft gemiddeld meer dan ¤2500 per jaar uit op het internet? :O En dat op zo'n jonge leeftijd, dus eigenlijk moet het de laatste jaren zo'n ¤5000 per jaar zijn?

Daar komt het wel op neer, ik koop namelijk 80% van mijn kleren ook via internet, dan kom je al snel op dat bedrag. Maar ook grote aankopen zoals TV's, Smartphone's etc doe ik via internet omdat dat vaak goedkoper is dan in de stad. Het verband met mijn leeftijd snap ik niet zo goed? :puh: Ik denk dat mensen die ouder zijn dan 40 juist veel minder online kopen dan iemand van 20, omdat die toch meer opgegroeid zijn met het internet. Maar het is natuurlijk veel geld, helaas heb ik ook te kampen met een Chinese webshop verslaving waar ik de laatste maand al 350 euro aan heb uitgegeven. :puh: Hier ben ik dus ook zeker niet trots op, want als ik geld op me rekening heb staat het er nog geen dag op :(. Het woord "sparen" staat dan ook niet in mijn woordenboek. Meerdere mensen hier met een koopverslaving :puh:?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Zie je het verband niet? Jonge mensen (zeker 7/8 jaar geleden toen je een jaar of 10 (?) was) hebben minder geld om uit te geven. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het verbaasde mij wel.

Edit: Ninja Kloep blauwoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ik meer dan 1500 euro online heb gekocht.

En, hoeveel heb je daar voor betaald?

Ik weet niet echt hoeveel ik online heb uitgegeven, maar dat zal na al die jaren wel in de duizenden euro's lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zie je het verband niet? Jonge mensen (zeker 7/8 jaar geleden toen je een jaar of 10 (?) was) hebben minder geld om uit te geven. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het verbaasde mij wel.

Edit: Ninja Kloep blauwoog.gif

Ah ik snap hem :puh: Ik heb de dingen die mijn ouders voor me kochten toendertijd erbij geteld :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Wel een aparte trend is het kopen via het internet. Ikzelf koop ook wel via het internet, waarbij ik echt niet zo 1,2,3 kan vertellen hoeveel dat allemaal precies is geweest.

Ik hoop alleen wel dat er ook een mogelijkheid tot kopen in een echte 'fysieke' winkel blijft. Ik ben benieuwd wat de toekomst brengt wat dat betreft. Doen we over 20 jaar nog wel fysiek boodschappen?

i.i.g. is het vanuit huis kopen van spullen echt ver-tig-voudigd de laatste 20 jaar, ook bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Loopt bij mij toch ook wel in de duizend euro's.

Alles voor men motors/auto's bestel ik via internet, alsook gereedschap etc.

Zelfde hier, onderdelen voor RC's, RC's zelf, kleren, telefoons etc.

Schat zelf ongeveer 5000 euro, maar ik koop bijna niks in de winkels en mede door gebrek aan je juiste winkels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

400 a €450 :)

Daar had ik het geld van m'n Galaxy S3 met flipcover nog niet bijgetelt, dan krijgen we dus €880, plus de Galaxy S4 die ik nu heb gekocht (ook met een flipcover), da's dan €1355 plus twee bestellingen bij bol.com in de laatste maanden, komen we dus aan +- €1400

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...