Jump to content

Voor hoeveel euro heb jij al online gekocht?


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    6

  • jobator

    3

  • 3L1077

    3

  • S-te-Fan

    2

Zou zo niet zeker weten hoeveel ik al precies heb uitgegeven, maar denk toch wel iets van €2000. Immers, ik heb al zeker 50 films gehuurd en veel muziek gekocht in de iTunes Store, heel wat apps gekocht in de App Store, en natuurlijk nog andere zaken. Zo kocht ik Windows 7, Windows 8, Office (op dit moment een abonnementje lopen voor €10 p/m) en zo kan ik nog wel een hele waslijst aan aankopen noemen, haha. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Online kopen doe ik niet zo heel veel.

Alleen computer onderdelen koop ik vooral online. Daarnaast soms wat dvd's. Maar voor de rest niet zo heel veel. Ben meer zo iemand die het product fysiek wil zien voordat ik het ga kopen.

maar als ik dan kijk naar het afglopen a 1,5 jaar.

Dan loopt het toch wel tegen de €3000,- Waarvan mijn computer onderdelen en video games op steam toch wel het meeste geld hebben gekost.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 1 year later...

Hmm, ik ben niet bepaald zo'n persoon dat graag aan online-shoppen doet. 't Liefst wil ik het product met m'n eigen ogen kunnen aanschouwen

alvorens ik 't daadwerkelijk aanschaf. Plus als je iets op een website bestelt kan het artikel flink afwijken dan dat 't op de betreffende afbeelding wordt

getoond, maar dat neemt niet gelijk weg dat ik helemaal niets heb gekocht. Ikzelf schat dat 't bedrag uitkomt op een paar honderden euro's (wellicht

iets meer), alsnog kan ik er ruim naast zitten.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben niet bepaald zo'n persoon dat graag aan online-shoppen doet. 't Liefst wil ik het product met m'n eigen ogen kunnen aanschouwen

alvorens ik 't daadwerkelijk aanschaf. Plus als je iets op een website bestelt kan het artikel flink afwijken dan dat 't op de betreffende afbeelding wordt

getoond, maar dat neemt niet gelijk weg dat ik helemaal niets heb gekocht. Ikzelf schat dat 't bedrag uitkomt op een paar honderden euro's (wellicht

iets meer), alsnog kan ik er ruim naast zitten.

Ik werk bij een webshop, en als consument ben je echt goed beschermt bij de wet. De webshop moet je als koper bijna altijd de mogelijkheid geven om je product terug te sturen en je geld terugstorten. Vrij weinig om 'bang' voor te zijn als je iets koopt. :D

OT: geen idee voor hoeveel ik online heb gekocht, het zal waarschijnlijk rond de 400 euro zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben niet bepaald zo'n persoon dat graag aan online-shoppen doet. 't Liefst wil ik het product met m'n eigen ogen kunnen aanschouwen

alvorens ik 't daadwerkelijk aanschaf. Plus als je iets op een website bestelt kan het artikel flink afwijken dan dat 't op de betreffende afbeelding wordt

getoond, maar dat neemt niet gelijk weg dat ik helemaal niets heb gekocht. Ikzelf schat dat 't bedrag uitkomt op een paar honderden euro's (wellicht

iets meer), alsnog kan ik er ruim naast zitten.

Ik werk bij een webshop, en als consument ben je echt goed beschermt bij de wet. De webshop moet je als koper bijna altijd de mogelijkheid geven om je product terug te sturen en je geld terugstorten. Vrij weinig om 'bang' voor te zijn als je iets koopt. icon_mrgreen.gif

OT: geen idee voor hoeveel ik online heb gekocht, het zal waarschijnlijk rond de 400 euro zitten.

Leuk en aardig als het een Nederlandse webshop is. Als je het bij een of andere vage buitenlandse shop koopt kan je mooi fluiten naar je geld. :7

Ik zal auto's van autoscout en dergelijke maar meetellen.

Auto's ~3000 euro

Computer spullen rond de 2000 euro

Games eurootje of 800

Kleding 1500 schat ik zo

2 tv's, meubilair etc rond de 2000.

Toch zo'n 9300 euro van wat ik zeker weet. Zal wel iets hoger liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

>€10.000,-

Virtuele items in games als BFH, WoW-abonnement, LP's, tweedehands shizzle op Marktplaats, pizza's, vakanties, entreetickets voor concerten en festivals, premiumabonnementen op sites als Habbo Hotel en Brazzers, etc.. Ik vraag me af of ik ondertussen meer geld online heb uitgegeven dan offline..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...