Jump to content
Joriz

Vijf jaar terug wachtten we op GTA4!


Je kan het vast bijna niet meer voorstellen, maar vijf jaar terug zaten we druk te wachtten op GTA4 wat toen op 29 april uitkwam. Dankzij de promotie van Rockstar Games voor het ingame radiostation Radio Broker maakte we kennis met opkomende hipster cultuur. Daarnaast maakte we kennis met de bruisende stad New York (door Rockstar Games gepersifleerd als Liberty City) met zijn vele wijken, vele culturen en talloze problemen. De volgende videoclip kwam ik net tegen die voor mij het gevoel van dat moment goed weergeeft. Nee de muziek is niet van LCD Soundsystem, maar het pas twee weken oud nummer Junior's Throwin Craze van Woolfy.

Wat doet jou weer helemaal denken aan Grand Theft Auto 4 en de periode dat jij daar druk op wachtte?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik weet nog goed dat ik een dag van te voren van "ik wacht op de PC versie" naar "ik koop wel een xbox 360" ging. Man ik was blij als een kind toen ik hem eindelijk in mijn handen had. Voor het eerst ook een uur voordat de winkel openging in een rij staan wachten. :puh:

Heb hem later nog voor de PC gehaald (voor de mods), en heb recentelijk via steam de oude GTA (San Andreas) gekocht om de San Andreas multiplayer mod (MTA) te doen.

Dat wachten..dat duurt allemaal zo verschrikkelijk lang. (._. )

Bewerkt: door Shorty_D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik was toen 8 voor 5 jaar geleden. Toen ik 9/10 was wou ik hem zo graag hebben. Toen zei mn moeder nee je bent tejong. Maar op een dag kwam mijn vader thuis en zei dit (dit vergeet ik niet meer denk ik als het om GTA gaat) weetje nog dat je iets heel graag wou hebben? Toen zei ik ja GTA 4. En toen haalde mijn vader GTA IV achter de rug tevoorschijn voor de PC ik dus meteen instaleeren. 5 minuten gespeeld. Mijn computer crashte. Tja krijg je ervan als je windows Vista hebt. Maarja vorig jaar kocht ik een PS3 en GTA IV. Nu kan ik het nog spelen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan me nog herinneren dat ik erg veel had gezeurd om GTA IV. Toen ik mijn zin kreeg was het de release-date. Toen ik op school was ging mijn moeder als eerste naar de winkel en gaf hem toen ik thuis kwam. Zulke dingentjes zijn zo lief :3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ahh 5jaar al? prachtige dag was dat, lekker typisch zomer dag, iedereen zit buiten te genieten van zon behalve GTA fans zoals wij :) Ik had mijn versie pre-orderd via een webshop, ik had hem rond 19:00 pas ontvangen (tNt 😒 & release datum). Meteen begonnen met spelen, auto besturing vond ik wel effe wennen, verder was het oke.

Ik vond IV wel goed alleen niet zo goed als Vice city of SA, radio luister ik vooral voor talk shows dus qua muziek kan ik niet zo veel zeggen (eigen muziek zou wel vet zijn maar helaas was dit niet mogelijk (ps3).

Nog kleine 5maandjes, daarna kunnen we verder met GTA V :) (hopelijk).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat was echt tof om op die game te wachten. 5 jaar terug heb ik meteen bij de aankondiging een PS3 voor GTA4 gekocht. Rockstar doet het altijd zo tof met zijn trailers dat ik echt zin in die game, ik kan me nog herinneren dat ik zat te wachten op de site en de hele tijd was aan het refreshen gewoon om als eerste de trailer te zien. Natuurlijk was het niet leuk als de game uitgesteld was maar nu weten we dat het een gewoonte is dat Rockstar heel goed heeft gehouden.

En het eerste wat ik gedaan heb in de game zelf is een auto pakken( wat anders het is grand theft auto:p) en die auto dan kapot rijden tot die in brand stond en testen of je dood ging van de ontploffing. Het antwoord was dus JA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waarschijnlijk zal gta5 gta4 zowat laten verdwijnen,spijtig want ik heb er vele uren plezier aan beleefd

Denk het niet. Natuurlijk zullen we de eerste periode veelal V en Online spelen, maar daarna is het echt wel leuk om "for old times sake" GTA IV te spelen. Net zoals de meeste van ons geregeld nog oude GTA's spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind het raar dat mensen GTA 4 soms niets aan vonden. Ik heb GTA 4 eerst op de PS3 gekocht, twee keer uitgespeeld en daarna op Steam voor een paar euries om nog eens vier keer uit te spelen. Niet te vergeten al die online momenten met vrienden. Zo veel gelachen om stupiditeit. Lekker ouwehoeren in de stad. Ech ja... En ik heb alle delen van GTA gespeeld.

Vanaf GTA 1 (toen geen geld, dus ik had me ROT gezocht naar een gekopieerde versie) tot aan nu GTA 4 DLC's.

Toevallig na de laatste keer GTA 4 uitspelen, heb ik GTA SA weer opgestart en de besturing daar valt na GTA 4 vies tegen. Vooral het mikken tijdens schieten is een drama vergeleken met GTA 4, waar je veel vloeiender kan bewegen met je muis in plaats van die grote happen. Heb SA natuurlijk meteen weer uitgespeeld want de omgeving daar is echt heel mooi met grote landschappen en de personages zal ik ook nooit vergeten. Wat een tijden...

Bring on GTA 5 !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...