Jump to content

Nieuwe stemacteur bekend!


p-p

Recommended Posts

Zojuist las ik dat er nieuws was over een nieuw aangekondigde stemacteur voor GTA V. Het zou gaan om Jeff Wincott, o.a. bekend van de series 24 en Sons of Anarchy, maar ook van de film Unstoppable uit 2010.

Volgens zijn IMDB-pagina spreekt hij de stem in van Casey, maar hij mag geen verdere informatie verstrekken. Later bevestigde Wincott dit nieuws op zijn facebook-pagina:

91e85c321733f09ea3822ac2f4c05a5c.jpg

Zijn IMDB pagina. Zie onderaan, bij filmography :

r2spyo.jpg

Zou het waar zijn? Ik ben benieuwd, maar tot dusver is er nog niets door R* bevestigd...

Bron 1

Bron 2

Jeff Wincott IMDB

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Is een beetje tegenstrijdig met het feit dat R* eerst zei dat ze geen bekende acteurs wouden, omdat er dan meer werd gekeken naar "hé, hij wordt door die persoon ingesproken", in plaats van naar het daadwerkelijke verhaal van het spel. Beetje vreemd, maar het zou zo waar kunnen zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is natuurlijk wel waar, maar aangezien we niet weten wie Casey is vind ik het nogal vroeg om me daarover uit te spreken. GTA IV had ook enkele bekende stemmen, maar dan voor wat minder belangrijke personages. Het is zeker mogelijk dat dit hier ook het geval is. Leuk nieuws :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ook zo. Ik kan ook een fan-Phoenyxar account aanmaken en zeggen dat ik in GTA V speel ^_^

En dan geband worden voor een dubbel-account.... Goede keuze!

Ik zei niet dat ik het zou doen. Dat wil ik ook niet? o_O

>>> Door Jesperkaj: En nu weer ontopic graag.<<<

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Is een beetje tegenstrijdig met het feit dat R* eerst zei dat ze geen bekende acteurs wouden, omdat er dan meer werd gekeken naar "hé, hij wordt door die persoon ingesproken", in plaats van naar het daadwerkelijke verhaal van het spel. Beetje vreemd, maar het zou zo waar kunnen zijn. :puh:

Tenpenny werd door Samuel L. Jackson ingesproken en Madd Dogg door Ice-T. Dat zijn ook bekende acteurs.

Link to comment
Delen op andere websites

Is een beetje tegenstrijdig met het feit dat R* eerst zei dat ze geen bekende acteurs wouden, omdat er dan meer werd gekeken naar "hé, hij wordt door die persoon ingesproken", in plaats van naar het daadwerkelijke verhaal van het spel. Beetje vreemd, maar het zou zo waar kunnen zijn. :puh:

Tenpenny werd door Samuel L. Jackson ingesproken en Madd Dogg door Ice-T. Dat zijn ook bekende acteurs.

Bassss bedoelde waarschijnlijk "niet meer", zoals onder andere in het Game Informer-artikel was te lezen. Anders kan je nog wel even doorgaan met bekende acteurs, zoals Diaz (Luis Guzmán, o.a. van Cleaner) en Ken Rosenberg (William Fichtner, bekend van Prison Break) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet zo bekend met acteurs en deze naam komt mij ook niet bekend voor, maar toch leuk dat er een (dan wel uitgelekt) nieuwtje is :)

Overigens staat het nu ook op de Wikipedia-pagina van Wincott, tevens met de naam 'Casey' erachter. Ben benieuwd naar Casey en de verdere personages van het spel, hopelijk maakt Rockstar daar nog wat over bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor dit spel wordt niet gewerkt met bekende acteurs, die wel in andere GTA's zaten (o.a; Ray Liotta, Samuel L. Jackson, Peter Fonda en Dennis Hopper). Dit is gedaan zodat de personages meer zelf tot leven komen. Er is wel werk gaan zitten in het zoeken van de acteurs

"We've done two or three movie shoots for his game spread out through various three-week shoots."

"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...